Kirjoittaja Aihe: Alottelijan miittiuskallus  (Luettu 21692 kertaa)

Maria

Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #15 : 04.03.2019, 19:49 »
Hahah apua, mäkin kyllä varmasti eksyn vaikka ois miten helppo reitti. Tai vähintään pyörin siellä hölmönä. Eikä taida vielä tässä vaiheessa uskallus riittää, vaikka houkuttaisikin..

Kesyeläin

Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #16 : 04.03.2019, 19:57 »
Jos kiinnostusta on mutta uskallusta vähemmän niin kannattaa miittiketjussa huudella, että ehtiikö joku saattamaan/vaihtamaan jokusen viestin ennen kuin pitää miittiin uskaltautua.

Omalla kokemuksella tiedän kertoa, että se helpottaa uskaltautumista paljon, jos on edes joku jonka tietää hiukan ennestään.

Tampereen alueella ainakin minä voin toimia saattajana/rohkaisijana. Ja tiedän että meitä on muitakin.

Ps. Mixein suhteen  sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan, kun löytää alakerran kurkkaakin mustan verhon taakse ja on perillä!

Maria

Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #17 : 04.03.2019, 21:04 »
Jos kiinnostusta on mutta uskallusta vähemmän niin kannattaa miittiketjussa huudella, että ehtiikö joku saattamaan/vaihtamaan jokusen viestin ennen kuin pitää miittiin uskaltautua.

Omalla kokemuksella tiedän kertoa, että se helpottaa uskaltautumista paljon, jos on edes joku jonka tietää hiukan ennestään.

Tampereen alueella ainakin minä voin toimia saattajana/rohkaisijana. Ja tiedän että meitä on muitakin.

Ps. Mixein suhteen  sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan, kun löytää alakerran kurkkaakin mustan verhon taakse ja on perillä!

Hei ois kyllä ihan mahtavaa, jos ois joku saattaja/rohkaisija :D

Riia

Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #18 : 04.03.2019, 23:31 »
Ps. Mixein suhteen  sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan...

Tiskiltä kysymisestä tuli mieleen, että miten näissä miiteissä yleensä, voiko tiskiltä kysyä suoraan kinkymiitistä, vai tietääkö tapahtumapaikan henkilökunta kerääntyvän porukan luonnetta?

Pip

Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #19 : 04.03.2019, 23:33 »
Ps. Mixein suhteen  sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan...

Tiskiltä kysymisestä tuli mieleen, että miten näissä miiteissä yleensä, voiko tiskiltä kysyä suoraan kinkymiitistä, vai tietääkö tapahtumapaikan henkilökunta kerääntyvän porukan luonnetta?
Jos miittejä on usein ollut, niin vaikkei asiasta olis henkilökunnan kanssa suoraan puhuttu, niin ne kyllä tietää.

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 628
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #20 : 05.03.2019, 05:28 »
Kaikissa miiteissä toimii se periaate että tulee vähän ennenpää tai samaan aikaan kuin muut. Selvästi jännitystä lisää se että tulet kun kaikki jo paikalla kun saavut ja 30 pääparia kääntyy katsomaan kuka tulee.

Meillä turussa kun miitti on perjantaisin niin ihmiset saattaa ottaa pari olutta ja syö. Humalassa ei kannata tulla paikalle. Moni on kahvi/vesi linjalla. Tampereella kävin kerran torstai miitissä ja havaintoni oli että kahvia ja alkotonta meni reippaasti.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #21 : 05.03.2019, 09:03 »
Ps. Mixein suhteen  sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan...

Tiskiltä kysymisestä tuli mieleen, että miten näissä miiteissä yleensä, voiko tiskiltä kysyä suoraan kinkymiitistä, vai tietääkö tapahtumapaikan henkilökunta kerääntyvän porukan luonnetta?

Ei miittien aihetta ole erikseen henkilökunnallekaan selvitetty, mutta jos tiskiltä kysyy että missä ne jokatorstaiset istuu niin tulee kyllä ohjatuksi oikeaan pöytään. Taidetaan ainakin Kaksiossa olla tunnetuimmat kanta-asiakkaat.

Mitä alkoholipolitiikkaan tulee, minun suositukseni on pysyä rattijuopumusrajan alapuolella. En muista yhtään tapausta, jossa humalassa saapunut ihminen olisi tehnyt fiksun vaikutelman itsestään.

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 254
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #22 : 05.03.2019, 16:38 »
Mä oon myös todella uusi täällä, joten samaistun hyvin sun ajatuksiin.

Oon käyny muutaman kerran miiteissä ja niissä on oikeesti tosi rentoa porukkaa! Itse hiukan ujohko mutta silti hyvin päässy juttelemaan ihmisille.

Joten jos saat vaikka foorumilta jonkuk kaveriksi niin lähde ihmeessä, itekään en ekalla kerralla uskaltanut yksin mennä.

Tosin suosittelen yksin menoa koska helposti ihmisillä tulee käsitys että oot sen toisen sub,dom tms. Vaikka olisit tullut vaan kaverina - Tämän takia jatkossa oon päättäny tulla vaan yksin tai dom kanssa.

Anlily

  • Vieras
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #23 : 06.03.2019, 00:12 »
Ekalla kerralla mulla oli saattaja, mutta tokalla kerralla uskalsin jo mennä yksin, vaikka vähän jännittikin. Itsellä ei niinkään ole ongelmana ilmestyä paikalle, vaan enemmän jännitän sitä jäänkö yksin nurkkaan tarkkailijaksi vai uskallanko juttusillekin. Viime kerran jälkeen tosin totesin, että turha oli hermoilla. Ei ehkä siitä puhetulvasta olisi uskonut että olin vasta toista kertaa miitissä.

Bileet on sitten se toinen asia... Mutta nyt kun on joitain tuttuja onnistunut jo Tampereen miiteissä saamaan, niin ehkä uskallan bileisiinkin marssia yksin ja toivon vain parasta. :D

MammaGamma

  • Vieras
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #24 : 10.04.2019, 13:18 »
En tiedä onko Tampereella koskaan ollut miittiä pelkästään ensikertalaisille? Sellainen voisi toimia ainakin itselleni. Siitä sitten voisi jatkaa hapuilua eteenpäin.

Pip

Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #25 : 10.04.2019, 13:21 »
Joskus ollaan tavattu kahvilla ennen miittiä jonkun "vanhan" kanssa ja siitä sitten yhdessä miittiin.

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #26 : 10.04.2019, 13:40 »
En tiedä onko Tampereella koskaan ollut miittiä pelkästään ensikertalaisille? Sellainen voisi toimia ainakin itselleni. Siitä sitten voisi jatkaa hapuilua eteenpäin.
6.4. taisi tällainen olla ensimmäistä kertaa uusien info ja näitä on varmasti luvassa jatkossakin, jos kysyntää riittää. Kannattaa siis seurata miitti-ilmoituksia :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #27 : 10.04.2019, 14:04 »
En tiedä onko Tampereella koskaan ollut miittiä pelkästään ensikertalaisille? Sellainen voisi toimia ainakin itselleni. Siitä sitten voisi jatkaa hapuilua eteenpäin.
6.4. taisi tällainen olla ensimmäistä kertaa uusien info ja näitä on varmasti luvassa jatkossakin, jos kysyntää riittää. Kannattaa siis seurata miitti-ilmoituksia :)

21.5. on tiistaimiitissä uusien info, ja eiköhän seuraava pelkästään uusille suunnattu miitti nähdä viimeistään kesällä. Miittipalstaa kannattaa seurata, sinne tulee ketju heti kun aika on päätetty.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #28 : 12.04.2019, 00:20 »
Kissoista.

Kissoista on melkeen joka miitissä keskustelua.

Ei petetty odotuksia tälläkään kertaa  :))
Mä ymmärrän hyvin ton miittijännäilyn kun sain iteki jännityspäänsäryn vaikka oli jees porukkaa ja kaveri matkassa   ;)

Pihla

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 33
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #29 : 12.04.2019, 09:28 »
Pitäis varmaan varata kalenterista aikaa jollekin miitille, niin ihmiset saisivat kuulla kissoistani. (Itse hyppäsin suoraan syvään päähän ja aloitin skenessä hengailun bileistä.)