Ilmoitustaulu > Kysymyksiä ylläpidolle ja ylläpidolta

Päiväkirjat

<< < (2/3) > >>

Milla:
Mun päiväkirjan otsikoksi tuonne etusivun vasempaan laitan tuli "Nimetön" ... mikä kohta multa jäi huomaamatta/lukematta/täyttämättä kun muilla on päiväkirjojen otsikot  :o

submit:

--- Lainaus käyttäjältä: Milla - 20.04.2011, 21:47 ---Mun päiväkirjan otsikoksi tuonne etusivun vasempaan laitan tuli "Nimetön" ... mikä kohta multa jäi huomaamatta/lukematta/täyttämättä kun muilla on päiväkirjojen otsikot  :o
--- Lainaus päättyy ---
Milla, et ole tehnyt mitään väärin :) Ylläpidon pitää naputella blogin osoite etusivun "boksiin" manuaalisesti, hetkinen vain.

Milla:
No niin, ja sitten muutama tuhat metriä rautalankaa, ja blondi-varmat ohjeet  :o

Miten jatkan jo olemassa olevan otsikon alle seuraavan blogin, eli ...
mulla on blogeissa Stdio Milla, jatkan sen perään uusimman päivityksen Studio Milla vol.4

(nördet nauramati siä, ei tää oo kaikille itsestäänselvyys vaiks sivuilla lukis mitä tahansa ohjeita jo valmiiks  :P )

Hermes:
Ihan vain "vastaamalla" samaan ketjuun, edellisen viestin perään. Otsikkoa voi muuttaa sitten samalla kun vastaa. Niin, ja vastaa-nappi löytyy Päiväkirjaosiossa vain ruudun yläreunasta, mikä saattaa hieman hämätä.

Milla:
Jatkorautalankaa kiitos  :-*
Joko on keskustelua siitä onko mahdollista saada viimeisin päiväkirjamerkintä ylimmäiseksi?
Vai onko sille(kin) yhtä yksinkertainen blondi-ohje kuin blogin jatkamiselle?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta