Kirjoittaja Aihe: Mihin et suostu?  (Luettu 19681 kertaa)

Kink

  • Vieras
Mihin et suostu?
« : 30.03.2019, 17:48 »
Mihin et suostu, mihin et halua ryhtyä?

Kink

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #1 : 30.03.2019, 17:49 »
Itse en suostu ainakaan kuristamiseen (kuristajana/kuristettavana olevana) enkä pissa/kakkaleikkeihin. Liialliseen voimankäyttöön en myöskään suostu.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #2 : 30.03.2019, 18:40 »
En suostu asioihin mitä en halua tehdä. Lelusta riippuvaisia asioita myös koska toisille haluun tehdä tietyn tyylisiä asioita ja toisille taas toisen tyylisiä  >:D
Alistuun en suostu kellekkään ja leluja en suostu rikkomaan  :P

latexbun

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #3 : 30.03.2019, 18:51 »
I would do anything for love, but I won't do that. Riippuu siitä, mitä keksitään pyytää ja suostumus riippuu siitä, tietääkö toinen, mitä on pyytämässä.

SaRu

Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #4 : 30.03.2019, 18:54 »
En suostu mihinkään eläin-, lapsi-, kusi-, paska-, oksennus-, veri- tai maksalaatikkoaiheisiin juttuihin.
Pysyvät jäljet myös ei.
Mikään mun kasvoja peittävä ei onnistu.

Kömpe

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #5 : 30.03.2019, 20:00 »
Eiköhän ne oo itselläkin ainakin  nuo eriteleikit ja sitten mm pysyvienjälkien  aiheuttaminen. Ja yleisesti kaikki mikä jo ajatuksena aiheuttaa no no fiiliksen, eli luotan vaistooni jos joku ei kuulosta oikealta/hyvältä niin se tuskin käytännössäkään muuttuu mukavaksi. Eli kai siinä on tilanne kohtainen harkintakin jossain roolissa, eli ei jätetä niitä aivoja narikkaan vai kuinka se nyt oli

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #6 : 30.03.2019, 20:22 »
Neulat, viiltely, mikään vereen liittyvä. Kakkajutut. Lapsiin ja eläimiin liittyvät hommelit. Emetofiilit ei mun seurassa saa kiksejä. Liian kovan kivun tuottaminen. Alistuminen, ellei kyseessä oo maailman huonoin subi-kilpailu. En myöskään suostuisi alistamaan ihmistä, jota en tunne.

On kai niitä muitakin. Mutta tuossa ny niitä isoimpia eitä.

sandman74

  • OuSM
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 676
  • Introvertti peikko ja pohdiskeleva menninkäinen.
  • Galleria
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #7 : 30.03.2019, 21:14 »
En suostu tekemään kenellekään mitään sellaista, mitä en olisi itse valmis antamaan tekemään itselleni.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #8 : 30.03.2019, 21:24 »
Alistumaan.

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #9 : 30.03.2019, 22:48 »
Oikeestaan tähän mennessä laki, lapset ja eläimet on olleet ainoat hardlimitit. En suostu toimintaan joka tuottaa pysyviä/hyvin pitkäkestoisia vammoja tai vaurioita. Ja tämäkin lähinnä siksi, ettei tuu sitten myöhemmin sanomista.

Punapää

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #10 : 30.03.2019, 23:13 »
Mihin en suostu.. Onpa vaikee kysymys.. Sillä multahan ei oikeestaan kysytä. Voisin hyvin luetella samoja juttuja mitä muutkin täällä, mut jos ihan tarkkoja ollaan niin ne on ne jutut mihin mun Omistaja ei suostu tai mitä hän ei halua. Oikeastaan mun hardlimitit on siis mun Omistajan asettamat rajat. Onneksi ne kohtaa aika hyvin myös omien ei-juttujen kanssa. Mut usein mun "Ei!" sanaa ei myöskään kuunnella. Toisaalta saatan hokee sitä vähän liikaakin ;D

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 254
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #11 : 30.03.2019, 23:23 »
Neulat on ehdoton ei! Kammoan ylikaiken.
Jotkut sanoo että siitä vois päästä yli mutta epäilen suuuuuuresti..

vila

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #12 : 31.03.2019, 00:03 »
Noh en olisi ihmissuhteessa ihmisen kanssa, joka tekisi (tai pyytäisi minua tekemään) asioita jotka ovat omien arvojeni vastaisia (esim. ei-konsensuaalinen toisten ihmisten henkinen/fyysinen vahingoittaminen). Tämä on aika pitkä lista (jotkut ovat jopa kohtuu yleisiä juttuja), mutta sitä ei tarvitse luetella koska ainoa hard limit on paskat ihmiset. Enkä itsekään halua olla paska ihminen.

Pulse

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 418
  • Pulse est 7\3\2011 bdsmbaari
  • Galleria
    • Fetlife profiili
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #13 : 31.03.2019, 00:10 »
vaniljainen seksi vois olla sellanen mitä en enää lähtis kokeilemaan...

hiitamus

  • Vieras
Vs: Mihin et suostu?
« Vastaus #14 : 31.03.2019, 00:39 »
Toisen suostumus on aika iso tekijä, rajaan siis pois lapset sekä päihtyneet ym, jotka eivät pysty yksiselitteistä suostumustaan antamaan.

Tällä hetkellä en myöskään antais mun itsemääräämisoikeuttani kehooni tai elämääni kokonaisvaltaisesti kenellekään. Ei ois mun juttu.

Ja vihaan kutittamista yli kaiken.
« Viimeksi muokattu: 31.03.2019, 13:23 kirjoittanut hiitamus »