Kirjoittaja Aihe: Miitti kaikille, jotka etsivät (jotain) seuraa, Helsinki la 20.4.2019  (Luettu 4704 kertaa)

MasterOpie

  • Vieras
Hei,

Mihin asti luulette olevanne mestoilla kun en klo 18 ehtisi?

T. Karwis

Adrenalynnie

  • Vieras
Vaikea sanoa etukäteen, mutta oliskohan ysiin asti vähintään. Kun joskus menee aamuun, joskus on nopeampaa/väsyneempää :)

McClure

  • Vieras
Täällä ollaan, mut ei näkyny kirjapinoa. Teen kohta uuden kierroksen jos tärppäis

McClure

  • Vieras
Mukavaa oli, kiitokset. Mun on vielä vähän vaikea sisäistää sitä, että porukat puhuu piiskaamisesta sun muista jutuista yhtä neutraalisti kuin puuron keittämisestä :)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Kiitokset täältäkin, oli kyllä kiva sosiaalistua. Vaikka ei tullutkaan puhuttua tomaatin taimista  ;D

Slavemaster^

Ei sitten tullut huomattua tätä ajoissa, onko joskus taas uusi vastaava?

Adrenalynnie

  • Vieras
Kiitos hyvästä seurasta kaikille!

Jatkoa seuraa heti kun joku haluaa miitille jatkoa ja kutsuu koolle - eli melkoisen järjestäytymätöntä siltä osin on. Eli seuratkaahan ilmoittelua tai kutsukaa miitti koolle :)

Myssy

Kiitos seuraana!

Muuten, kun olin poistumassa kävin vessan kautta. Päälläni pitkähkö kevytuntuvatakki.  Lähtiessäni ulos  sieltä vartijatyyppinen äijä tokasi minulle  Rouva, olette väärässä vessassa

Lucy

  • Vieras
Hei kiitos miitistä! On kivaa että tämmöisiä järjestetään, oli hyvä kuulla näkökulmia.