Kirjoittaja Aihe: Alottelijan miittiuskallus  (Luettu 21690 kertaa)

Bass

  • Vieras
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #30 : 12.04.2019, 16:49 »
Kävin aina yksin kunnes tapasin kanssamielistä ihanuutta ^_^ Yleensäkin shibari, meetit (ja meet & play), orgiat jne olen vain mennyt paikalle ja sanonut "moi, mä oon..." kaikille jotka on silmiin katsoneet :) Joka kerta saa uusia kavereita ja pari kertaa käytyä on jo aina jossain pöydässä tuttu tai pari joiden viereen istua odottelemaan tulevaisuuden saapumista. Ei kannata murehtia, että mitä siellä tekisi. Istu alas, hörpi sitä juomaasi ja kuuntele. Ennen pitkää päädyt johonkin juttuseuraan. Yksikään miitti ei ole tainnut vielä olla pimeässä luolassa, mutta jos on niin luulen että sielläkin on istumapaikkoja ja baaritiski ;D

Ihmiset tuntuvat puhuvan pääasiassa ns. "normijutuista", siis näistä edellämainituista kissoista online-peleihin, oopperaan, anaalifistaukseen, duunikuvioihin, harrastuksiin, elämään. Aina on jotain ensikertalaisia ja jotain jotka on käyneet ikuisuuden. Ensikertalaisuudessa ei ole mitään probleemaa, uudet tyypit skenessä kiinnostaa aina. Messiin vaan :)

Kuinka te muut sinkut olette rohjenneet mennä "pimeisiin luoliin" miitteihin, useinhan sinne mennään pariskuntina?

Pip

Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #31 : 12.04.2019, 21:36 »
Kävin aina yksin kunnes tapasin kanssamielistä ihanuutta ^_^ Yleensäkin shibari, meetit (ja meet & play), orgiat jne olen vain mennyt paikalle ja sanonut "moi, mä oon..." kaikille jotka on silmiin katsoneet :) Joka kerta saa uusia kavereita ja pari kertaa käytyä on jo aina jossain pöydässä tuttu tai pari joiden viereen istua odottelemaan tulevaisuuden saapumista. Ei kannata murehtia, että mitä siellä tekisi. Istu alas, hörpi sitä juomaasi ja kuuntele. Ennen pitkää päädyt johonkin juttuseuraan. Yksikään miitti ei ole tainnut vielä olla pimeässä luolassa, mutta jos on niin luulen että sielläkin on istumapaikkoja ja baaritiski ;D

Ihmiset tuntuvat puhuvan pääasiassa ns. "normijutuista", siis näistä edellämainituista kissoista online-peleihin, oopperaan, anaalifistaukseen, duunikuvioihin, harrastuksiin, elämään. Aina on jotain ensikertalaisia ja jotain jotka on käyneet ikuisuuden. Ensikertalaisuudessa ei ole mitään probleemaa, uudet tyypit skenessä kiinnostaa aina. Messiin vaan :)

Kuinka te muut sinkut olette rohjenneet mennä "pimeisiin luoliin" miitteihin, useinhan sinne mennään pariskuntina?
Tää nyt menee vähän OT, mut mun oli helppoa mennä ensimmäiseen miittiin, koska ite sen järjestin.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #32 : 13.04.2019, 18:16 »
Ps. Mixein suhteen  sellainen vinkki että baaritiskiltä voi kysyä ohjeita vessaan...

Tiskiltä kysymisestä tuli mieleen, että miten näissä miiteissä yleensä, voiko tiskiltä kysyä suoraan kinkymiitistä, vai tietääkö tapahtumapaikan henkilökunta kerääntyvän porukan luonnetta?
Jos miittejä on usein ollut, niin vaikkei asiasta olis henkilökunnan kanssa suoraan puhuttu, niin ne kyllä tietää.

Joo... Jos PoVin äänekästä seuruetta ei tunnista miittiravintolassa, niin sitten on väärässä paikassa. Kun aikoinaan olin ekan kerran menossa itsenäisyyspäivä-illalliselle Vaasaan niin oli pakko kysyä tarjoilijalta, että missä kabinetissa väki on.

Mutta eka mihin osallistuin oli lähiseudulla, jossa saattoi olla riski että joku tunnistaa. Mutta mitä sitten. Mistä kukaan päällepäin tietää miksi olet jossain. Jos joku tuttu sattuu olemaan samassa paikassa, niin hyvästä syystä on. Kuten sinäkin. 8)

Puuha-Pete

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 98
  • Vielä mahtuu kokemuksia elämään 😉
  • Galleria
    • Xu Puuha-pete2
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #33 : 17.05.2019, 23:47 »
Täälä myös vastaavia sekavia tuntemuksia ollut miitteihin lähdön suhtee.. perhoset vatsassa pyörinyt ja ajatukset seilannut joopas eipäs ketähän siellä on, onko tuttuja, katsotaanko uusia kuin halpaa makkaraa, olenko jotenkin vääränlainen joukkoon yms erikoisia ajatuksia..

Nyt viimein rohkaisin itseäni ja kirjoittelin jotain juttuloita foorumille jossa mainitsin  "pelkoni"  miittejä kohtaan.. kas olenkin saanut parilta ystävällisestä henkilöltä vähän kannustusta asiaan.. no jos ennen näitä oli uskallus vaikka 1/5 niin kyllä lähtö ensi miittiin taisi heidän kannatuksella nousta parilla pykälällä heti ylemmäks..

Ehkäpä vielä jonain päivänä toivottavasti uskaltaa mukaan remmiin  :-X aika näyttää  onko jo ensiviikolla!.. :blank:

dalshton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 20
  • Audere est facere
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #34 : 18.05.2019, 13:55 »
Itselläni myöskin aika paljon pelottanut lähteä miitteihin. Ehkäpä päällimmäinen tunne on ollut se, että porukka olisi sisäsiittoista, eikä uusia oteta vastaan. Tiedän tuon olevan typerä tapa asiaa ajatella, mutta en sille mitään voi. Tänään on kuitenkin tarkoitus miittiin eksyä, kunhan muu elämä sinne lähtemisen sallii ja toivottavasti omat pelot ovat olleet täysin turhia.

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #35 : 18.05.2019, 18:53 »
Joo, ihan missä vaan kun kotomaassa avaa suunsa ja yrittää jutella niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.
Ulkomailla tekee saman niin tuntuu että kaikki haluavat jutella suuressa osassa paikoista missä itse käyn.

Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.
Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..

Kymenlaakso/Lappeenrannan suunta ehkä hieman erilaista, siellä saa vähän edes juttua aikaan.

Meni nyt ohi aiheen, mutta vähän vierastuttaa miitit ehkä ylläolevistakin syistä.



Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #36 : 18.05.2019, 19:41 »
Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.
Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..
Kokeile Pohjanmaalla lausetta: Ukko-Laurila oli sentään kova jätkä.  :P

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #37 : 18.05.2019, 19:45 »
Joo, ihan missä vaan kun kotomaassa avaa suunsa ja yrittää jutella niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.
Ulkomailla tekee saman niin tuntuu että kaikki haluavat jutella suuressa osassa paikoista missä itse käyn.

Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.
Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..

Kymenlaakso/Lappeenrannan suunta ehkä hieman erilaista, siellä saa vähän edes juttua aikaan.

Meni nyt ohi aiheen, mutta vähän vierastuttaa miitit ehkä ylläolevistakin syistä.
Ei kuulosta yhdeltäkään miitiltä, jossa olisin ollut. Toki joskus on hiljaisempaakin, mutta harvoin se montaa minuuttia kestää.

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #38 : 18.05.2019, 20:55 »
Joo, ihan missä vaan kun kotomaassa avaa suunsa ja yrittää jutella niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.
Ulkomailla tekee saman niin tuntuu että kaikki haluavat jutella suuressa osassa paikoista missä itse käyn.

Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.
Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..

Kymenlaakso/Lappeenrannan suunta ehkä hieman erilaista, siellä saa vähän edes juttua aikaan.

Meni nyt ohi aiheen, mutta vähän vierastuttaa miitit ehkä ylläolevistakin syistä.
Ei kuulosta yhdeltäkään miitiltä, jossa olisin ollut. Toki joskus on hiljaisempaakin, mutta harvoin se montaa minuuttia kestää.

Myönnän, tämä oli vähän provo tähän aiheeseen mutta täysi tosi kyllä 'elävästä' elämästä...

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #39 : 18.05.2019, 22:08 »
Joo, ihan missä vaan kun kotomaassa avaa suunsa ja yrittää jutella niin katsotaan kuin halpaa makkaraa.
Ulkomailla tekee saman niin tuntuu että kaikki haluavat jutella suuressa osassa paikoista missä itse käyn.

Eilen nauratti yhden campingin saunassa eteläpohjanmaalla kun kaikki äijät istuu ulkona vilvottelemassa eikä kukaan puhu mitään, kaikki katsoo vaan tyhjyyteen.
Ja kun sanoo jotain vastaus on 'joo, niin, joo, niin'. Itse kokeilee puhua mutta ei siitä mitään tule..

Kymenlaakso/Lappeenrannan suunta ehkä hieman erilaista, siellä saa vähän edes juttua aikaan.

Meni nyt ohi aiheen, mutta vähän vierastuttaa miitit ehkä ylläolevistakin syistä.
Ei kuulosta yhdeltäkään miitiltä, jossa olisin ollut. Toki joskus on hiljaisempaakin, mutta harvoin se montaa minuuttia kestää.

Myönnän, tämä oli vähän provo tähän aiheeseen mutta täysi tosi kyllä 'elävästä' elämästä...
Yleistäminen, niin helppoa, mutta mitä se hyödyttää? Eri puolella maata on erilaisia ihmisiä, kinkypiirejä, miittejä bileitä - ei kaikki ole huonoja tai hyviä. Kukin käy niissä missä viihtyy, mutta mitä saavuttaa mollaamisella?

bondm74

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 162
  • Nick: Bondi
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #40 : 18.05.2019, 22:22 »
Yleistäminen, niin helppoa, mutta mitä se hyödyttää? Eri puolella maata on erilaisia ihmisiä, kinkypiirejä, miittejä bileitä - ei kaikki ole huonoja tai hyviä. Kukin käy niissä missä viihtyy, mutta mitä saavuttaa mollaamisella?

Anteeksi, ei ollut tarkoitus mollata ketään. Olen pahoillani jos osui herkään kohtaan.
Totuushan on se että täkäläinen kulttuuri on hieman jäykähköä.
Mutta unohtakaa viestini ja palataan aiheeseen.

latexbun

  • Vieras
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #41 : 18.05.2019, 23:08 »
Yleistäminen, niin helppoa, mutta mitä se hyödyttää? Eri puolella maata on erilaisia ihmisiä, kinkypiirejä, miittejä bileitä - ei kaikki ole huonoja tai hyviä. Kukin käy niissä missä viihtyy, mutta mitä saavuttaa mollaamisella?

Anteeksi, ei ollut tarkoitus mollata ketään. Olen pahoillani jos osui herkään kohtaan.
Totuushan on se että täkäläinen kulttuuri on hieman jäykähköä.
Mutta unohtakaa viestini ja palataan aiheeseen.

Mielestäni suomalaiset eivät ole sen jäyhempää kansaa kuin monet muutkaan, suomalaisten ujous on lähinnä itsemme ylläpitämä myytti. Samaa sarjaa se on kuin "suomalainen maku" ja muut elähtäneet yleistykset.

Miiteissä vaihtuvuus on suurta, joten jos pidät vaikkapa pari kuukautta taukoa Helsingin miiteistä, on tupa puoliksi täynnä ihmisiä joita et tunne ja joille olet ihan vieras. Ei miiteissä oikeasti ole niin sisäsiittoista kuin voisi kuvitella olevan. Sekaan vain.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #42 : 18.05.2019, 23:16 »
Yleistäminen, niin helppoa, mutta mitä se hyödyttää? Eri puolella maata on erilaisia ihmisiä, kinkypiirejä, miittejä bileitä - ei kaikki ole huonoja tai hyviä. Kukin käy niissä missä viihtyy, mutta mitä saavuttaa mollaamisella?

Anteeksi, ei ollut tarkoitus mollata ketään. Olen pahoillani jos osui herkään kohtaan.
Totuushan on se että täkäläinen kulttuuri on hieman jäykähköä.
Mutta unohtakaa viestini ja palataan aiheeseen.
Et osunut.
Mitenkä suhtautua ensikertalaiseen miitissä? Osa haluaa ensiksi katsella kaikessa rauhassa, osa tulla tervehdityksi heti. Toinen tuntee huomion tunkeiluksi, toinen huomion puutteen torjutuksi tulemiseksi.

Siksipä yritämme katsoa ihmistä, kohdella yksilönä. Jos jää kauemmaksi istumaan, annamme olla rauhassaan. Joku saattaa sopivassa tilanteessa jututtaa. Jos toinen vaikuttaa juttutuulella olevalta, niin toki jututamme.
Viisi vuotta olen kattella touhua Tampereella enkä ole havainnu, et enskertalainen olisi syöty tai käsketty ulos. Jotkut on uinu viikossa piireihin sisään, joitakin on näkyny vain kerran.

Ja kysyjälle kyllä löytyy kaveri tapaamaan ennen miittiä, et tullaan sit kahden.

Purppuratar

  • Vieras
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #43 : 19.05.2019, 06:27 »
...enkä ole havainnu, et enskertalainen olisi syöty tai käsketty ulos.

En minäkään. Mielestäni ensikertalaiset on otettu (täällä Tampereella, muualla en itse ole toistaiseksi miittaillut) tosi hienosti huomioon, jokainen yksilönä ja just sellaisena kuin on :love:

Muistan vielä kun minäkin joskus olin se "the-ensikertalainen" (jokainenhan meistä on joskus se uusi kasvo porukassa). Itse en tuntenut entuudestaan ihmisiä, tulin miittiin yksin (ja tietty jännitin iiks!!!).......
Kuinkas kävikään? Minut otettiin oikein lämpimästi porukkaan mukaan :-* Ei tarvinnut yksin hiljaa nurkassa istua (sekin toki olisi ollut täysin ok, mutta sosiaalisena ihmisenä hakeudun mieluummin seuraan).

Armand

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1289
  • Tämän lapin kaupungin ainoa switch :D
  • Galleria
Vs: Alottelijan miittiuskallus
« Vastaus #44 : 19.05.2019, 11:12 »
Täällä pohjoisessa ei miittejä kovinkaan viljavalti ole. viime vuonna taisi sattua silmiini kokonnaiset kaksi sellaista. Toisessa pääsin käymään, toiseen ei sit aikataulutus oikein sattunut kohdilleen. Olenkin väliin miettinyt että pitäisikö itse alkaa moisia koollekutsuja ilmoittelemaan. Siinä vain onkin vähän erisortin jännitys ko miittiin saapumisella. No oma ensimmäinen kertani sujui ilman mitään mutkia kaikki vain oli luonnollisesti paikoillaan, ihmiset kivoja ja en kokenut erityistä ahdistusta/jännitystä vaikka olenkin jännittäjäluonne.