Kirjoittaja Aihe: Tutut kinkypiireissä  (Luettu 7304 kertaa)

Vinka

Tutut kinkypiireissä
« : 24.04.2019, 22:48 »
Miten te suhtaudutte muualta tuttuihin tyyppeihin foorumilla, bileissä tms?

Mä vasta pienesti raottelen sen kaapin ovea missä oon aikaani viettänyt ja tajusin että sieltä on tosi vaikea päästä ulos kun oven edessä seisoskelee tuttuja. Mua ei niinkään haittaa keskustella asioista vaikkapa ystävien kanssa, mutta jos kyseessä on esimerkiksi mun vanhempien tuttavia niin homma on jo kiusallisempaa  :P

Oon tässä rajoilla, että syöksynkö ulos vai hiivinkö takaisin kaappiin jemmaan, ja kaipaisin ehkä kokeneemmilta vähän ajatuksia. Pahoittelen muuten jos teksti on epäselvää, kevätflunssa sekoittaa aivotoimintaa.

ofelia

Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #1 : 24.04.2019, 22:57 »
Muutaman kerran on tullut törmättyä muusta elämästä tuttuihin miitissä ja bileissä. Onhan se hassua, mutta toisaalta samassa veneessä ollaan. Aina voi kuitenkin valita mitä puhuu ja kenelle, yksityiskohtia ja omia haluja ja kokemuksia ei tarvitse alkaa tuttujen (eikä tuntemattomienkaan) kanssa alkaa jakamaan jos ei tunnu kivalta. Ymmärrän kuitenkin arastelun, itsekin olin visusti kaapissa vielä pari vuotta sitten.

Nykyään olen vain iloisesti yllättynyt jos miittiin ilmestyy ennestään tuttu naama  ^-^

momoi36

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #2 : 24.04.2019, 22:58 »
Mulla ei oo tullu yhtään tuttua siviliimaailmasta vastaan kenen kanssa oon tekemisissä nykypäivän arjessa. Tosin sen verran pienestä kylästä on kyse että kaapissa olen ja pervoilen vähintään 100km päässä. Kavereille oon tullu kaapista ja tälleen mutta treffailua varon ettei satu kaverin isää/äitiä panemaan yms, se olis kiusallista.

Juha K

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 333
  • Kissakuiskaaja
  • Galleria
    • "Anarchosyndicalism by Rudolf Rocker"
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #3 : 24.04.2019, 23:04 »
Miltei kaikki tutut on skenestä. Kinkykuplassa elämisen hyviä puolia.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #4 : 24.04.2019, 23:08 »
En tiiä suhtautuisinko sen kummemmin. On tullu pari tyyppiä vastaan skenes, eikä niilläkään niin väliä. Oon siis suunnilleen ulkona kaikista kaapeista johonkin suuntaan. Ja uskon, että mulla on tärkeämpiäkin energiankulutuskohteita kuin miettiä mitä joku on minusta mieltä.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #5 : 24.04.2019, 23:11 »
Ekoissa bileissä törmäsin tuttuun ja, tapaaminen johti ystävyyden syventymiseen. Ja pariin muuhunkin tuttuun oon tässä törmänny kinkypiireissä. Ei kai siinä, samalla asialla nekin  :))

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 693
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #6 : 24.04.2019, 23:11 »
Itse olen viimevuodet ollut suhteellisen kaapissa kinkyilyn suhteen. Aikanaan kuitenkin olin aktiivinen miiteissä ja bileissä kävijä ja tutustuin moneen hienoon tyyppiin, joista joidenkin kanssa olen vieläkin tekemisissä. Vaikka en enää missään näissä riennoissa ole moneen vuoteen käynyt, törmään kohtuu usein kinkymaailmasta tuttuihin ihmisiin esimerkiksi työn puolesta muissa merkeissä. Olen ottanut sellaisen toimintamallin, että näiden piirien ulkopuolella ihmiset ovat sen toisen roolin edustajia. On sitten kysymys asiakkaista työpaikalla, tuttavien  puolisoista, kaverin kavereista tai vaikka lasten kavereiden vanhemmista. Se, mikä kuuluu tänne niin kuuluu tänne, eikä näitä kahta maailmaa ole tarpeellista sotkea. Haluan tavallaan kunnioittaa muiden yksityisyyttä ja toivon muiden tekevän samoin.Sellaiset ihmiset, jotka itse tunnistan pervoiksi, mutta he eivät tunnista (tai myönnä tunnistavansa) minua, en tuo mitenkään ilmi, että tiedän heidän tästä puolesta. Sitten jos tuttava on sellainen, että luontevasti voin puhua hänelle kinkymaailman asioista, niin voin puhua myös niistä silloin kun ollaan kahden kesken tai seurassa on vain tänne kuuluvia ihmisiä. Niin kauan kun porukassa on yksikin ihminen, josta en ole varma, tietääkö hän kaikkien taipumuksista, ollaan sitten niitä tavallisia Mirkkuja ja Perttejä.

