Äänestys

Sinä kanssapervo, minkä ikäinen olet?

18-22
91 (11.9%)
23-30
197 (25.7%)
31-40
238 (31.1%)
41-50
161 (21%)
51-60
68 (8.9%)
61 ja/tai yli
11 (1.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 336

Kirjoittaja Aihe: Kinkyjen ikäjakauma?  (Luettu 22211 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #30 : 18.01.2013, 19:55 »
Mulla kanssa koettu ikä vaihtelee noin välillä 25–300... Syntymävuosi nyt on se mikä on, mutta samaa vuosikertaakin olevat voivat olla niin monin eri tavoin eri ikäisiä. Olen sitäkin pohtinut, että jos eliniänodote on sukulaisten perusteella tavallista pidempi, niin silloinhan sitä on nelikymppisenä fyysisesti ikään kuin nuorempi kuin sellainen nelikymppinen, jonka eliniänodote on lyhyempi kuin 100 vuotta. Henkinen ikä taas muovautuu elämänkokemuksista ja voi olla ihan eri kuin laskennallinen ikä. Elämän eri alueilla sitten voi olla vielä fyysisen ja psyykkisen itsensäkin kanssa eri ikäinen.  :)
Totta ja toisaalta mukava olla ajattelematta ikäänsä. Leijua vain iättömyyden ja kuolemattomuuden harhassa. Tai sentään joskus unohtaa sen,että joskus kaikki päättyy-
Vielä 30 ikäisenä ei paljoa loppua miettinyt vai eikö vain ollut aikaa joutavuuksiin taaperon kanssa :D

All_Bound

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #31 : 18.01.2013, 20:37 »
Heippa,

Kirjauduin juuri tänne ja tämä topikki oli tosi tervetullut. Kiitos aloittajalle. Olen 38 -vuotias nainen ja olen aina ollut hyvin avoin seksuaalisesti, mutta edellisessä parisuhteessa mies oli selvästi innostunut vallankäytöstä ja huomasin itsekin nauttivani kovasti vapauttavasta alistettavana olemisesta... En siis ole mikään konkari, vaan lähinnä etsimässä vielä sitä omaa juttua ja oli kiva huomata että ei tarvitse olla parikymppinen aloittaakseen jotain uutta. Tänään päätin että rupean etsimään samanmielistä ihmistä, joka ehkä olisi jo vähän kokeneempi ja osaisi minua opettaa lisää aiheesta.  O:-)

wednesday

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #32 : 19.01.2013, 01:04 »
Täytän tänä vuonna 20. En koe olevani ns. syntymäkinky, vaan löysin taipumukseni vasta ensimmäisten seksikokemusteni kautta.
Viime vuosina kinky-identiteettini on laajentunut elämäntavaksi ja foorumeilla pyöriessäni ja sitä kautta yhteisöön tutustuessani koen nuoren ikäni hieman rajoittavaksi. Kun itse vetelee vasta viimeistä teinivuottaan, niin yhdistyksiin liittyminen tai minkään muunkaan tyyppinen kaapin oven raottelu tuntuu ylitsepääsemättömän uhkaavalta.

Jos oletetaan, että moni ikäiseni vasta etsiskelee itseään ja monen sisäinen pervo vielä piileksii, niin ehkä minun kuuluu vain odottaa suu kiinni ja toivoa elämän tuovan ympärilleni ihmisiä, joille uskaltaa tuoda itsestään esille näitäkin puolia. Tarve ainakin olisi suuri. Onneksi minulla on vakituinen kumppani, jonka kanssa saan toteuttaa itseäni kokonaisuutena.

Riverlady

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #33 : 09.11.2013, 23:18 »
"Olen nuorekas 72-vuotias kinkymies. Vartuin aikuiseksi pleistoseenikaudella, jolloin kinkyjä naisia oli mahdoton tavata... 3kk sitten lopetin nelivuotisen vaniljasuhteen parhaan naisen kanssa, jonka olen koskaan tavannut. En kestänyt, etten voinut olla BDSM-henkilö..."

http://www.thestranger.com/seattle/SavageLove?oid=18144030

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #34 : 10.11.2013, 07:10 »
Heippa,

Kirjauduin juuri tänne ja tämä topikki oli tosi tervetullut. Kiitos aloittajalle. Olen 38 -vuotias nainen ja olen aina ollut hyvin avoin seksuaalisesti, mutta edellisessä parisuhteessa mies oli selvästi innostunut vallankäytöstä ja huomasin itsekin nauttivani kovasti vapauttavasta alistettavana olemisesta... En siis ole mikään konkari, vaan lähinnä etsimässä vielä sitä omaa juttua ja oli kiva huomata että ei tarvitse olla parikymppinen aloittaakseen jotain uutta. Tänään päätin että rupean etsimään samanmielistä ihmistä, joka ehkä olisi jo vähän kokeneempi ja osaisi minua opettaa lisää aiheesta.  O:-)
Et suinkaan ole liian vanha tämän touhun aloittamiseen, päinvastoin. Ihmiseltä vie yleensä vähän aikaa löytää itsensä ja omat tarpeensa. Aina niitä ei ole helppoa tunnustaa edes itselle. Ja jos unohdetaan kikyys muotina, niin kysymys on aikuisten leikeistä. Tervetuloa joukkoon tummaan.

