Newbie-nurkka > Kinkyn turvallisuus

Pitääkö olla huolissaan?

<< < (3/3)

spleissaaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Karwanaama - 08.05.2019, 11:26 ---Tämä jo mainittiinkin, mutta sanompa uusiksi.
Jos joku asia tuntuu sinusta oudolta niin siihen on varmasti hyvä syy. Kuuntele itseäsi äläkä anna muiden määritellä sinua.

t. Karwis

--- Lainaus päättyy ---

Tämä on peukutuksen arvoinen kommentti.

Itse ihan noviisina täällä nyt muutaman viikon pyörineenä olen jo ehtinyt vähän saada tuntumaa myös näihin saalistajiin, jotka tuntuvat vaanivan uusia foorumilla. Jäitä hattuun reilusti ja huolellista tunnustelua, tenttailua ja riskien arviointia. Valtaosa on varmaan ihan fiksuja aikuisia, mutta ennemmin varoen liikkeelle. Kovin epäluuloiseksi on moitittu jo, mutta jos haistan edes vienoa henkistä painostusta, niin kyllä hälytyskellot kalkattavat ainakin minun päässä...

Better safe than sorry siis.

D79Mies:
Fiksuja ihmisiä kuolee koko ajan, mutta siitä ei tarvitse olla huolissaan. Huolissaan pitää olla siitä, että kiikkustuolissa vituttaa elämättä jäänyt elämä.

MissMaryn tarjoama linkki punalippuihin on oikein hyvä, mutta sen lukeminen kuin piru raamattua lienee hedelmätöntä. Niitä punalippuja kannattaa kuitenkin laskea yhteen.

Itse hyppään syvempään päähän, mutta tarjoankin läpinäkyvyyden. Ja vaadin sitä subilta.

Enemmän suosittelen löytämään jonkun, kenen kanssa voit edetä samassa tahdissa — samoilla säännöillä.

https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=22130.msg406935#msg406935

Succubus:

--- Lainaus käyttäjältä: vila - 08.05.2019, 06:36 ---Kaikkien (oli kinky tai ei) ihmisten kanssa kannattaa kiinnittää huomiota egoon. Jos tyyppi kehuu itseään kovasti - etenkin niin että samalla väheksyy muita niin hänellä on ongelmia egon kanssa. Liian suuri ego sopii tosi huonosti BDSMn kanssa, koska turvallinen toiminta vaatii nöyryyttä.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä! Egoilla voi sitten sessiossa ja kun mahdollinen suhde on jo luotu. Mikäli D kohtelee uutta tuttavuuttaan heti kättelyssä kuin D, eikä suinkaan tasa-arvoisena ja nöyränä, on siinä jo hälytyskellojen soitava.

Itse sain onneksi ensimmäisen kosketuksen tähän maailmaan ammattilaiselta, jota tapasin ihan treffailumielessä pari kertaa ulkomaanreissun aikana. Ulkonäöltäänkin hurja, kansainvälinen Master oli yksi kohteliaimmista ja huomioonottavimmista sekä rauhallisimmista ihmisistä joita olen tavannut. Myöskään missään kohdassa tapaamisia hän ei pyrkinyt koskettamaan ilman lupaa, ei edes leikkiessä. Oikea D on kunnioittava ja nimenomaan nöyrä.

Yksi huomioonotettava asia sessioinnista puhuttaessa on se, että D:n tulee kysyä rajat ja turvasanat sekä jälkihoitomenettely. Jos joudut itse niistä muistuttelemaan, eivät ne varmaan ole hänelle kovin tärkeitä asioita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta