Kirjoittaja Aihe: Tampereen baarimiitit esittää: tuo on ihan sairasta to 21.3. klo 18- @2h+k  (Luettu 5106 kertaa)

Maria

Taisin viime viikolla sanoa, että tuun, mutta oon kyllä nyt aika heikossa hapessa. Jos jotenkin kykenenkin ilmaantumaan paikalle, niin oon sit ainakin tyylikkäästi myöhässä.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Villisti vaarallinen viriilissä vireystilassaan vaiko vallattoman viemätön vielä? vaan vaappuupi vihiriälle varmaan vähän varaisten viisarin värähdysten vierittyä vilahdettuaan vesiputouksessa!!

Vaarassa viili villimpää, villisti vaaraa viilissään, vähänpäinen, vajaauninen vieroksuu vuodatusta vitseistä, vähän vekkulisti vihjasee voisko vaan vähäisellä vokalisoida..

Siis, mä tuun, mut mul ei oo aivoja ja haastan jokaisen vaarallisesti vähäpäisenä kirjoittamaan niin pitkiä virkkeitä kuin suinkin vain yhdellä ja samalla sanojen alkukirjaimella!! Tämä olkoon mun tän illan vitsi..

dos

Yötä myöten vähän sensu ellimpää kuva katsantoa nami maiskis


dos

Outlierin suomenkielinen nimi on muuten poikkeva havainto. Poikkeva.

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Tainnut olla mielenkiintoinen miitti. Mistähän mää oon jääny tällä kertaa paitsi..?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Yötä myöten vähän sensu ellimpää kuva katsantoa nami maiskis



Uuh aah puhu mulle normaalijakaumaa beibi!

Kiitos kaikille uusille ja vanhoille, oli taas kerran ihan huippua! Te, joille lupailin neuloja, laittakaa viestiä niin järjestetään. Ja te, joille lupasin painia, nähdään lauantaina!