Rottaliina

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #35 : 10.11.2013, 12:49 »
tohon yleisimpää ikäluokkaa rapsahdin minäkin :)
tosi seksuaalinen olen aina ollut, mutta vasta pitkän avioliiton jälkeen tapasin ihmisen, joka räväytti pandoranlippaan minussa auki :D nyt sitä ei sulje kukaan  8) >:D

Viola Violence

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #36 : 10.11.2013, 15:04 »
Juuri ja juuri pääsen jo tuonne vanhempien junoreiden luokkaan.  8)

Jesse_Jamesi

Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #37 : 10.11.2013, 15:09 »
23-30 Itselläni ikäryhmä ja meitäkin ihan hyvin edustettuna täällä.  Mielenkiintoinen oli vertailla vähän lukemia mihin jakaumaan täällä enemmistöä menee.

Itsessäni huomannut sen että suurin osa tutuistani ja sessio kumppaneistani ei ole ollut välttämättä tätä omaa ikäryhmää.

Helpommin tulen toimeen ja juttuun  ikäistäni vanhemmassa seurassa.

En silti huonosti tule toimeen ikäluokkani kanssa, huomannut ettei niin samalla tavalla ole toiminut.

« Viimeksi muokattu: 10.11.2013, 18:28 kirjoittanut Jesse_Jamesi »

eugénie

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #38 : 11.11.2013, 00:12 »
Olen 28v, uskokaa tai älkää. Viikko sitten kun pelasin ärrällä pokeria, tuli myyjätäti kysymään olenhan varmasti 18v.....

Nuorekkuus on ihan hyvä juttu, mutta kuka haluaa olla aivan babyface(n kanssa)?

Fixx

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #39 : 11.11.2013, 02:06 »
Olen 28v, uskokaa tai älkää. Viikko sitten kun pelasin ärrällä pokeria, tuli myyjätäti kysymään olenhan varmasti 18v.....

Nuorekkuus on ihan hyvä juttu, mutta kuka haluaa olla aivan babyface(n kanssa)?
Abaut 95% lukijoista? (Minuakin on nimitelty noin.)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #40 : 11.11.2013, 11:00 »
Olen 28v, uskokaa tai älkää. Viikko sitten kun pelasin ärrällä pokeria, tuli myyjätäti kysymään olenhan varmasti 18v.....

Nuorekkuus on ihan hyvä juttu, mutta kuka haluaa olla aivan babyface(n kanssa)?

Kyllä meistä kakaran näköisistäkin kiinnostuneita löytyy.

Itsekin täytin äskettäin 28 vuotta, vaikka ei sitä kukaan usko. Minä en yleensä edes pääse pelaamaan hedelmäpeliä, kun niihin menee lähes aina "Alaikäinen pelaaja?" -lukitus päälle kun lähestyn niitä. Pari päivää sitten tosin Alkon myyjä ei ihme kyllä kysynyt papereita, josta olin hyvin iloinen, mutta sitten kassalla samaan aikaa ollut puolisoni palautti minut maan pinnalle sanomalla, että myyjä varmasti luuli, että siinä oli lapsi ostamassa isänpäivälähjaksi alkoholia isälleen (viitaten itseensä).  :))

Piiskasetä

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #41 : 11.11.2013, 11:36 »
Smooth, suostutko jos ketju siirretään suljetulle puolelle, aiheesta voisi revitellä enemmänkin, ellei kommentit olisi luettavissa rekkautumatta  :-*

Laitoin kyselyn tarkoituksella yleiselle puolelle. Asioista voi keskustella yleisestikin ja näin yhteisö myös voisi viestiä ulkopuolisille, että hei, ei sinun tarvitse olla nätti ja nuori elääksesi kinkyelämää vaan ihan oikeasti, meitä on myös keski-ikäisiä ja mekin voimme hienosti toteuttaa itseämme. Minusta suljettuja saitteja suljettuine mielipiteineen on melko paljon... Ja klisheet kun elää omaa elämää.

Toki suljetulle puolelle voi avata vaikka uuden ärhäkän topicin näistä ikä-asioista jos haluaa revitellä, eihän minulla siihen mitään sanomista ole  :-*.

Hyvä veto smoothilta! Joskus on olo, että panettaa, mutta ei huvita. Pervoilu on hauskempaa.....onhan nuo kaupungin radat jo nuorena keilattu. Naiset alkavat olemaan NAISIA tuossa 40 kympin jälkeen....ainakin oma silmäni ja kätteni teot lepäävät paremmin aikuisten tyttöjen kera.

blacklie

Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #42 : 24.11.2013, 20:49 »
30 on tulossa mittariin. SIlti tunnen olevani vielä todella nuori ja halu oppia kaikesta kaikkea on ihan hirmuinen.

Konevitsa

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #43 : 04.12.2013, 13:02 »
Oma ikämittari napsuttelee 4-kympin ja kuoleman välillä ja surukseni huomaa iän tuoman lihasten heikentymisen. Nuorena aamustondiksen väänsi yhdellä kädellä alas, nyt kahdenkaan käden lihasvoima ei riitä siihen :(

peltikatti

  • Vieras
Vs: Kinkyjen ikäjakauma?
« Vastaus #44 : 12.12.2013, 19:27 »
iässäsi, pentu olet Smooth!

Lähes vuosikymmen tuohon lisää ja elo vain paranee.


Olen siis 43 vuotias. En osaa ajatella itseäni vanhana. Ajattelen että minulla on sekä naisena että kinkynä paljon hyviä vuosia edessä. Sellaisia vuosia, joissa ei tarvitse enää etsiä itseään :).