Kirjoittaja Aihe: Rsyke esittää: Valtiaat Ja Vasallit 25.5.2019 Hämeen Linnassa  (Luettu 75960 kertaa)

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Tännekin voisi mennä ja on pyydettykin.mutta en mä sovi siihenkään seuraan ja tilaisuuteen.
Sama täällä! Jos joutuu vaan yksin istuskelee, niin eipä paljon kannata panostaa muutamaa satasta bileisiin. :-(

Sopikaa keskenänne treffit ja tulkaa paikalle. Olette tervetulleita ja oikeassa seurassa. Teinimäinen ruikuttaminen siitä, ettei kuulu joukkoon ja mulla ei ole kavereita Suomen vinoimmalla vähemmistöjen foorumilla, on aika hassua. Etten sanoisi jopa höpsöä.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Tännekin voisi mennä ja on pyydettykin.mutta en mä sovi siihenkään seuraan ja tilaisuuteen.
Sama täällä! Jos joutuu vaan yksin istuskelee, niin eipä paljon kannata panostaa muutamaa satasta bileisiin. :-(

Sopikaa keskenänne treffit ja tulkaa paikalle. Olette tervetulleita ja oikeassa seurassa. Teinimäinen ruikuttaminen siitä, ettei kuulu joukkoon ja mulla ei ole kavereita Suomen vinoimmalla vähemmistöjen foorumilla, on aika hassua. Etten sanoisi jopa höpsöä.

Uhmaan nyt unettomuuden kera juuri vasta tänään ilmoitettuja säännöllisiä nukkumaanmenoaikojani ja komppaan tähän nyt tuota että jos haluaa johonkin ihmettelemään niin se ettei ois seuraa ei saa olla syy!

Varmasti jos itse on avoin ja ei mörköile yksin nurkassa, saa edes yhdet heipat ja moikat.. Ehkä jopa uusia tuttavuuksia jos nykyinen seurue ei enää ole itselle sopiva..

Itse ekaa kertaani kun uskalsin bileisiin yksin, tiesin että pari juuri saatua tuttua on ehkä paikalla mutta ei ollut ennalta sovittua omaa porukkaa tai seuraa - otin sen mitä mukavaksi oloni tuntemiseen tarvitsin (huomiota herättävä nalle kainaloon) ja lähdin vaikka viime metreillä meinasin jänistää.. Lopputuloksena oli, jopa parit rapsutukset korvan takaa ja tosi kiva ilta/yö - ympäristössä jollaisessa ei ikinä ennen ole ollut mutta jonka silloin tunsi heti kodikseen!  O:-)  >:D

Eli siis, jos ei oo seuraa niin kysy/etsi/huhuile ja sovi vaikkapa samanhenkisen seuraa vailla olijan kanssa oma "seurattomien pöytäseurue"! Ja kappas - siinähän jo on seuraa!


Ja sitten aiheen vierestä ihan vaan...
(Sivuhuomio: JOS Trobi saa tietä että olin vielä täällä, tässä, tähän aikaan niin Papi, mä vaan halusin tsemppaa toisia, eiks sen takia nyt vähän voi ekana sääntö päivänään viel keikkuu netissä?!)

Lohikeisari

Pariskunta joensuun suunnalta mukana bileissä. Autossa ja majoituksessa ois kaks paikkaa tyhjinä. Viestiä saa laitella, jos jommalle kummalle on tarvetta.

PuppyMae

  • Vieras
Tulossa. Yksin. Ekaa kertaa jotakuinkin 15 vuoteen. En tunne ketään, mutta tulen silti. Te yksinäiset juhliin suuntaavat, tai uusia tuttavuuksia edeltävästi kaipaavat, tarttukaa hihasta! 

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
80 prossaa lipuista mennyt.

Minea

Tiketit plakkarissa, seurue jäsentynyt, matka buukattu ees sun taas, ei kun kohden bileitä, Ah  :love: :love: :love:

Sosumi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 657
  • Hurt me please
  • Galleria
Lippu ostettu! Pian nähdään  :love:

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
85% lipuista myyty ... vielä mahtuu muutama!

Heippis

  • Vieras
Tulossa. Yksin. Ekaa kertaa jotakuinkin 15 vuoteen. En tunne ketään, mutta tulen silti. Te yksinäiset juhliin suuntaavat, tai uusia tuttavuuksia edeltävästi kaipaavat, tarttukaa hihasta!

Mahdollisesti myös yksin tulossa. Uudet tuttavuudet aina tervetulleita :)

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Tulossa. Yksin. Ekaa kertaa jotakuinkin 15 vuoteen. En tunne ketään, mutta tulen silti. Te yksinäiset juhliin suuntaavat, tai uusia tuttavuuksia edeltävästi kaipaavat, tarttukaa hihasta!

Mahdollisesti myös yksin tulossa. Uudet tuttavuudet aina tervetulleita :)

Kukas organisoisi pikadeittitapahtuman yksin saapuville  :)) :))

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
NÄNNIT SAA NÄKYÄ!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria

Ynspi

NÄNNIT SAA NÄKYÄ!

Tämä ilmaisutapa sai hirnahtamaan  :)) :)) :)) :)) :love: :love: :love:

Mr.Vic

NÄNNIT SAA NÄKYÄ!

Pitäiskö siis saapua nännit paljastavassa asussa?

Mixer

nännit saa näkyä... jee, näin vapaamielisiin bileisiin olisi sittenkin kannattanut tulla  8) miesnännejä ihaillessa olisi päivä vierähtänyt sukkelaan :P