Newbie-nurkka > Kinkyn turvallisuus

Mitä kysyä uudelta ihmiseltä ennen sessiointia?

<< < (3/3)

Rebekka_TheWhippa:
Ja subille/bottomille ohjeeksi, että jos Dommesi/Masterisi/Toppisi ilmoittaa, ettei tee MITÄÄN SEKSUAALISIA TEKOJA, älä tarkista, että no panetko sträpillä, työnnätkö dildon anukseen, joista kieltäydyn,  jonka jälkeen vielä kysyt, että onko seksi ookoo ja ennen kuin ehdin vastata, ettei tietenkään, koska se ensimmäinen lause, jolloin vielä tarkistat, että saatko nuolla. Mitä kohtaa et ymmärrä käsitteessä "ei mitään seksuaalisia tekoja"? Ja sitten se viestien määrä, joita saan, ennen kuin olen mitään edes luvannut tehdä, niin oikeesti jätkät? Etsikää ensin vaikka Googlella "Domme" ja miettikää vasta siten, millä tavalla lähestytte  >:( >:( >:( !

Von:

--- Lainaus käyttäjältä: Rebekka_TheWhippa - 23.08.2019, 17:03 ---Etsikää ensin vaikka Googlella "Domme" ja miettikää vasta siten, millä tavalla lähestytte  >:( >:( >:( !

--- Lainaus päättyy ---

Luulen että ragettamasi ongelma johtuu nimenomaan siitä, että on googletettu dommeja.  ;D

Sigmamies:
Ennen ekaa sessioo on kyselty kymmeniä kysymyksiä molemmin puolin ja varmistettu kahvittelun lomassa että se sessio halutaan toteuttaa.
Sit kun eka kerta on minuuttien päässä alkamisesta niin usein kysyn ensiksi että jännittääkö sua,sit kun siihen oon saanut yhden sanan myöntävän vastauksen ja se asia on käsitelty niin kysyn ehkä että onko pillu märkänä  :P ja tuohon kun tulee se myönteinen vastaus niin kysyn että muistatko turvasanan ja eleen jos joku asia tuntuu siltä ettei noin saa tehdä  >:D >:D
Tuon kolmannen myöntävän vastauksen jälkeen alkaa hetken päästä sessio jossa saatetaan kyselläkkin jotain muuta ja session jälkeen kun ollaan jo eriteillä kysynkin yleensä kenen narttu/***lelu oot  :P
Kyselen aika vähän verrattuna siihen mitä kerron tekeväni session aikana ja jos kesken sessioo tulee mieleen jotain mitä haluun niin puhun siitä rauhallisesti ennen toteutusta että on aikaa rauhassa miettiä käykö se vai ei.

Aina on käynyt  :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta