Aula - kaikille avoimet alueet > Ikkuna ulkomaailmaan

Nykyinen deittikulttuuri?

<< < (9/9)

Jägermies:

--- Lainaus käyttäjältä: fnixxx - 06.05.2019, 18:12 ---Off topic.


--- Lainaus käyttäjältä: Teukka Tähtönen - 05.05.2019, 18:45 ---Voisi melkein väittää miesten osumien olevan laadukkaampia ja todennäköisemmin johtavan suhteeseen. Klassisesti suhde sitoo kuitenkin yhden miehen ja yhden naisen sinkkumarkkinoilta.
--- Lainaus päättyy ---

Mua on alkanut välillä ottaa ihan päähän jo joidenkin (ei tässä ketjussa tai edes tällä foorumilla olevien) miesjähenkilöiden valitus siitä kuinka epäreilua tinderöiti ja deittimarkkinat on kun se on "naisille niin paljon helpompaa".

En ymmärrä miten se massaviestien ja jos jonkinlaisten vonkuviestien saaminen lasketaan menestykseksi, josta kannattaa olla kateellinen. Ei ne ihmiset ole kiinnostuneet musta muuten kuin kävelevänä fleshlightina jos sellaisenakaan, eivätkä usein ole millään tavalla muutenkaan potentiaalisia mätsejä esim elämäntilanteen, iän tai elämäntapojen kannalta.

Määrä ei korvaa laatua.

--- Lainaus päättyy ---
1. Haluttavuus kävelevänä dildona olisi ihan riittävää jos hakee pelkkää seksiä tai pelkkä seksikin olisi jees.
2. Vonkuviestien määrä kertoo siitä kuinka haluttava joku on ja kuka haluaisi hävitä vertailussa kävelevälle dildolle?
3. Tässä tapuksessa määrä korvaa laatua. Jos keskimääräisen potentiaalisen mätsin todennäköisyys olisi sanotaan 5% niin 10 tapauksesta löytyy yksi noin 40% tödennäköisyydellä mutta 50 tapauksesta löytyy yksi 92% todennäköisyydellä.

Sinänsä olisi aivan yhtä hyödyllistä jos naiset avautuisivat siitä miten helposti miehet voivat käydä kusella talvipakkasilla.
Kerro niille seuraavalla kerralla että lähtevät hakemaan seuraa ulkomailta jos Suomessa on liian vaikeaa.

Wulfgar:

--- Lainaus käyttäjältä: Uvery - 01.05.2019, 15:08 ---Raha-asiat on mitä mainiointa D/sää. Mussa on kasvava sugarmama, ja tykkään myös itse maksaa treffejä ja muita. Mulla se yhdistyy nöyryyttämiseen, kun rikon kuitenkin yhä vallassa olevaa stereotypiaa siitä että mies maksaa. Mikään ei anna isompia kiksejä kuin se, että tarjoilija asettaa laskun miehen eteen ja mä huikkaan että tänne suuntaan, mä maksan.

--- Lainaus päättyy ---

Jossain ravintoloissa tarjoilian pelisilmä pelastaa tai vaikeuttaa tilannetta. Muutaman kerran treffeillä ollessani lasku on tullut pöytään melkein pyytämättä ja suoraan minun (miehen) eteen. Myös siinä tilanteessa, että nainen tilaa laskun. Se ei sinänsä haittaa, mutta naurattanut tarjoilian päätös siitä, että mies maksaa. Ne miestarjoiliat mitkä tiedän ovat aina tuoneet laskun pyytämättä erikseen ja tarjonnut omalla olemuksellaan/tauolla mahdollisuuden (miehen)maksetaan yhdessä. Itseäni ei haittaa, että tarjoan kahvin tai pienen suolaisen ensimmäisillä treffeillä, koska teen sitä myös ystävieni kanssa.

nahkuri:
Kyllä sitä itekkin ottais mieluummin suuren määrän mätsejä ja viestejä, kuin loputtoman laavaamisen. Mätsin tullessa sitten yrittää keksiä omaperäisen viestin useasti melko vähäisen tiedon pohjalta. Yleensä mitä viehättävämpi ulkoisesti, sitä vähemmän tietoa. Ja miksi vaivautuakaan jos kysyntää piisaa ilmankin. Sikäli jännä, että minusta Tinder on vienyt deittailukulttuuria perinteisempään suuntaan, missä mies tekee aloitteen, ohjaa keskustelua ja ulkoiset avut vaikuttaa eniten. Jokunen vuosi sitten nettitreffeillä naisilta tuli aloitteita ja yhteenottoja. Tottahan sitä oli nuorempi ja komeampi silloin  :). Nämä ovat omia kokemuksia eikä se poista sitä, että naiset kokevat oman osansa myös vaikeaksi, missä pitäisi koko ajan näpytellä viestiä ja miettiä mitä tuo oikeasti meinaa. Silloin on kuitenkin mahdollisuus löytää se oikea tyyppi omaan tarpeeseen. Tinder on varmasti mukava ajanviete kummallekin sukupuolille, jos kuuluvat viehättävimpään osaan. Pystyvät noukkiin mieluisimmat päältä ja jos ei nappaa, niin hyppää seuraavaan jos se ois parempi. Tavallisen näköisille tyypeille sitten aika rassaavaa.

Pitäisköhän sitä taas kokeeksi tänne rustata joku deitti-ilmo  :-\. Täältä löytyis samanhenkistä porukkaa, mutta käyttäjämäärät sen verta pienemmät, että tuurissa tämäkin.

Etiketin mukaan kutsujan kuuluisi maksaa viulut, mutta nettihommissa vähän häilyvää kumpi se on. Yleensä olen tarjoutunut maksaan juomat nyt ainakin. Siitäkin näkee vähän minkälainen tyyppi on, että tarjoutuuko maksaan omansa tai maksaan seuraavan.

LehA:
IS: Tinderistä tuli surullinen paikka, jossa monet ovat yksinäisiä ja vihaisia

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta