Kirjoittaja Aihe: Alottelijan miittiuskallus  (Luettu 21670 kertaa)

Rick

  • Vieras
Alottelijan miittiuskallus
« : 03.03.2019, 16:35 »
Olen tavallaan aloittelija siinä mielessä, että haluaisin tutustua livetapaamisiin eli miitteihin. (Tästä aiheesta lienee aiemminkin keskusteltu) Tiedän että täällä Tampereella on aika vilkaskin kinkyskene ja miittejä miltei viikottain. Kuitenkaan en ole yksin rohjennut lähteä paikan päälle tutustumaan, vaikka mieli tekisi. Olen muuten kyllä alan juttuja harrastanut ex suhteissani jne, mutta kynnys lähteä miittiin on aika korkea. Kuinka te muut sinkut olette rohjenneet mennä "pimeisiin luoliin" miitteihin, useinhan sinne mennään pariskuntina? Jos joku ihana tarjoutuu lähtemään oppaaksi, mielelläni otan tarjouksia vastaan  :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #1 : 03.03.2019, 16:57 »
Suurimpana kynnyksenä taitaa olla se mielikuva, että kyseessä on "pimeä luola", johon pitää jotenkin uskaltautua kummallisten nahkapervojen sekaan, nöyränä ja pelokkaana. Tosiasiassa se ei mene ihan noin.

Puhun nyt torstaimiiteistä, kun ne parhaiten tunnen, ja ne järjestetään ihan tavallisessa anniskeluravintolassa, tavallisessa pöydässä, siviilit päällä ja ulospäin ihan miltä tahansa kaveriporukalta näyttäen. Porukka istuu pöydän ympärillä, juttelee tutuille ja tuntemattomillle, syö hyvää ruokaa ja viihtyy. Itse asiassa kinkyilystä puhutaan melko vähän, vaikkakin moneen aiheeseen tulee aina jostain suunnasta pieniä twistejä. Esimerkkinä viimeksi taidettiin jutella kirjoista, autoista, ihmissuhteista, töistä, koulusta, liikuntaharrastuksista, musiikista ja ties mistä. Mihinkään ei ole pakko osallistua, kaikkeen saa osallistua halutessaan.