Aula - kaikille avoimet alueet > Ikkuna ulkomaailmaan

Nykyinen deittikulttuuri?

<< < (2/9) > >>

Jägermies:
IMHO se joka kutsuu tarjoaa mutta saa myös valita paikan. Miehet eivät yleensä ole näissä asioissa nirsoja ja lähtevät kyllä vaikka piknikille jos ovat muuten kiinnostuneita.

ofelia:
Hyvin vähäisellä deittailukokemuksellani oletus on että molemmat maksaa omansa tai sitten vuorotellen jos ollaan vaikkapa useammalla drinksulla. Toki kumpi vaan voi halutessaan tarjotakin.

Kotiin siirtymisille ei kait ole mitään kaavaa, ihmiset voi olla niin eri mielellä liikenteessä. Tilanteen mukaan siis.

Melissax:
Some aikakaudelle syntyneenä deittailu luonnollisesti keskittyy sinne eniten.
Treffeillä mun mielestä mies maksaa ekan kerran ainakin, toki en vänkää jos ei halua. Mutta sitten on tosi turn off.

Jatkojen ehdotus mun mielestä on ok, toki riippuu mitä etsii.

Pelkästään "Moi" viestejä ei miesten kannata deittaillessa lähetellä sillä naiset saa niitä ihan liikaa. Kannataa siis erottua edukseen jollain hauskalla/erikoisella alotuksella.

Kinkykundi:
1. Kuka maksaa: sopikaa etukäteen. Itse olen maksanut joka kerta, koska olen se ollut kuka syömistä on ehdottanut, ja olen ollut parempituloinen. Toki se, että tienaat tuplasti siihen nähden mitä toinen, niin se jo velvoittaa maksamaan; jos itse tienaisin 2500€/kk ja treffikumppani 5000€/kk, ja joutuisin itse maksamaan ruoan ja ruokajuoman, niin en lähtisi toisille treffeille - munaa voisi täti kyllä jatkoilla saada. Järki tietysti käteen, eli mitään satasen kuoharipulloja ei tilailla toisen piikkiin.

2. Ruoka/kahvitreffeille lähdetään sitten lähtökohtaisesti ihan vain syömään/kahville (koska kohta 3), ei kulli/pillu/sessio mielessä. Jos se kahvittelu/ruokailu johtaa pitemmälle, niin oikein hyvä.

3. Koska noita deittailukanavia on nykyään vaikka millä mitalla; sovellukset, sosiaalinen media, nettisivut, livenä tapaamiset, niin treffikumppanilla ei välttämättä ole hirveästi aikaa/mielenkiintoa panostaa juuri sinuun, koska valinnanvaraa on niin paljon - itseasiassa, toiset tuntuvat kiertävän jotain kehää, missä ei kykene panostamaan löytämäänsä hyvään deittiin, vaan odottavat kokoajan nurkan takaa löytyvän jonkun paremman. Olen kuullut treffeistä, missä treffikumppani oli mennyt yksiltä treffeistä suoraan toisille.

4. Jos niiden treffien jälkeen ei tunnu siltä, että tämä tyyppi olikin juuri se mitä etsii, niin yhteyksiä ei kuitenkaan kannata katskaista, koska edellisestä kohdasta johtuen, niitä treffejä voi olla kierroksessa useampia, ja muutaman muun treffin jälkeen treffikumppani voi olla sitä mieltä, että "Kinkykundi" olikin mukava jätkä, tms. Kärsivällisyys on tässäkin asiassa hyve.

arkkikieppi:

--- Lainaus käyttäjältä: Kinkykundi - 31.03.2019, 17:39 ---1. Kuka maksaa: sopikaa etukäteen. Itse olen maksanut joka kerta, koska olen se ollut kuka syömistä on ehdottanut, ja olen ollut parempituloinen. Toki se, että tienaat tuplasti siihen nähden mitä toinen, niin se jo velvoittaa maksamaan; jos itse tienaisin 2500€/kk ja treffikumppani 5000€/kk, ja joutuisin itse maksamaan ruoan ja ruokajuoman, niin en lähtisi toisille treffeille - munaa voisi täti kyllä jatkoilla saada. Järki tietysti käteen, eli mitään satasen kuoharipulloja ei tilailla toisen piikkiin.

--- Lainaus päättyy ---

Kyseenalaistaisin tuon parempituloisemman velvollisuuden maksaa treffeistä. Mennään treffeille paikkaan, joka sopii sen vähemmän ansaitsevan tulotasoon. Jos nämä tulot on edes treffeille mennessä tiedossa. Tietenkin jos välttämättä haluaa tarjota jonkun kokemuksen, niin siinä tapauksessa tämä on etukäteen neuvoteltavissa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta