Kirjoittaja Aihe: Pakotetut orgasmit  (Luettu 8726 kertaa)

Pip

Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #15 : 24.04.2019, 03:18 »
Pakotettu orgasmi siis mitä orgasmin joko saa tai ei sitä ei voi pakottaa vaikka tekisit kaiken mailman temput ja olisit miten expertti siinä asiassa. Itse ajattelin aluksi vittu joo hienoa ehkä mullakin sitten tulee kun on oikein erikoistunutkin siihen, juu ei muuta kun klitoris kipeeksi. Toisilla on niin vahva pääkoppa sen sisään ei pääse ja orgasmi naisilla lähtee sieltä. Miettikääs sitä Masterit ja ns. masterit
Jos nainen ei saa, niin silloin se ei saa. Siihen ei silloin auta pakottaminen.  Muilla keinoin ehkä voi onnistua, muttei sekään ole sanottua.

Luminukke

Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #16 : 24.04.2019, 03:49 »
Pakotettu orgasmi siis mitä orgasmin joko saa tai ei sitä ei voi pakottaa vaikka tekisit kaiken mailman temput ja olisit miten expertti siinä asiassa. Itse ajattelin aluksi vittu joo hienoa ehkä mullakin sitten tulee kun on oikein erikoistunutkin siihen, juu ei muuta kun klitoris kipeeksi. Toisilla on niin vahva pääkoppa sen sisään ei pääse ja orgasmi naisilla lähtee sieltä. Miettikääs sitä Masterit ja ns. masterit
Jos nainen ei saa, niin silloin se ei saa. Siihen ei silloin auta pakottaminen.  Muilla keinoin ehkä voi onnistua, muttei sekään ole sanottua.

Tämähän se. Omasta pääkopasta se lähtee. Toki sitten on myös meitä joilla lääkitykset on todennäköisesti se suurin syy orgasmittomuuteen. Mutta onpahan oppinut nauttimaan kaikesta muusta kun minkään päämääränä ei ole oma orgasmi.

Purppuratar

  • Vieras
Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #17 : 24.04.2019, 09:03 »
Mmh.. riippuu pitkälti kai näkökulmasta että mikä menee kategoriaan pakotettu ::)

Kyllä minulle ainakin voi pakottaa orgasmin, mutta vain sen yhden kerrallaan. Wandin tms edessä yleensä on voimaton :D Orgasmi sinällään ei kai voi olla täysin "pakotettu" mielestäni, kun kyllähän tosiaan siellä aivoissa täytyy edes jotain omiakin haluja olla...
Mutta esimerkiksi jos kieltää toiselta laukeamisen ja on tiedossa että mikäli näin käy, tulee tapahtumaan OIKEASTI toiselle kamalia asioita...Niin tälläisissä tapauksissa lasken ne laukeamiset "pakotetuiksi orgasmeiksi" jos niitä ei vain pysty itse hallitsemaan. Siinähä sitte yrittää kasvattaa itsekuria >:D

Brianna

  • Vieras
Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #18 : 24.04.2019, 10:21 »
Niinkuin muut tuolla totesivatkin että täysin ei sitä orgasmia voi pakottaa jos mieli ei vaan anna periksi. Sitten on näitä tilanteita jossa on jo saanut ja tulee tunne että enempää ei pysty mutta D sen haluaa vielä tuottaa se on mahdollista ns puoliväkisin sieltä saada. tarvitsee kyllä olla taitava D ja tuntea kumppanin sen verran hyvin että tietää mitkä asiat vie toisen orgasmiin ja on mahdollista "pakottaa" vielä tulemaan. Wandi on kyllä yksi pirun hyvä väline siihen mutta jos paikat jo kovin hellänä voi se tuntua enemmän kivulta kuin nautinnolta ja silloin orgasmi aika kaukana, silloin voi parempi vaihtoehto olla ihan vain kielellä kiusata kunnes saadan subi tulemaan. Itsellä ollut tilanteita jossa tuntuu että ei vaan enää pysty mutta jotenkin se sieltä on vaan kaivettu  O:-)

momoi36

  • Vieras
Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #19 : 24.04.2019, 10:31 »
Mulle pakko-orkku tarkottaa sitä että kun alan tulemaan Niin se toiminta ei lopu siihen yhteen orkkuu vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu kunnes D päättää lopettaa tai kunnes mä sanon turvasanan. Pakolla jatketaan sitä orkkua vaikka mä olisin jo valmis..

Mulla kyllä orkkuja tulee vaikka en olis sillä tuulella. Neki on eräänlaisia pakko-orkkuja. Onks tää sit vaa joku multiorgastisten juttu?

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #20 : 24.04.2019, 10:56 »
Mulla ei onneksi ole ollut mitään hirvittäviä vaikeuksia orgasmoida ( oisko sit vaan osunu kohdalle yhteensopivat kumppanit ). Se on tietyllä tapaa uusi juttu mulle, että kumppani pystyy halutessaan kaivamaan musta niitä orgasmeja toisensa perään, vaikka aina olen itse ollut sitä mieltä, että yhden laukeamisen jälkeen se toinen/kolmas/neljäs jne. on aina vaikeammin saatavissa. :o

Eloveena

Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #21 : 24.04.2019, 12:18 »
Mulla on tarkoitus aiheuttaa tälläinen yhdelle mun subipojulle, hän ei osaa olla Mies vielä.

OfAfrodite

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 193
  • I am not a vending machine
  • Galleria
Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #22 : 25.04.2019, 09:02 »
Hmm... ihan kun taas menisi osittain puurot ja vellit taas sekasin. Ehkä olisi selkiyttävää pohtia sana pakotettu. Hyvin simppelisti, eihän sessiossa pakotettu yhdyntäkään ole oikeasti pakotettu, vaan session sisällä tapahtuvaa suostumuksella tehtyä toimintaa.

Samalla tavalla pakotettu orgasmi toki tarvitsee oikean head spacen. Jos on orkkukuiva kausi, muuta stressiä yms. joka estää laukeamisen, ei kai silloin ketään voikaan pakottaa. Mutta sessiossa tuskin lähtökohtana on se, vaan se, että D määrää tyylin, kerrat ja tiheyden.

Viimeksi eilen hikisenä myttynä taisin vinkua lattialla, "oo kiltti ei enää" -tyyliin. Jolloin sain munan pyllyyn ja käskyn jatkaa runkaamista. (Lopputulos jonkinasteinen räjähdysmäinen kuolaorkku antautuminen) 

Samalla lailla kun mieli joskus miettii, ettei keho kestä enempää kipua, se saattaa miettiä ettei kestä enää nautintoa, mutta rajoille mennään pakotettuna ja sitä uskoakseni moni hakeekin. Minä ainakin...

Kaisla

  • Vieras
Vs: Pakotetut orgasmit
« Vastaus #23 : 27.04.2019, 20:38 »
Tää on asia jota en usko mahdolliseksi. Pakko siis päästä kokeilemaan :) Joku suristin/päristin lisättävä selkeästi kauppalistaan.

Suosittelen Satisfyer 2:sta. Taivaallinen vehje   ::)

Komppaan!

No eilen tuli postissa. Taivaallinen vehje! Mutta yhdenkään sadistin käsiin en tuota luovuttaisi, sen verran herkäksi tekee paikat parin orkun jälkeen. Mutta saatan jo hieman uskoa että oikeilla välineillä pakko-orkutus on mahdollista.

Kiitos tyypit, mulla on nyt kivaa!