Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 23.5. klo 18- @ 2h+k: Alfonso spiikkaa ilman tekstejä  (Luettu 1829 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Los Oravados: tuo metsiemme pikkunisäkäs

-  Adultas, per vulva, locos sexualitas momentes.

-  Hetkinen,  eiks tässä oo tekstejä ollenkaan? Mun pitäis ehtiä Tampereen torstaimiittiin.

-  Eeei vissiin saatu pyörimään. Oliko se Aleksanterinkatu 33?

- Ettehän te nyt voi lähettää Alfonson spiikkejä ilman tekstejä, meidät hyllytetään! Kello on jo 17.30 ja miitti alkaa kuudelta!

- Muchos gringos invertes tetas grandes y pimentes!

- Missä Alfonso spiikkaa? Kaksion peränurkassa vihreän oven takanako?

- Taitaa olla jossain muualla, mutta se miittihän on siellä. Jos meet kattomaan mitä siellä tapahtuu?

- Kyllä sen tietää että siellä on kaikilla kivaa ja huonoja vitsejä sataa, mutta hoitakaa nyt tuo Alfonso mäkeen!

- Hombres penetratos rectus solo, colonoscopos mentales.

- Okei, mä lähen meneen, hyllyttävät tai ei. Vittu luuletsä oikeesti että täällä on joku hiiri sisällä?

- Team Alfonso Ulos lähtee matkaan. Kerätkää singot ja nyrkkiraudat, tätä operaatiota juhlistetaan Kaksiossa! Onneksi sinne voi mennä vähän myöhemminkin, niin ehditään suorittaa tarpeelliset uhrimenot.

Tulkaa miittiin, siellä on ihan täyttä dadaa!

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Oon vähän pettynyt kun ei oo enää uusintoja. Mun bingoruudukko oli kovassa vauhdissa, ja nyt en sitten saa koskaan bingoa!  :P

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oon vähän pettynyt kun ei oo enää uusintoja. Mun bingoruudukko oli kovassa vauhdissa, ja nyt en sitten saa koskaan bingoa!  :P

Sun tarttee tehä uus ruudukko, johon voit arvailla mun huonoimmat jutut valmiiksi. Eihän näissä mitään uusia vitsejä oo ollu enää vuosiin, joten ei oo kovin vaikeaa.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Sun tarttee tehä uus ruudukko, johon voit arvailla mun huonoimmat jutut valmiiksi. Eihän näissä mitään uusia vitsejä oo ollu enää vuosiin, joten ei oo kovin vaikeaa.

Totta! Niinhän mä voisinkin seuraavaksi tehä  ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mun saapuminen menee tänään vähän pidemmälle kuin yleensä, mutta älkää huolestuko. Miittikirja saapuu kyllä ennemmin tai myöhemmin paikalle.