Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Alistuminen subina vs Pikkuistelu

<< < (9/9)

lutkaprinsessa:

--- Lainaus käyttäjältä: crybaby - 06.03.2019, 16:15 ---

Ehkä täällä keskustellessa voi vähän vapaammin olla sitä mitä on. :)

--- Lainaus päättyy ---

Voi kyllä!  :love: Saa olla just sellanen kun on. Itsekin tuolla tumblrissa ensin pyörineenä olen kokenut täysin saman kuin sinä. Siirryin sitten tänne ja löysin pikkuskavereita, oma epävarmuus ja kaikki tuomitsevat ajatukset kaikkosivat aika nopeasti. Nyttemmin kärsin epävarmuudesta aika vähän. Mutta on todella tärkeää, että me pikkuset täällä pidämme yhtä emmekä mitenkään rivien välistä implikoi, että toisen pikkusuus ois ällömpää kuin oma. Olen itsekin sitä tehnyt juurikin oman epävarmuuteni takia, mutta nyt haluan kiinnittää erityistä huomiota siihen, ettei tälläisiä lipsautuksia pääsisi.

(Aloitin muuten tästä asiasta oman ketjun:
https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=23176.msg425507#msg425507 )

Heippis:
En tiedä minkä termin alle itseni mieltäisin pikkuisuuteni kanssa. Olen kyllä subi ja minulla on D/Herra.

Kun Dni sanoo minulle että olen hänen pikkuisensa koen sen hellittelynä (ihan samoin kuin joku voisi sanoa kulta, muru, mussukka, rakas...) en sen ihmeempänä.

En koe olevani ageplayer sillä en esitä eri ikäistä kuin olen. En myöskään koe että en olisi oman ikäiseni. Minusta vain on normaalia että 30-vuotias pitää edelleen piirretyistä, keinumisesta, palapeleistä ja/tai jollain lailla leikkimisestä.

Mitä tulee vaippoihin, tutteihin ym. niin kaikki on okei. En niitä vain koe omikseni. Jos kuitenkin jonkun toiveesta näitä käyttäisin voisin ehkä sanoa että menen siltä osin ageplayn puolelle sillä silloin otan selkeästi roolin itselleni.

Melissax:
Pakko kommentoida vielä että huomaan daddysgirl juttujen olevan lähellä sydäntä. Ageplay ei niinkään.

Koen silti olevani subi joka on vähän brätti daddysgirl toisinaan..

Vaikea lokeroida itseään, ja ei kai sitä tarviikkaan.

vila:

--- Lainaus käyttäjältä: IKRM - 28.02.2019, 12:05 ---Jos pikkustelu on sellaista ettei siinä ole seksuaalisuutta, valta-asetelmaa eikä s/m- elementtejä, miksi se olis silloin BDSM-katon alla.

Eihän se liity mitenkään BDSM silloin, vaan on ihan oma kattolajinsa.

IKRM

--- Lainaus päättyy ---

Eihän sen tarvitse olla BDSM-katon alla, vaikka siinä olisikin jotain seksuaalista. Merkittävä osa ageplayereista ei koe harrastavansa BDSM:ää, ei halua olla BDSM-ihmisten kanssa tekemisissä ja kokevat BDSM:n lähinnä ahdistavana. Ja ihan turha heitä on sinne yrittää pakottaa. Bondage Discipline Sadism ja Masochism on aika rajoittava termi ageplaylle.

--

Minua häiritsee se, että etenkin monille D-ihmisillä menee pikkuiset ja subit iloisesti sekaisin. Oletetaan, että kaikki alistuvat ovat jollakin tasolla pikkuisia - ja kohdellaan sen mukaan ihan ns. normaalissakin kanssakäymisessä. Itse en ole oikein millään tasolla pikkuinen ja henkinen ageplay on niin minulle niin ahdistavaa toimintaa etten olisi lainkaan yhteensopiva Daddyjen kanssa. Sen vuoksi on mukavaa lukea, että yritetään pikkuisten itensä toimesta avata näiden asioiden eroa. Sain ketjusta ajatuksista, kiitos :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta