Kirjoittaja Aihe: Sainpas Dickpicin  (Luettu 5855 kertaa)

Aapeli

  • Vieras
Vs: Sainpas Dickpicin
« Vastaus #15 : 21.04.2019, 23:55 »
Ihmistyyppejä on artikkeleiden perusteella muutamia kun puhutaan kullikuvien lähettelystä.

Sieltä löytyy se odotettu itsensäpaljastaja, joka lähettää täysin tuntemattomille. Eräät saavat annoksensa shokeerauksesta ja järkyttämisestä. Toiset kiinni jäämisen pelosta.  Internetin luoma anonymiteetti on tuonnut heitä esille enemmän kun kynnys aloittaa on matalampi.

Osa pelaa puhdasta numeropeliä. Lähetät 100 kuvaa ja saatkin yhden positiivisen viestin? "Score! Todellakin sen kaiken arvoista".

Seuraavaksi henkilöt joilla on aidosti huono itsetunto ja kaipaavat hyväksyntää. Epävarmuus joka korostuu suorasukaisuutena. Tämä on se ihmistyyppi, joka loukkaantuu äänekkäästi, kun ilmaiset inhosi ja hyökkää sinua vastaan.

Sitten on chatti huoneiden lähettäjät tai puoli-tutut joiden kanssa on jo pari sanaakin vaihtanut. Sen lisäksi että ihmisillä, varsinkin miehillä, on äärimmäisen surkea taito lukea toisen ihmisen seksuaalista tahtotilaa, on se aina värittynyt vastaamaan omia odotuksia. Tässä, toisinkuin itsensäpaljastajalla, kyse ei ole järkytys-arvosta, vaan jännitys siitä mitä saa vastaukseksi.

Riippumatta syistä joilla kuva lähetetään, on se kuitenkin väärin. Sillä silloin viedään vastaanottajan valinnanvapaus ja vahingoitetaan itsemääräämisoikeutta.


Macy

  • Vieras
Vs: Sainpas Dickpicin
« Vastaus #16 : 24.04.2019, 13:21 »
Oma vakiovastaus:

Arvon XX

Kiitokset odottamattomasta ja pyytämättömästä peniksesi muotokuvasta. Meidän on valitettavasti ilmoitettava, että se epäonnistui läpäisemään tällä kertaa kaikki laadunvalvonnan perusstandardit.

Voimme kuitenkin tarjota Teille selvityksen tilanteen muuttamiseksi, vain nimellistä maksua vastaan.

Postin kautta toimitettava A4 selvitys sisältää henkilökohtaisen kirjasen, joka sisältää mm seuraavat asiat:

- Miksi genitaalit eivät ole hyväksyttävä keskustelunavaus (Sis. Askel-Askeleelta Miten Sanoa Hei)

- Kuinka esiintyä niin, ettet vaikuta susien kasvattamalta

- Parempia tapoja käsitellä seksuaalista turhautumista

- Miten pukea peniksesi sosiaaliseen mediaan (Karkea opas housujen käyttöön)

SEKÄ

- Penis-Reading; Uusi kädestäennustamisen muoto, joka avaa ovet tulevaisuuteesi


Tulemme vastamaan myös sinua mahdollisesti vaivaaviin kysymyksiin:

- Onko minulla liikaa aikaa?

- Miksi penikseni epäonnistui läpäisemään laadunvalvonnan perusstandardit?

(Huom. Yksi syy tähän voi olla, että peniksesi on kiinni isommassa kyrvässä kuin se itse on.)

Lopuksi, hyväntahdon eleenä, haluamme tarjota kaksi ilmaista näytettä ehdotukseksi mahdollisten tulevien penispotrettien varalle:

Kekseliästä kritiikkiä Teidän kalleuksistanne

SEKÄ

Yllätyskonsultaatio lähimmän perheenjäsenesi kanssa portfoliosi suhteen


Uskomme, että tämä jännittävä tarjous on tervetullut ja odotamme innolla yhteistyötä kanssanne!


Kunnioittaen: Yy

Warguess

Vs: Sainpas Dickpicin
« Vastaus #17 : 24.04.2019, 13:34 »
Oma vakiovastaus:

Arvon XX

Kiitokset odottamattomasta ja pyytämättömästä peniksesi muotokuvasta. Meidän on valitettavasti ilmoitettava, että se epäonnistui läpäisemään tällä kertaa kaikki laadunvalvonnan perusstandardit.

Voimme kuitenkin tarjota Teille selvityksen tilanteen muuttamiseksi, vain nimellistä maksua vastaan.

Postin kautta toimitettava A4 selvitys sisältää henkilökohtaisen kirjasen, joka sisältää mm seuraavat asiat:

- Miksi genitaalit eivät ole hyväksyttävä keskustelunavaus (Sis. Askel-Askeleelta Miten Sanoa Hei)

- Kuinka esiintyä niin, ettet vaikuta susien kasvattamalta

- Parempia tapoja käsitellä seksuaalista turhautumista

- Miten pukea peniksesi sosiaaliseen mediaan (Karkea opas housujen käyttöön)

SEKÄ

- Penis-Reading; Uusi kädestäennustamisen muoto, joka avaa ovet tulevaisuuteesi


Tulemme vastamaan myös sinua mahdollisesti vaivaaviin kysymyksiin:

- Onko minulla liikaa aikaa?

- Miksi penikseni epäonnistui läpäisemään laadunvalvonnan perusstandardit?

(Huom. Yksi syy tähän voi olla, että peniksesi on kiinni isommassa kyrvässä kuin se itse on.)

Lopuksi, hyväntahdon eleenä, haluamme tarjota kaksi ilmaista näytettä ehdotukseksi mahdollisten tulevien penispotrettien varalle:

Kekseliästä kritiikkiä Teidän kalleuksistanne

SEKÄ

Yllätyskonsultaatio lähimmän perheenjäsenesi kanssa portfoliosi suhteen


Uskomme, että tämä jännittävä tarjous on tervetullut ja odotamme innolla yhteistyötä kanssanne!


Kunnioittaen: Yy

Voi kääk (räkättää lattialla)
Saanhan lainata tätä Macy? Pliiiiis  :-*

Macy

  • Vieras
Vs: Sainpas Dickpicin
« Vastaus #18 : 24.04.2019, 13:44 »
Tottakai  :D

Luminukke

Vs: Sainpas Dickpicin
« Vastaus #19 : 24.04.2019, 20:36 »
Oma vakiovastaus:

Arvon XX

Kiitokset odottamattomasta ja pyytämättömästä peniksesi muotokuvasta. Meidän on valitettavasti ilmoitettava, että se epäonnistui läpäisemään tällä kertaa kaikki laadunvalvonnan perusstandardit.

Voimme kuitenkin tarjota Teille selvityksen tilanteen muuttamiseksi, vain nimellistä maksua vastaan.

Postin kautta toimitettava A4 selvitys sisältää henkilökohtaisen kirjasen, joka sisältää mm seuraavat asiat:

- Miksi genitaalit eivät ole hyväksyttävä keskustelunavaus (Sis. Askel-Askeleelta Miten Sanoa Hei)

- Kuinka esiintyä niin, ettet vaikuta susien kasvattamalta

- Parempia tapoja käsitellä seksuaalista turhautumista

- Miten pukea peniksesi sosiaaliseen mediaan (Karkea opas housujen käyttöön)

SEKÄ

- Penis-Reading; Uusi kädestäennustamisen muoto, joka avaa ovet tulevaisuuteesi


Tulemme vastamaan myös sinua mahdollisesti vaivaaviin kysymyksiin:

- Onko minulla liikaa aikaa?

- Miksi penikseni epäonnistui läpäisemään laadunvalvonnan perusstandardit?

(Huom. Yksi syy tähän voi olla, että peniksesi on kiinni isommassa kyrvässä kuin se itse on.)

Lopuksi, hyväntahdon eleenä, haluamme tarjota kaksi ilmaista näytettä ehdotukseksi mahdollisten tulevien penispotrettien varalle:

Kekseliästä kritiikkiä Teidän kalleuksistanne

SEKÄ

Yllätyskonsultaatio lähimmän perheenjäsenesi kanssa portfoliosi suhteen


Uskomme, että tämä jännittävä tarjous on tervetullut ja odotamme innolla yhteistyötä kanssanne!


Kunnioittaen: Yy

Ai miten näppärä!
Lainaisin, mutta ei ole tähän päivään mennessä eksynyt yksikään dickpicci meikäläiselle :|

Nuppu

  • Vieras
Vs: Sainpas Dickpicin
« Vastaus #20 : 24.04.2019, 23:05 »
Minua eivät haittaa, koen aika neutraaleina. Harvoin tekevät vaikutusta. Olinkin nuorena monta kesää hevossiittolassa työssä. Turha yrittää tehdä ainakaan koolla vaikutusta meikäläiseen.

Simbad

  • Vieras
Vs: Sainpas Dickpicin
« Vastaus #21 : 26.04.2019, 22:49 »
Moneltakin naiselta olen kuullut että näitä tulee, itse en ole edes ajatellut koskaan valokuvausharrastukseni kohteeksi omaa pikkukaveria. Mikäs siinä jos joku tykkää - mä en kyl tykkäisi saada pimpsan kuvasia tuntemattomilta enkä ihan heti puolitutuiltakaan.