Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Mistä kaikki alkoi? ( Iltapäivän pohdintoja)

(1/7) > >>

Melissax:
Olen pohtinut mistä bdsm kiinnostus itselläni lähti. Muistan 14 vuoden iässä ensimmäisiä kertoja miettineeni näitä asioita ja tutustuneeni internetin ihmeellisessä maailmassa videoihin sekä novelleihin.

Olen miettinyt syntyykö joku vain bdsm henkiseksi vai vaikuttaako ympäristötekijät?
Ei siinä, en valita. Rakastan bdsm:ää sekä ihmisiä sen ympärillä.

Toisinaan kuitenkin herää ajatus mielenkiinnosta mistä itsellä kaikki alkoi? Mistä kaikilla teillä muilla?
Aihetta on varmasti aiemminkin täällä käsitelty, mutta avaan nyt uudestaan.

Muistan 16 vuoden iässä terapeuttini todenneen että seksuallisuuteni on vääristynyt,kieroutunut. Mutta onko se? Mielestäni ei. Vaikka nuorena tajusinkin olevani bdsm henkinen, en minä ole vääristynyt.

Minä olen vain erilainen.

raafael-k:
Vähän kyllä jäi rassaamaan tuo terapeutin kommentti. Ei vain tunnu asialliselta kommentilta.

Melissax:

--- Lainaus käyttäjältä: raafael-k - 15.03.2019, 13:43 ---Vähän kyllä jäi rassaamaan tuo terapeutin kommentti. Ei vain tunnu asialliselta kommentilta.

--- Lainaus päättyy ---

Samoin. Koen jälkeenpäinkin tosi epäoikeudenmukaiseksi.

mustapukki:
ei tuu mieleen et olis koskaan panettanut normaali tv:stä tuttu heteroseksimalli. terapeutti oli nyt maailman, mielen ja seksuaalisuuden ylitietäjä kun osasi vihjailla ja määritellä sinua adjektiiveilla. se ei siis itse tiedä mitään.  ja jos vielä vähän venytän niin miksi asian kolmiuloitteinen malli ei saisi olla kaareva, pyöreä tai kiero ja miksi nää suorat asiat olis niin itseisarvoisesti parempia.

Routalempi:
No olipa kyllä helvetin tyhmä kommentti terapeutilta ja vähän jopa epäammattimainen. Vaikka perversion sanakirjamääritelmällisesti tarkoittaakin vääristymää tai kieroutumaa niin turhan rajua jonkun ulkopuolisen, oli sitten terapeutti tai joku muu, mennä kehittyvälle nuorelle kommentoimaan tuollaista hänen kehittyvästä seksuaalisuudestaan.

Monesti olen miettinyt itsekin että mistä nämä jutut oikein juontuu. Osan asioista uskon olevan tietyllä tavalla sisäsyntyisiä (esim se onko enemmän dom, sub vai switch), mutta veikkaan myös että silloin kun oma seksuaalinen heräämiseni alkoi niin se että rupesin samaan aikaan kuuntelemaan musiikkia jossa pukeuduttiin nahkaan ja latexiin ja laulettiin sadomasokismista ja seksuaalisista perversioista varmasti vaikutti myös omiin mieltymyksiini. Toisaalta muistan joidenkin asioiden joista myöhemmin muodostui fetissejä kiinnostaneen ja tietyllä tavalla kiihottaneen itseäni jo pikkulapsena. Luultavasti kyse on sisäsyntyisten ominaisuuksien ja ympäristötekijöiden yhteisvaikutuksesta, ja se kuinka paljon kumpikin taho vaikuttaa vaihtelee varmaan yksilökohtaisesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta