Newbie-nurkka > Kinkyn turvallisuus

Mitä kysyä uudelta ihmiseltä ennen sessiointia?

<< < (2/3) > >>

TEGAMi:

- mahdollistaa yhteydenoton esimerkiksi seuraavana päivänäkin, jos droppailuttaa (kyllä Topitkin voi droppailla) tai jokin jäi vaivaamaan sessiosta. Eli jonkun yhteystiedon jättö, kuten bdsmbaarin nick ja sanoa että "saa laittaa viestiä".

- haluaako jälkihoidossa keskustella, miten sessio meni / ottaa tuleva palaute kasvamisen kannalta. Varmistaa tää, että jos toinen haluaakin vain halia ja syliä, ettei pasauta sitten jälkihoidossa keskustelua pystyyn jos toinen tarvii vaan läheisyyttä.

- Top voi toki kysyä bottomilta, että haluaako tiedon aina, kun lyömäväline vaihtuu ja mihin se vaihtuu vai haluaako vaan leijjua. Tämmönen itselläni ainakin käytössä jos toiselle tuntematon väline.

Raduni:
Itse esitän vain yhden kysymyksen: "mahtaakohan tämä olla unta?"

Tässä vaiheessa tyypillisesti herään.

LadySweet:
Mihin lyödä ja mihin ei. Käykö kaikki materiaalit. Rajoittavat tekijät. Turvasanat- ja eleet. Kuinka lujaa, mitä, minne. Missä menee rajat. Terveydelliset seikat. Aftercaren tarve ja muoto. Jäljet.

-Mermaid-:

--- Lainaus käyttäjältä: Raduni - 27.03.2019, 22:59 ---Itse esitän vain yhden kysymyksen: "mahtaakohan tämä olla unta?"

Tässä vaiheessa tyypillisesti herään.

--- Lainaus päättyy ---

Yksisarvisia on muutenkin vaikea saada kiinni  O0

bikantti:
Hyvä runko. Oon ollut vähän yllättynyt, että tunnun kaipaavan top-osapuolena toimiessa jälkihoitoa välillä enemmän kuin bottom-osapuoli  ;D Eli se ois vissiin hyvä jutella, että jälkihoito on molempia varten ja miten vaikka erilaiset jälkihoitotarpeet voi sovittaa yhteen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta