Kirjoittaja Aihe: Miitti kaikille jotka etsivät (jotain) seuraa Helsingissä la 6.4.2019 klo 18  (Luettu 6716 kertaa)

Adrenalynnie

  • Vieras

leederi

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 12
  • Galleria
Suatanpa tulla vilikasemmaan ...

Thor

  • Vieras
Äh en ehtinyt  :( mut onko kukaan menossa tänään myöhemmin minnekkään muualle iltaa viettämään. Olisin seuraa vaille

Adrenalynnie

  • Vieras
Täällä ollaan vielä :)

Mpapu

Onko paikalla enää ketään? Bussia odotellessa voisi yhdellä käydä  ^-^

Adrenalynnie

  • Vieras
Onko paikalla enää ketään? Bussia odotellessa voisi yhdellä käydä  ^-^
Sorry, nyt vasta huomasin viestin. Juuri bussissa kohti kotia. Lähdettiin jo kaikki.

Sabine

Kiitos miittiin osallistujille. Ellen vallan mennyt laskuissani sekaisin niin meitä oli 17 koko illan aikana. Oli oikein mukavaa, ainakin minulla, toivottavasti muillakin. Myös sijaintimme Kaislan peränurkassa oli mielestäni varsin toimiva.
Kuka haluaisi järkätä seuraavan miitin, vol. 3?

scar

  • Vieras
Voin järkätä 14.04.- klo 17.00 alkaen "vaalietkot" tai ei tarvitse edes äänestää,jos siltä tuntuu.

William K. Sörnäisten kurvissa,sieltä saa myös syötävää- lähinnä snägiä,mutta sentään jotain. Kirjoja hyllyt täynnä,lautapelejä ja lehtiä luettavaksi.
https://www.raflaamo.fi/fi/helsinki/william-k-kurvi/menu

Itsellä lomaa ja sunnuntait on jotenkin omituisia päiviä ylipäätään- Seura ei olis pahaksi luultavammin  ^-^

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Herää kysymys miksi ei tuo edellinen paikka kelpaa?
Keskeinen sijainti jonne pääsee kaikista ilmansuunnista julkisilla.
Autollekkin saa usein paikan aika läheltä.
Snäcksiä tullakin on tarjolla.
Kallio ei o hyvä kuin siellä asuville.

Timppa

  • Vieras
Komppaan Patajätkää. Mesta oli hyvä ja tavoitettavissa.

scar

  • Vieras
Heissu,nyt iltavuororupeaman jälkeen tuntuu ettei liiku päässä mitään järjelliseksi laskettavaa,mutta yritän.

Ensiksi: Nämä ovat käsittääkseni olleet enempi ex tempore -tyylisiä miittejä,joita voi koollekutsua hän kenellä on aikaa,boforeita ja viitsimistä ymv.

Vakituista miittipaikkaa ei olla vielä sovittu vaan ennemminkin "Katsotaan,että millaiseksi nämä miitit muodostuvat". Tapana on ollut äänestellä ja kysyä mielipiteitä,mutta asioiden näin ollen ja tässä vaiheessa kukaan ei ole vielä tohtinut/jaksanut tmv.aloitella äänestyksiä.

 Itse olen paljon käynyt Kaislassa,miiteissä ja muissa tapaamisissa ja tykkään mestasta.

Nyt kun melko äkkipäätä ilmosin itseni koollekutsujaksi kuvittelin,että vaihtelu voisi virkistää ja katselin nopeasti,onko mitä muita miittejä ensi viikonloppuna ja tosiaan onkin Hesassa peräti kaksi esim.Kinky Finland,jolla on oma vakiintunut paikkansa. Ko.päivälle ei mielestäni kande kolmatta ottaa.

Tuli myös ilmi kysymys,että haluaako mikään paikka olla leimallisesti kinkyjen kantispaikka-Olkoonkin,että näissä baarimiiteissä ei sessioida,piiskailla tmv. vaan seksittelyt esim.toimitellaan yksityisemmin vaikka omassa kotona -
(Tämä miitti painottaa seuranhakua,itse lähinnä ihan juttuseuraa kaipaan ja erakoutumista yritän estää)

Tämä tulee niin pian,ettei oikein ehdi äänestellä,päättää vakituisesta miittipaikasta ja kaikkea muuta,niin pidetään tällä kerralla tuo William K. joka on Sörnäisten metroaseman luona,raput vain ikkunan alta kadulta alas (voi horjahtaa ;D )
Jatkossa voi päättää muuta,äänestää,voi olla vaki koollekutsuja tai mitä ikinä keksitte.

Itse en pysty jatkuvasti ja säännöllisesti sitoutua tämmöisiin :)


Tuli

  • Vieras
Mä olen sitä mieltä että järjestäjä päättää. Jos haluaa kysellä, kyselee mutta vaivannäkijä päättää millä ehdoilla miitin järjestää. Jos haluaa jotain muuta, kärkkäästi sitä itse seuraavalla kerralla  :)

Adrenalynnie

  • Vieras
Minunkin mielestä on ihan kiva testata eri paikkoja ja tämä vaalipäivän miitti on muutenkin vähän erilainen, koska on sunnuntaina. Ei hylätä silti edellistäkään mestaa. 

Ja tosiaan voi kuka vain kutsua miitin koolle. Tän sunnuntaisen jälkeen onkin jo sovittuna päivämäärä
 pääsiäislauantai 20.4. johon tulee erillinen ilmoitus - paikkana varmaankin taas alkuperäinen tuttu, ellei esitetä toimivampia vaihtoehtoja.


Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Pyydän anteeksi edellistä kommenttiani.
Luulin että tämä miitti oli vaihtamassa paikkaa mutta kyse on toisesta miitistä.
Toki se on jokaisen itsensä oikeus päättää minne miitin haluaa järjestää.