Sama on pätenyt sitten toisinpäin. En koe tarvetta jakaa omaa seksuaalisuutta isommin vieraille ihmisille. Eli jos olen törmännyt muualta tuttuun ihmiseen esim miitissä, niin koe että "nyt kun tiedetään toistemme tästä puolesta", pitäisi alkaa millään tavalla aiheesta tai mistään muustakaan aiheesta keskustelemaan. Voin tervehtiä kohteliaasti ja se siitä. Itse ajattelen, että mielummin en törmäisi sukulaisiin, tuttaviin, työkavereihin jne täällä, Tiedän kuitenkin monen tutun täällä käyvän ja joillekin tutummille olen asiasta maininnut (en esimerkiksi lähtenyt kertomaan omaa nikkiäni), useimmille en. Olen ajatellut, että ei haittaa muiden tietävän, että olen mitä olen, mutta mielummin pitäisin nämä kaksi maailmaa ominaan.

Joutsen

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 55
  • I aim to please
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #7 : 25.04.2019, 00:24 »
En oo törmänny vielä mut ihan hauskaahan se olis. Kyllä mulla on sellanen olo että kinkyys yhdistää ja mukavahan se olis että on sit jotain yhteistä. On tässä kyl tullu sinällään vähän "rasistiksi" että mieluusti kaveeraa kinkyn ku vaniljan kanssa. Toki saattaa olla joku vaihekin mulla kun vasta vuoden päivät bdsm:n parissa hääräillyt.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #8 : 25.04.2019, 09:35 »

 Kun aloin skeneileään tuli yllätyksenä kuinka lähipiiristä ihmisiä oli samoilla kuvioilla
 - hyvä vaan että selvisi nuokin.

 Turha sitä on liikaa stressata,
 ei tarvitse ihan bdsm prise kylttiä lähteä kantamaan,
 mutta oma seksuaalisuus,
 on oma asia ja siihen ei kannata stressitasoa laittaa,
 tykkääkö työkaveri tai lapsuudentuttu samoista jutuista.

spoiled

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #9 : 25.04.2019, 20:08 »
En ole koskaan käynyt miiteissä, kerään vielä rohkeutta. Luulen että reaktiooni vaikuttaisi aika paljon se, mitä muuten ajattelen siitä tutusta. En välttämättä tuntisi oloani mukavaksi, jos joku josta en tykkää saisi tietää että minulla on tällaisia taipumuksia. Toisaalta jonkin aikaa sitten selvisi, että läheinen ystäväni on kinky ja se tuntui pelkästään riemastuttavalta. Oli vapauttavaa keskustella asiasta (vaikka onkin vähän sääli, ettemme pääse toteuttamaan yhteensopivia taipumuksiamme keskenämme).

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 778
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #10 : 25.04.2019, 20:24 »
Useampi tuttu kinky-elämässä on tullut vastaan arkielämässä ja pari kertaa päinvastoin. Aina se on vain aiheuttanut jotain pientä supattelua yhdessä maailma on pieni kommentteineen.

forseti

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #11 : 25.04.2019, 20:41 »
Omat tutut ja muut ei niinkään haittaisi mutta puolison ammatin takia vähän kuitenkin mietityttää että mitä tapahtuisi koska hänet kuitenkin liitetään asiaan suoraan. Joku ystävä olisi ehkä ihan kivakin tavata

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #12 : 25.04.2019, 21:02 »
Jos törmäisin johonkin tuttuun vaikkapa kinky-bileissä, niin kaipa tuo samalla asialla siellä olisi kuin minäkin  :o . Toki, jos näkisin pomoni bileissä takamus pystyssä piiskattavana, niin kukaties hetken itsekseni katselisin, että miltä tuo pomo näyttää tuosta "kuvakulmasta", odottaisin session loppumista ja sitten vasta menisin sanomaan vienosti, jotta .... hei  8)

Omppu

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 140
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #13 : 26.04.2019, 13:30 »
Lähtökohtaisesti olisi hauska tavata tuttuja.

Tilanne jossa se saattaisi olla hetken hämmentävää, olisi jos bileissä olisi vaikka todella läheinen vanhempi sukulainen ja itse olisi vaikka sessiossa perse paljaana. Mutta, koska vaatteet on pysyny päällä (suitti lasketaan tähän) niin enköhän menisi vaan juttelemaan.

En toitota omaa pervoutta, mutta en pahemmin varo sanomasta. Sanon yleensä kuitenkin ja ite siihen tottuu :D Lipsautteluja sattuu toisinaan, mutta en osaa ajatella tämän olevan kauheeta, häpeällistä tai ylipäätään niin hirmuisesti erilaista kuin esim. tavata marttoja ja neuloa sukkia.

Sen verran pidän rakoa kuitenkin, että en esim.mainosta tarkemmin missä asun, missä teen töitä jne. Ihan vain, koska stalkkaaville friikeille ei ole mun elämässä kysyntää.

Muuten jos joku jossain vaikka tunnistaa ni toki saa moikata. En pahastu.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #14 : 26.04.2019, 14:40 »
Jos sukulainen lasketaan tutuksi, niin näin kävi. Emme tosin tavanneet missään järjestetyssä tapahtumassa uusissa merkeissä; sen sijaan tuli mutkien kautta asia puheeksi ja totesimme, että kinkyjä ollaan ja keskeinen fetissikin pääpiirteissään sama.