Kirjoittaja Aihe: kategorisointi, nimikkeet tutuksi  (Luettu 8680 kertaa)

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: kategorisointi, nimikkeet tutuksi
« Vastaus #15 : 31.03.2019, 12:20 »
Hedonisti on aika hyvä lokero tämmöselle monipuoliselle tyypille.  8)

Hah  ::) kuulostaa liian pinnalliselta oman edun tavoittelulta mun korvaani
 


Kärkeen tekisi mieleni ehdottaa siitä sellaisesta syvään juurrutetusta synnintunnosta luovuttamista.

It's good if it makes you feel good, jotkin reunaehdot tietenkin huomioiden (älä tuo kolmitoistaista tytärtäsi vaikka se kuinka hinkuisi, esim.).

On toki juttuja ja kokemuksia joita voi vasta sittemmin silmät hehkuen tyttökavereiden kesken arvioida, muistella ja kauhistellakin.

So it goes.



  * )

Olen hyvin synneistä vapaa, uskonnoton ihminen.
Hedonismistä heräsi muistelot, kun nuorempana hieman tutkiskelin mitä satanismi pitää sisällään, ja siinä hedonismi(kin) on suuressa roolissa. Minun mielihyväni, minun nautintoni. Minun etuni, jos jäät jalkoihin, ei ole minun murheeni tai vastuuni. Ja ne muut mahdolliset mahdolliset varjopuolet: itsekeskeisyys, välinpitämätön oman edun tavoittelu, ympäristöstä täysin piittaamaton kulutusjuhla.. Ristiriitaa arvomaailman ja empatiakäsityksen kanssa, jos sitä hedonismia vie täysin minäminä-motiivilla eteenpäin

vila

  • Vieras
Vs: kategorisointi, nimikkeet tutuksi
« Vastaus #16 : 31.03.2019, 15:22 »
Lainaus
mä haluan myös haastaa sitä toista, en "antaa helpolla", eli laittaa vastaan, laittaa toisen jopa ottamaan lähes väkisin.

Tämähän voi käytännössä tarkoittaa aika monenlaista asemaa. Yhdelle "helpolla" antaminen on se sitä, että alistuu randomilla ekalle bileissä vastaantulevalla D-ihmiselle kysymättä edes nimeä. Toiselle helppo tarkoittaa sitä, ettei laadita yksityiskohtaisia listoja ja monimutkaista turvasanajärjestelmää. Ja kolmannelle helppo tarkoittaa kaikkea mikä ei vaadi konsensuaalisuuden rajoilla hilluvaa veristä selkäsaunaa. Ja nämä kaikki ihmiset ovat yhtä lailla subeja.


Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: kategorisointi, nimikkeet tutuksi
« Vastaus #17 : 31.03.2019, 17:19 »
Lainaus
mä haluan myös haastaa sitä toista, en "antaa helpolla", eli laittaa vastaan, laittaa toisen jopa ottamaan lähes väkisin.

Tämähän voi käytännössä tarkoittaa aika monenlaista asemaa. Yhdelle "helpolla" antaminen on se sitä, että alistuu randomilla ekalle bileissä vastaantulevalla D-ihmiselle kysymättä edes nimeä. Toiselle helppo tarkoittaa sitä, ettei laadita yksityiskohtaisia listoja ja monimutkaista turvasanajärjestelmää. Ja kolmannelle helppo tarkoittaa kaikkea mikä ei vaadi konsensuaalisuuden rajoilla hilluvaa veristä selkäsaunaa. Ja nämä kaikki ihmiset ovat yhtä lailla subeja.

No niin, kun tämä mua kiinnosti et kuinka alistuva oikein pitää olla voidakseen mieltää itsensä subiksi, kuinka ahdas se lokero on.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: kategorisointi, nimikkeet tutuksi
« Vastaus #18 : 31.03.2019, 17:24 »
Subi voi olla sitä, että joku makaa sellään ja oottaa vaan "do me!":tä tai sitten sitä että hölkkää lappiin ja takasin ostaa litran maitoa koska sanottiin.

Primaali voi olla sitä, että vähän kehrätään ku rapsutetaan tai sitten kaivetaan toiselta silmät päästä ennenkuin se mahdolilsesti pääsee pukille.

Alistuminen voi olla sitä että nostetaan pylly pystyyn kun halutaan tai sitten sitä että alistuminen tapahtuu alistamalla tilanteessa jossa alistumista ei lähtökohtaisesti ole olemassakaan.

Loppujen lopuksi se menee jotenkin niin, että ensin on kova tarve saada termit itselleen ja kun sitten hieman enemmän näkee ja elää juttuja, "musta tuntuu" muuttuu käsitteeksi "minä olen" ja sitä ei riitä yleismaailmalliset termit mitenkään määrittelemään.

So be what thy be and do whatever sinks your boat to learn to float.




Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: kategorisointi, nimikkeet tutuksi
« Vastaus #19 : 31.03.2019, 17:35 »
Alistuminen voi olla sitä --  että alistuminen tapahtuu alistamalla tilanteessa jossa alistumista ei lähtökohtaisesti ole olemassakaan.
hymyilin tuolle primaalin esimerkille, mutta
mitä tuo lause pitää sisällään..mun rajallinen käsityskyky ei ymmärrä?  ???

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: kategorisointi, nimikkeet tutuksi
« Vastaus #20 : 31.03.2019, 17:39 »
Alistuminen voi olla sitä --  että alistuminen tapahtuu alistamalla tilanteessa jossa alistumista ei lähtökohtaisesti ole olemassakaan.
hymyilin tuolle primaalin esimerkille, mutta
mitä tuo lause pitää sisällään..mun rajallinen käsityskyky ei ymmärrä?  ???


Joidenkin kesken alistuminen ei ole itseisarvo vaan tilanteessa tapahtuu asioita jotka määrittelee sen kuka alistuu.
Lue  : Konsensuaalinen pakottaminen sopimuksesta.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: kategorisointi, nimikkeet tutuksi
« Vastaus #21 : 31.03.2019, 17:45 »
no niin, nyt valaisi huomattavasti paremmin

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: kategorisointi, nimikkeet tutuksi
« Vastaus #22 : 04.04.2019, 17:53 »
Subi voi olla sitä, että joku makaa sellään ja oottaa vaan "do me!":tä tai sitten sitä että hölkkää lappiin ja takasin ostaa litran maitoa koska sanottiin.

Primaali voi olla sitä, että vähän kehrätään ku rapsutetaan tai sitten kaivetaan toiselta silmät päästä ennenkuin se mahdolilsesti pääsee pukille.

Alistuminen voi olla sitä että nostetaan pylly pystyyn kun halutaan tai sitten sitä että alistuminen tapahtuu alistamalla tilanteessa jossa alistumista ei lähtökohtaisesti ole olemassakaan.

Loppujen lopuksi se menee jotenkin niin, että ensin on kova tarve saada termit itselleen ja kun sitten hieman enemmän näkee ja elää juttuja, "musta tuntuu" muuttuu käsitteeksi "minä olen" ja sitä ei riitä yleismaailmalliset termit mitenkään määrittelemään.

So be what thy be and do whatever sinks your boat to learn to float.

Nää hymyilytti ja virnistytytti.. ..tytytti, onks toi sana? Mutta siis sehän on juurikin tämä ja tuota että toiselle "asianimike" tarkoittaa jotain omaansa kun taas toiselle sitten ei.. Kaikkien termien kanssa muutenkin on höhlää olla aloittelija tai newbie jossain, kun tajuaa lopulta sen että vain se sanan OMA käsityksellinen selitehän se on, joka minut lopulta määrittää!  :o ^-^ Että niinkun jokuhan voi olla vaikka noitakin kaikkia!?

Aiemmin mainittuun hedonisteiluun totean siihenkin että jos se kuitenkin tuntuu omalta niin ihan hyvinhän sitä sanaa voi käyttää mutta selitteellä. En mäkään empaattisympaatti-tunne ihmisenä näe järkeen että toinen tönätään ojaan vaan koska mä kävelin tästä ja mun nautinto on kävellä tästä, MUTTA koen kuitenkin että jos se mun nautinto on  kävellä tästä nii sillähän ei sit ole mitään väliä missä muut on silloin.. (Mä, en kuitenkaan ole se joka ketään tönisi mennessäni ojaan mut jos itse joku joutuu sinne väistämään kun "mä ja mun iso hedoperseeni kävelen tästä" niin sit ei voi mittee..) O:-) >:D