Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Alistuminen subina vs Pikkuistelu

<< < (2/9) > >>

Lmr01:

--- Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 25.02.2019, 13:49 ---Mä pohdin, että onko siinä tarkoitettu jotain kumppanin fyysistä ikäeroa tjsp, että vain se oikeasti äiskän ikäisen kanssa leikkiminen on ageplayta?   Ois kiva jos ois yhdenmukaiset määritelmät, joihin viitata.

--- Lainaus päättyy ---
Toisaalta voi olla että monen käsitys ageplaystä rajoittuu vaippoihin ja tutteihin.

Sosumi:
Mulle taas pikkuisuus meinaa omana itsenä (kisuna!) olemista, hyväntahtoista hupsuttelua, piänistä asioista riemastumista. Se ei varsinaisesti ole edes rooli, kuten ei mun alistuva puolikaan. Voin miälestäni toteuttaa näitä asioita ihan 29-vuotiaanakin.

Yhteiset linjaukset on toki jees, mut lopulta itsemäärittelyoikeus on (musta) tärkeintä.

Alistuminen ja pikkuisuus on ainakin mulle eri asioita, joskaan eivät sulje toisiaan pois. Voin pikkuistella luontevasti melkein missä tahansa seurassa, mut alistun vaan hyvin harvoille ja valituille.

Melissax:

--- Lainaus käyttäjältä: Sosumi - 25.02.2019, 14:32 ---Mulle taas pikkuisuus meinaa omana itsenä (kisuna!) olemista, hyväntahtoista hupsuttelua, piänistä asioista riemastumista. Se ei varsinaisesti ole edes rooli, kuten ei mun alistuva puolikaan. Voin miälestäni toteuttaa näitä asioita ihan 29-vuotiaanakin.

Yhteiset linjaukset on toki jees, mut lopulta itsemäärittelyoikeus on (musta) tärkeintä.

Alistuminen ja pikkuisuus on ainakin mulle eri asioita, joskaan eivät sulje toisiaan pois. Voin pikkuistella luontevasti melkein missä tahansa seurassa, mut alistun vaan hyvin harvoille ja valituille.

--- Lainaus päättyy ---



Olipa hyvin sanottu! Kiitos vastauksesta.

Raduni:

--- Lainaus käyttäjältä: Lmr01 - 25.02.2019, 14:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: hiitamus - 25.02.2019, 13:49 ---Mä pohdin, että onko siinä tarkoitettu jotain kumppanin fyysistä ikäeroa tjsp, että vain se oikeasti äiskän ikäisen kanssa leikkiminen on ageplayta?   Ois kiva jos ois yhdenmukaiset määritelmät, joihin viitata.

--- Lainaus päättyy ---
Toisaalta voi olla että monen käsitys ageplaystä rajoittuu vaippoihin ja tutteihin.

--- Lainaus päättyy ---

Voi se sitten olla että rajoittuu, vaikka itse en yhteenkään tällaiseen henkilöön olekaan törmännyt. Mikä pointtisi sitten on? Se että vaipat ja tutit ovat jotenkin noloja ja niistä ei saisi tykätä? Että sellaisesta kansanosasta pitää sanoutua äänekkäästi irti?

Piilukko:
Mä enemmänkin olen ymmärtänyt, että osa erottaa ageplayn ja itsensä siksi, että kokee toteuttavansa omaa itseään pikkuistellessa, ja ajattelee, että se ei silloin ole ageplaytä, tai ei halua sitä agepläynä pitää. Kun leikkivät siinä itseään, eivätkä siis leiki mitään. Jos taas leikkisi jonkin ikäistä (vauvasta vanhukseen) se olisi ageplaytä. Kuten sairaanhoitajan leikkiminen ilman minkäälaista sairaanhoitajaideantiteettiä ja hoitsuplay, mutta jos sulla on sairaanhoitajaidentiteetti, ehkä se ei sitten ole, jos yrittää vertailla. Veikkaan, että yksi syy ageplayn ajatuksen kartteljun on myös se, ettei tarvitse sietää pedofiliahuutelua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta