Kirjoittaja Aihe: Anaalileikit  (Luettu 54470 kertaa)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #30 : 04.03.2019, 11:02 »
J-lube paras anaalihommeleihin. Paitsi fistaukseen Crisco  8).

arkkikieppi

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #31 : 12.03.2019, 23:04 »
RFSU Sense Me Magic Glide on tullut havaittua hyväksi ja sitä saa about mistä tahansa kaupasta. Lähtee vedellä iholta suhteellisen mukavasti, mutta kestää leluissa jokseenkin kivasti.

Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #32 : 13.03.2019, 16:44 »
Kookosöljy toimii silikonin kanssa. Muutenkin menee kyl ääni tolle jos paras liukkari pitää valita.

Olen miettinyt, että kookosöljy voisi olla yksi parhaimmista vaihtoehtoisista liukkareista.

Mitäs muita kuin kookosöljyä tai silikonisia öljyjä käytätte?

On hyvä muistaa se, että kaikki mitä pyllyreikään laittaa, imeytyy elimistöön. Noissa vesipohjaisissa on aina ihan kamalasti kaikkia ainesosia (itse tosin käytän vain premium-laatuisia - tällä hetkellä Swiss Navyn, jota tullut ostettua 1 litran edestä kun halvalla sai :D).
Allergeenit tulee muuten ottaa huomioon myös, saattaa tulla karu reaktio jos on jollekin allerginen.

Itseä ei niin haittaa jos vaikka meneekin jokin pilalle vääränlaisesta öljystä, sillä niin paljon löytyy anaalileluja ja kaupoista saa aina lisää. :D
« Viimeksi muokattu: 14.03.2019, 01:58 kirjoittanut Kink »

Ramington

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #33 : 13.03.2019, 18:52 »
Itseä ei niin haittaa jos vaikka meneekin jokin pilalle vääränlaisesta öljystä, sillä niin paljon löytyy anaalileluja ja kaupoista saa aina lisää. :D

Itseni itkisin kuoliaaksi, jos joku 200€ Kuolemandildo menisi muruiksi öljyn takia. Omathan monet dongit ovat silikonia. Ohjeistuksissa kerrotaan, että öljypohjaista voidaan käyttää. Oma epävarmuus ei anna oikein tilaa muulle kuin vesipohjaiselle.

Itse olen jättänyt J-lubet sisääni ja sessioiden jälkeen vain tullut litkuna ulos eikä ole huono vibejä vielä 4 vuoden aikana iskenyt. Ainoa sivu oire on ollut, että rako venyy hyvin, eikä repeilyä rektumiin tule niin herkästi.

Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #34 : 13.03.2019, 19:09 »
Mites teillä muilla, kun anaalitappi on perseessä, niin tuntuuko paljon liikettä (tai mukautumista) suolen sisällä, siis vaikka ei edes itse liikkuisi? Tuntuu kyllä aika jännältä aina.

Ramington

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #35 : 13.03.2019, 20:23 »
Mites teillä muilla, kun anaalitappi on perseessä, niin tuntuuko paljon liikettä (tai mukautumista) suolen sisällä, siis vaikka ei edes itse liikkuisi? Tuntuu kyllä aika jännältä aina.

Tähän ilmiöön en ole vielä tutustunut. Olen kait niin isoilla rassailut, että suolisto ei pistä enään edes vastaan. Harmillista.

-Mermaid-

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #36 : 13.03.2019, 23:16 »
Ne, jotka nuolevat peppuja, niin onko pepun koolla väliä? Anaalileikit ei minua muuten kiinnosta.

Kink

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #37 : 14.03.2019, 01:47 »
Mites teillä muilla, kun anaalitappi on perseessä, niin tuntuuko paljon liikettä (tai mukautumista) suolen sisällä, siis vaikka ei edes itse liikkuisi? Tuntuu kyllä aika jännältä aina.

Tähän ilmiöön en ole vielä tutustunut. Olen kait niin isoilla rassailut, että suolisto ei pistä enään edes vastaan. Harmillista.

Tuntuu muuten todella jännältä ja todella monella erilaisella tavalla.

Olisi kiva tietää, että onkos tämä kuinka yleistä... :D

AlmostAverageJoe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Maybe I just want you to support my bad habits.
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #38 : 16.03.2019, 09:08 »
Ne, jotka nuolevat peppuja, niin onko pepun koolla väliä?

Ei sinällään. Vai mitä tarkoitat tällä tarkalleen? Ei sillä pepun koolla suurta merkitystä ole. Itse tykkään pepunnuolemisesta ja "kielellä panemisesta" todella paljon.

Putsaamisesta: pepunputsaaminen on aikalailla must, myös sen veden osalta. Joskus ei ihan onnistu, ja sitten saa siltä päivältä peppuleikit jäädä väliin. Epämiellyttävä olo, jos ei ole varma, että millainen sotku sitten aiheutuu sängyssä. Sopivan lämmin vesi rentouttaa paikkoja, ja muutenkin tyhjä suoli helpottaa leikkejä paljonkin, saa otettua isompaa sisään helpommin.

Tosin itsellä ne suosikkijutut menee jo sinne isompien lelujen puolelle ja fistattavana olemiseen, joten ehkä tässä sekin helpottaa asioita. King Cock 10" on oma suosikki.

Kysymys: anaalitunnelit ja anaalikoukut - kokemuksia, vinkkejä, varoitteluja? Molempien kohdalla laatu mietityttää. Amazonit ja muut nettikaupat on tullut kahlattua läpi, tunnelien osalla mietityttää lähinnä materiaalivalinnat sekä laatu. Koukkujen osalta se, että monet noista näyttää olevan M8-kierteellä olevia irroitettavia palloja, ja ihan totta puhuen arveluttaa se, että miten kestäviä nuo sitten on.

Draugo

Vs: Anaalileikit
« Vastaus #39 : 16.03.2019, 09:27 »
Orjalla on nyt anaalitreenauksessa suurimmaksi ongelmaksi muodostunut se että tappien päät hiertää siitä reiän yläpuolelta niin paljon että muuttuu kiusalliseksi. Itse tappi ei ole ongelma vaan juuri tuo ulkopuolisen ihon ärtyminen. Onko tähän törmäillyt monikin ja onko löytynyt ratkaisuja?

AlmostAverageJoe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 91
  • Maybe I just want you to support my bad habits.
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #40 : 16.03.2019, 10:38 »
Orjalla on nyt anaalitreenauksessa suurimmaksi ongelmaksi muodostunut se että tappien päät hiertää siitä reiän yläpuolelta niin paljon että muuttuu kiusalliseksi. Itse tappi ei ole ongelma vaan juuri tuo ulkopuolisen ihon ärtyminen. Onko tähän törmäillyt monikin ja onko löytynyt ratkaisuja?

Yksityiskohtia (koko, treenauksen kesto) sen tarkemmin tietämättä, tulee mieleen kysyä lähinnä tappien laatu ja materiaali. Joskus oli hieman samanlaista ongelmaa, ja syy tähän oli yksinkertaisesti "vääränlainen tappi". Materiaali ei sopinut ja toisen kohdalla kannassa oli ohuenohut, mutta lievästi koholla oleva sauma, joka sitten ärsytti.


LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #41 : 16.03.2019, 10:48 »
Orjalla on nyt anaalitreenauksessa suurimmaksi ongelmaksi muodostunut se että tappien päät hiertää siitä reiän yläpuolelta niin paljon että muuttuu kiusalliseksi. Itse tappi ei ole ongelma vaan juuri tuo ulkopuolisen ihon ärtyminen. Onko tähän törmäillyt monikin ja onko löytynyt ratkaisuja?

Niin anatomiasta kiinni tämä. Mutta kaikille vaan ei käy samanmalliset ulkoiset osat. Tuttu ongelma siis. Joillakin vaikuttaa materiaali, joillain muoto, toisilla molemmat. Sopivan kaarevat ja riittävän lituskat suorakaiteen malliset oon kokenu parhaimmaksi.

-Mermaid-

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #42 : 16.03.2019, 12:20 »
Ne, jotka nuolevat peppuja, niin onko pepun koolla väliä?

Ei sinällään. Vai mitä tarkoitat tällä tarkalleen? Ei sillä pepun koolla suurta merkitystä ole. Itse tykkään pepunnuolemisesta ja "kielellä panemisesta" todella paljon.

Juuri tätä hain, kiitos  O0

Kysymys: anaalitunnelit ja anaalikoukut - kokemuksia, vinkkejä, varoitteluja? Molempien kohdalla laatu mietityttää. Amazonit ja muut nettikaupat on tullut kahlattua läpi, tunnelien osalla mietityttää lähinnä materiaalivalinnat sekä laatu. Koukkujen osalta se, että monet noista näyttää olevan M8-kierteellä olevia irroitettavia palloja, ja ihan totta puhuen arveluttaa se, että miten kestäviä nuo sitten on.

Kierteellä olevat irrotettavat pallokoukut ovat toimineet hyvin (ebaysta tai amazonista). Parempi kierteellä kuin vain tappina kiinni, koska ilman kierrettä saattaisi jäädä sisään  ;)

manniska

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • == Results from bdsmtest.org == 98% Rope bunny 9
  • Galleria
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #43 : 16.03.2019, 15:19 »
Omissa koukuissa(3kpl) kaikissa pallot kiinteitä. Eniten käytössä oleva 40mm pallolla

Susanna

  • Vieras
Vs: Anaalileikit
« Vastaus #44 : 18.03.2019, 00:32 »
Hyvä aihe, mutta edellisistä vastauksista ei löytynyt apua ongelmaani: persenpano välineellä kuin välineellä sattuu aivan hirveästi tietyn koon ylittyessä. Sopivan kokoinen dildo/ elin/ mikälie käy aivan suoriltaan, ja voi tuntua jopa (pervolla tapaa) hyvältä, mutta sopivasta isompi aiheuttaa kammottavan, henkeä haukkovan kivun. Se tosin lievittyy jonkin ajan kuluttua penetraatiosta, mutta vasta, kun on ensin tapahtunut hieman edestakaista liikettä. Voisi kuvitella, että se johtuu liukkarin levittymisestä, mutta toisaalta edeltävä manuaalinen liukkarivoitelu, esim. sormella, tai erilaisten, kipua tuottamattomien välineiden käyttely, ei auta asiassa yhtään.

Mahtaako kyse olla tuosta yhdessä aiemmassa viestissä mainitusta totuttautumisesta, eli että jos perslävelle antaa oman aikansa, se ennen pitkää suostuu myötäilemään suurempaakin kohdetta? Miten, milloin?? Koen todella hankalaksi, että kun mies haluaa persepanoa, se aiheuttaa ensialkuun lähes sietämätöntä kipua. Tunne tosiaan lievittyy muutaman hetken kuluessa, mutta odottelu tuntuu ikuisuudelta. Tämä on todellinen ongelma, koska haluan tarvittaessa antaa, mitä vaaditaan, mutta mieskin empii, kun täytyy kirkua ensin kivusta, mitä en muutoin tee. Kestän kyllä, mutta ongelma on ikävä. Olemme keskustelleet asiasta, ja kokeilleet mm. erilaisia liukkareita, mutta tähän mennessä apu on ollut olematon. Harmillisinta lienee, että edes kipu ei ole päällimmäinen juttu, vaan lähinnä ahdistus jonkin fyysisen vaurion aiheutumisesta. Miehen elimen kokoa on hankalampi muuttaa (enkä toki muuten haluaisikaan  :P), joten oman penetroitavan läven suostuttelu olisi varmasti helpompaa.

Kenelläkään vastaavia kokemuksia, tai mitään ideoita ongelmaan?
« Viimeksi muokattu: 18.03.2019, 00:55 kirjoittanut Susanna »