Kirjoittaja Aihe: Haluttomuus  (Luettu 2716 kertaa)

ivy

  • Vieras
Haluttomuus
« : 07.05.2019, 23:43 »
Onko yleistä, että alkuinnostuksen jälkeen sub/dom tai muu bdsm saattaisi uuvuttamaan? Ettei jaksaisi ollenkaan sellaista. Kiinnostus säilyy, mutta ajatuksena todella raskas.

Mietin tässä et onko se ihan tavallista vai johtuuko elämän muista tapahtumista..

sulkaluva

  • Vieras
Vs: Haluttomuus
« Vastaus #1 : 08.05.2019, 12:00 »
Mulla sairastuminen vei pitkäksi aikaa kiinnostuksen kaikkea seksuaalista kohtaan, kuten myös ero eräästä kumppanista ja masennuksen huono kausi. Nyt olen taas palannut savannille aktiiviseksi melkein vuoden tauon jälkeen, joten älä huoli  :love:
Kaikkeen ei voi keskittyä ja panostaa yhtä aikaa ja on täysin ok ottaa omaa aikaa tietyistä jutuista.

varta

  • Vieras
Vs: Haluttomuus
« Vastaus #2 : 08.05.2019, 12:48 »
Kyllä se väsyminen tulee meille kaikille jossain vaiheessa
usein kiinnostus myös useimmin palaa ajan kanssa

ihmisten kanssa asia on erikseen joskus tilanteet menee vain ohitse laskusuhdanteen aikana
eikä alkupisteeseen voi palata vaikka kiinostus palaisikin  :(

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Haluttomuus
« Vastaus #3 : 08.05.2019, 17:34 »
Mulla on edellisen D/s-suhteen jäljiltä ollut halut aika nollissa. Sitä sai henkisesti niin pahasti turpaansa, ettei alistuminen ainakaan ole juuri kiinnostanut. Toki sen jälkeen oli pari suhteehkoa, ja tuli leikittyä. Mutten niissä suhteissa ollut ihan puhtaasti alistuva.

Mä olen kokenut, että bdsm:n kohdalla ja varsinkin D/s:n kohdalla voi rumasti ja tunteettomasti hoidettu ero viedä halut ja "pilata" (eli aiheuttaa sen, ettei ole halua/uskallusta esim. alistumiseen) esim. alistuvan puolen ihmisestä pitkäksikin aikaa.

Itselle sattui kohdalle niin uskomattoman katkera exä, että vielä tänäkään päivänä erosta ei olla puhuttu ilman toisen osapuolen katkeraa tilitystä ja minuun kohdistuvaa syyttelyä. Ja erosta on pian öö... Kolme vuotta? Vaan mitäpä tässä voi tehdä, muuta kuin jatkaa eteenpäin, kuten mummo lumihangessa. Ehkä se alistuva puoli vielä joskus löytyy...

Mutta my point being, joo, halut voi mennä. Ja se on ihan ok.

ivy

  • Vieras
Vs: Haluttomuus
« Vastaus #4 : 11.05.2019, 16:28 »
Kiitos vastauksistanne. Olo on edelleen vähän aneeminen. Voin uskoa, miten paljon erossa voi satuttaa itsensä ja toista.
Onneksi meidän kohdalla ei ole ero kyseessä, mut jonkilainen parisuhteen itsenäistymisvaihe, ettei jaksakkaan olla yhdessä 24/7, se vaikuttanee kenties seksihaluihinkin ja muuhun. Tauon jälkeen alkanut taas haluamaan kaikkea uutta 😋.

lamie

  • Vieras
Vs: Haluttomuus
« Vastaus #5 : 14.05.2019, 20:26 »
Minulla on ollut sadistinen/dominoiva puoli hukassa jo jonkin aikaa. Tiedän että se liittyy elämänvaiheeseen ja siihen että nyt on niin paljon muuta että haluan lähinnä että minusta pidetään huolta ja siksi dominoiva puoleni on painunut taka-alalle.