Kirjoittaja Aihe: Tampereen 2h+k-miitit esittävät: torstaimiitti 7.3. klo 18 alkaen  (Luettu 5947 kertaa)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mutta näsäviisaana, kiusimisintoisena kyselykakarana, miitti uskallus ketjusta vanhojen partojen puhumiseen viitaten, odotan kyllä sitä vastausta siitä vanhuusjärjestyksestä..  ;D
Parran vanhuushan on melkein suoraan verrannollinen sen pituuteen, joten bongaile pitkiä turpajouhia niin pääset jäljille.

Allekirjoittanut siis pyytääkin nyt, hyvissä ajoin etukäteen, anteeksi kaikilta parroilta tai parrattomilta leuoilta tulevaa tutkivan journalismin ja utrlisisuuden mukaista tuijotusta... (pitäiskö parrat laskea miitti historiallisen vanhoina ja/vai pituudessaan vanhoina, tarvitsenko mä viivottimen? Ja mitäs jos joku vanha parta onkin leuanton.. Eikun siis..?  ???)
Parran pituus ja ikä eivät ole sama asia.
Parran ikä: Aika siitä kuin viimeksi oli parraton.
 >:D

No mutta nythän tää vasta vaikeeks menee!? Miten siis tulkitaan sanonta: "vanhat parrat", jos niiden ikä ja pituus arvot ei ole mitenkään liitännäisiä niiden vanhuuteen tai siis historiaan tai siis..  :o ??? Ajattelen itseni tässä sitten solmuun jo ennen miittiä..  :))

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Päristäkääpä ne partanne ja mitkälie tänne ny, mää ootan jo. Ja syön.

Purpelot

Puoli tuntia aikaa miettiä, että lähtisikö sitä. Harvinaisen tylsä ilta kyllä. Siis ainakin ilman miittiä.

Susipentu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 67
  • Mowgliette
  • Galleria
Mut löytää sieltä kans vähemmän yllättävästi vahtimassa (tälläkertaa kuvitteellista) siideriä ja pööpöilemästä, kuhan pääsen liikkeelle. Tulkaa haliin! :love:  ^-^

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mä tuun heti kun oma violetti tukkapartani kuivuu ettei jäädy pakkasessa.. Suihkussa oli yllättäen vettä!!??  :))

jenna

  • Vieras
Yksi parta kasa tulossa

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mä tuun heti kun oma violetti tukkapartani kuivuu ettei jäädy pakkasessa.. Suihkussa oli yllättäen vettä!!??  :))

Yksi kuivunut ja eksänsä kanssa kyllästymiseen asti partaa vääntänyt tapaus tulossa.. Jos vaan vielä ehtii partoja laskemaan?

Pip

Laskiko joku ne parrat?

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Oli kiva tapaaminen, vaikka en turissutkaan monen kanssa.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
23:02 valomerkki!!!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Laskiko joku ne parrat?

Mä yritin mut mun adhd-matikkapäällä en oo varma että 10 vai enemmän ??? :-\  ja sit laskin yksittäin tissejä  ^-^ O:-) ja sekin on tietojeni mukaan vajaa tulos, mutta 2x9 siis 18? ;D :P Ponnareita taisin laskee kans jonku 10?  ;D

Mittaus jäi kun ei ollu viivotinta ja sain vieläpä ehkä vähän parta trauman Hihattoman sähköisku - parrasta..  :'(  :-[