Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Kinkyjen ikäjakauma?

<< < (2/17) > >>

subpks:

--- Lainaus käyttäjältä: vinttipupu - 18.02.2012, 10:29 ---Mäkin oon aina miettinyt että meikäläiset vinot on jotenkin vanhempa porukkaa: sit kun vanilja ei enää riitä ;). Nuo nuoret poikkeukset vahvistaa säännön :).

--- Lainaus päättyy ---

Niin, tai sitten kuten itsellä: aina näitä pervoiluja halunneena en nuorena vaan tavannut ketään kaltaistani vaan kokemusten karttuessa huomasin että haluni ovat jotenkin erilaisia. Tosin en kyllä ymmärtänyt miksi halusin jotain asioita niin kovin ja miksi muut eivät tuntuneet niistä kiinnostuvan. Kunnes viimein elämääni tupsahti ihminen joka räjäytti pankin.

Olen niin onnellinen niiden nuorten puolesta jotka ovat asian tajunneet , omassa nuoruudessa ei nettiä yms ollut, korkeintaan homoudesta salaa kuiskittiin. Tosin en tunne itseäni vanhaksi vaan naiseksi jolla toivottavasti on vielä monta hyvää vuotta elää tasapainoista seksuaalista elämää, viimeinkin :). Niin, ja olen 45v.

SMIle:
Kyllä mä ainakin huomasin jo pentuna innostuvani kinkyjutuista ja tuli leikittyäkin mm. sitomisleikkejä hyvin nuorena, joskus 15-16-ikäisenä.

Nenne:
Smooth, suostutko jos ketju siirretään suljetulle puolelle, aiheesta voisi revitellä enemmänkin, ellei kommentit olisi luettavissa rekkautumatta  :-*

Smooth:

--- Lainaus käyttäjältä: Nenne - 18.02.2012, 11:43 ---Smooth, suostutko jos ketju siirretään suljetulle puolelle, aiheesta voisi revitellä enemmänkin, ellei kommentit olisi luettavissa rekkautumatta  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Laitoin kyselyn tarkoituksella yleiselle puolelle. Asioista voi keskustella yleisestikin ja näin yhteisö myös voisi viestiä ulkopuolisille, että hei, ei sinun tarvitse olla nätti ja nuori elääksesi kinkyelämää vaan ihan oikeasti, meitä on myös keski-ikäisiä ja mekin voimme hienosti toteuttaa itseämme. Minusta suljettuja saitteja suljettuine mielipiteineen on melko paljon... Ja klisheet kun elää omaa elämää.

Toki suljetulle puolelle voi avata vaikka uuden ärhäkän topicin näistä ikä-asioista jos haluaa revitellä, eihän minulla siihen mitään sanomista ole  :-*.

Keiju:

--- Lainaus käyttäjältä: Smooth - 18.02.2012, 12:20 ---Laitoin kyselyn tarkoituksella yleiselle puolelle. Asioista voi keskustella yleisestikin ja näin yhteisö myös voisi viestiä ulkopuolisille, että hei, ei sinun tarvitse olla nätti ja nuori elääksesi kinkyelämää vaan ihan oikeasti, meitä on myös keski-ikäisiä ja mekin voimme hienosti toteuttaa itseämme.

--- Lainaus päättyy ---

Silloin äänestyksestä kannattaisi tehdä sellainen, että tulokset näkyvät vaikkei olisi äänestänyt. Äänestäminen kun taitaa onnistua vain jos rekisteröityy -> rekisteröitymättömät kävijät eivät nyt näe ikäjakaumaamme.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta