Kirjoittaja Aihe: Oletko sinä, aina Sinä?  (Luettu 7331 kertaa)

Mr.Repe73

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 111
  • Cogito, ergo sum
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #30 : 28.08.2017, 21:48 »
Samaa mieltä Kelpien kanssa. Missään nimessä kysymys ei ole monipersoonallisuudesta. Olemme vain oppineet tai sisäistäneet määrätynlaisia käyttäytyimismalleja erilaisiin tilanteisiin. Tuskin kukaan meistä julistaa ja huutaa työpaikan kehityspalaverissa, että minä olen kinky ja harrasta bdsm:ää. Se että voidaanko tälläinen käyttäytymismalli luokitella kaksoiselämäksi on sitten toinen juttu.

Omasta mielestäni elää kaksoiselämää, jos ei ole päässyt kaapista ulos.

Longitude

Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #31 : 02.09.2017, 00:36 »
Elän useaa elämää .. on työminä, monta erilaista harrastusminää, on kaveriminää jne .. mutta ainoastaan yhdelle henkilölle olen täysin oma itseni ja se on nainen jonka kanssa jaan elämäni.

Tähän tilanteeseen olen todella tyytyväinen!

femalefeline

  • Vieras
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #32 : 04.09.2017, 17:03 »
Minä olen minä :) Minuuteeni kuuluu myös arviointikyky ja tilanteen mukaan käyttäytyminen. Enää ei kuitenkaan tarvitse piilotella eikä myöskään pröystäillä. Lapset, työympäristö, ystävät, sukulaiset ja kumppani tunnistaa minut kyllä samana ihmisenä. Olen ylpeästi vino, viisas, viehkeä ja vittumainen  8)

Violation

  • Vieras
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #33 : 14.05.2020, 14:19 »
Olen lähes aina minä. ”Lähes” siksi, koska on asioita seksuaalisuudesta joita häpeän, enkä ole kertonut kumppaneilleni. Täällä en tunne häpeää ainakaan niin voimakkaana.

Olen elämässäni käyttänyt jonkin verran rooleja ja leikkinyt sosiaalisempaa, kuin oikeasti olen. Oikeasti olen hyvin ujo, mutta peittänyt sen huumoriin ja komiikkaan. Enää en tee niin.

Mokasin täällä, kun vastasin kyselyyn ”Mihin et suostu?” vastauksella: pissa-&kakkaleikit. Ja sitten myöhemmin kirjoitin ”Pissakyselyyn” pissaleikeistä pitäväni. Ehkä se antaa vähän epärehellisen kuvan minusta. Kyse oli häpeästä ja asian kieltämisestä ”Mihin et suostu” ketjussa. Olen kieltänyt monia muitakin asioita, jotka minua kiihottaa, itseltäni.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #34 : 14.05.2020, 14:27 »
Toki olen aina minä. Mutta tietenkin mulla on työ-, perheenisä-, harrastus-, jätkäporukka-, kinky- yms roolit kussakin tilanteessa. Ihmisethän käyttäytyvät eri tavoin eri tilanteissa.

Se, että joku olisi aina samanlainen kaikissa tilanteissa, on ihan höpöä.

Se, että kokeeko olevansa luonteva noissa kaikissa tilanteissa tai tuliko tilanteessa käyttäydyttyä niin kuin olisi halunnut, on sitten eri juttu.

Eli minä oon aina minä, mutta rooli- ja tilannesidonnaisesti.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #35 : 14.05.2020, 14:42 »
Olen lähes aina minä. ”Lähes” siksi, koska on asioita seksuaalisuudesta joita häpeän enkä kerro kaikille, vaikka olenkin avoin. Täällä en tunne häpeää ainakaan niin voimakkaana.

Olen elämässäni käyttänyt jonkin verran rooleja ja leikkinyt sosiaalisempaa, kuin oikeasti olen. Oikeasti olen hyvin ujo, mutta peittänyt sen huumoriin ja komiikkaan. Enää en tee niin.

Mokasin täällä, kun vastasin kyselyyn ”Mihin et suostu?” vastauksella: pissa-&kakkaleikit. Ja sitten myöhemmin kirjoitin ”Pissakyselyyn” pissaleikeistä pitäväni. Ehkä se antaa vähän epärehellisen kuvan minusta. Kyse oli häpeästä ja asian kieltämisestä ”Mihin et suostu” ketjussa. Olen kieltänyt monia muitakin asioita, jotka minua kiihottaa, itseltäni.

Mua hymyilytti tuo kun huomasin ristiriidan mutta en itsekkään suostu pissa&kakkaleikkeihin vaikka vajaa vuosi sitten viimeks tuli erään nartun päälle kustua ja lauettua  >:D
Tuo tuli tehtyä kun tuntu silloin sopivalta ja mukavaa oli  :P

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1449
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #36 : 14.05.2020, 14:48 »
Ihan minä ite aina, mutta tilanteesta ja seurasta riippuen rooli on erilainen. Sukupuolielämästäni en puhu kuitenkaan muissa kun niissä porukoissa joissa kinkyys sallitaan ja on jopa suotavaa.

Metsänneito

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 104
  • Cuddle junkie
  • Galleria
Vs: Oletko sinä, aina Sinä?
« Vastaus #37 : 15.05.2020, 10:44 »
Kyllä mie oon aina mie.
Mutta niinkuin aiemmatkin kommentoijat ovat todenneet niin eri tilanteissa ja eri ihmisten kanssa se millainen mie olen vaihtelee jonkin verran.
Työminä on pirun tehokas ja jopa kuulemma hieman pelottava, äärimmäisen siisti ja järjestelmällinen. No eipä oo kotona sitä siistiä ja järjestelmällistä neitoa näkynyt  :D
Ja tosiaan jos aloituksessa viitattiin siihen että kaksoiselämä ois sitä että tää Perwompi puoli on se toinen elämä, niin ei miulla oo mitään tarvetta tuoda tätä kaikissa tilanteissa julki, mutta en myöskään piilottele jos joku kaveri sattuis aiheesta kysymään.