Baarin kannatusmaksut
Huomauttaisin hihattomalle, että viime torstaimiitissä keskustelimme myös teatterista, taidenäyttelyistä ja kirjallisuushistoriasta. Ja toukokuun Linnan juhlista. Että ei väheksytä meidän pöytää!
Mäkin olen ihan uusi näissä jutuissa (oikeastaan tännekin rekisteröidyin vasta pari päivää sitten), mutta miitit kyllä kiinnostaisi paljon. Tampereelta siis minäkin. Pelottaisi kamalasti mennä miittiin, jos en löytäiskään oikeeta porukkaa sieltä ravintolasta.
Lainaus käyttäjältä: Maria - 04.03.2019, 02:19Mäkin olen ihan uusi näissä jutuissa (oikeastaan tännekin rekisteröidyin vasta pari päivää sitten), mutta miitit kyllä kiinnostaisi paljon. Tampereelta siis minäkin. Pelottaisi kamalasti mennä miittiin, jos en löytäiskään oikeeta porukkaa sieltä ravintolasta.Bar Bertelistä et voi erehtyä, menet vaan ovesta vasemmalla olevia portaita alas (voit hakea haluamasi juoman myöhemmin). Mixeissä taas reitti on vähän hankalampi, pitää kiertää vasemman kautta portaille, jotka laskeutuvat tulosuuntaasi. Torstaisin valitset oikeanpuoleisen oven baariin ja kävelet sinne ihan perälle. Kaikissa näissä toimii toi juomatilausvihje.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 04.03.2019, 02:27Lainaus käyttäjältä: Maria - 04.03.2019, 02:19Mäkin olen ihan uusi näissä jutuissa (oikeastaan tännekin rekisteröidyin vasta pari päivää sitten), mutta miitit kyllä kiinnostaisi paljon. Tampereelta siis minäkin. Pelottaisi kamalasti mennä miittiin, jos en löytäiskään oikeeta porukkaa sieltä ravintolasta.Bar Bertelistä et voi erehtyä, menet vaan ovesta vasemmalla olevia portaita alas (voit hakea haluamasi juoman myöhemmin). Mixeissä taas reitti on vähän hankalampi, pitää kiertää vasemman kautta portaille, jotka laskeutuvat tulosuuntaasi. Torstaisin valitset oikeanpuoleisen oven baariin ja kävelet sinne ihan perälle. Kaikissa näissä toimii toi juomatilausvihje.Jahas, eli meitsi eksyy ihan varmasti tulevana lauantaina kun yrittää löytää oikeaan paikkaan.. Jos nyt saan veljeltä kyytiä keskustaan ja sieltä pois. Pitää vielä varmistaa.
Lainaus käyttäjältä: CuriousByHerDesires - 04.03.2019, 17:03Lainaus käyttäjältä: Pip - 04.03.2019, 02:27Lainaus käyttäjältä: Maria - 04.03.2019, 02:19Mäkin olen ihan uusi näissä jutuissa (oikeastaan tännekin rekisteröidyin vasta pari päivää sitten), mutta miitit kyllä kiinnostaisi paljon. Tampereelta siis minäkin. Pelottaisi kamalasti mennä miittiin, jos en löytäiskään oikeeta porukkaa sieltä ravintolasta.Bar Bertelistä et voi erehtyä, menet vaan ovesta vasemmalla olevia portaita alas (voit hakea haluamasi juoman myöhemmin). Mixeissä taas reitti on vähän hankalampi, pitää kiertää vasemman kautta portaille, jotka laskeutuvat tulosuuntaasi. Torstaisin valitset oikeanpuoleisen oven baariin ja kävelet sinne ihan perälle. Kaikissa näissä toimii toi juomatilausvihje.Jahas, eli meitsi eksyy ihan varmasti tulevana lauantaina kun yrittää löytää oikeaan paikkaan.. Jos nyt saan veljeltä kyytiä keskustaan ja sieltä pois. Pitää vielä varmistaa.Lauantaina Mixeistä ei oikein voi eksyä, silloin koko paikka on varattu bileille. Tuo ajo-ohje pitää paikkansa vain keskiviikkomiiteissä.