Kirjoittaja Aihe: Aloittelijan leima  (Luettu 4146 kertaa)

sulkaluva

  • Vieras
Aloittelijan leima
« : 08.05.2019, 12:21 »
Moi! Omaa kolumniani varten tahtoisin mielellään yksityisesti tarkempia kertomuksia siitä, miten juuri sinä olet kohdannut ennakkoluuloja bdsm-yhteisön sisällä siihen liittyessäsi. Mielellään negatiivisia kokemuksia.

Tervettulleita myös sinun Vanhan Konkarin mielipiteesi aloittelijoista ja uusista ihmisistä.

Käytän esimerkit ilman nimimerkkejä ellet erikseen halua ääntäsi kuuluviin, viestit tulevat vain mun omaan käyttöön ja jos käytän esimerkkiäsi saat lukea kohdan joka koskee sinua ennen sen julkaisua.

Laita viestiä tulemaan, jos 1. Sinua ei aluksi hyväksytty ja koit syrjintää ja ennakkoluuloja 2. Sinä et katso hyvällä aloittelijoita ilman kokemusta.
Kerro viestissä omin sanoin tilanteesi ja mielipiteesi :)

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 718
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: Aloittelijan leima
« Vastaus #1 : 08.05.2019, 13:12 »
Jes! Vihdoinkin saadaan vähän negatiivisuutta ja vastakkainasettelua tänne iänikuisen harmonian ja empatian keskelle.  ;D

vila

  • Vieras
Vs: Aloittelijan leima
« Vastaus #2 : 08.05.2019, 17:45 »
Kaikkia on rakastettu alusta alkaen! Turhaa vihanlietsontaa!

Countess

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Välineurheilija
  • Galleria
    • Turun Baletti
Vs: Aloittelijan leima
« Vastaus #3 : 08.05.2019, 18:07 »
Hyödynnän tsäänssin ja linkkaan tähän Turun Baletin 2015 toteuttaman kyselyn kinkyjen hyvinvoinnista. Ei ihan annettujen raamien (vain aloittelijat) sisällä mutta aiheina käsiteltiin myös syrjintää ja ennakkoluuloja.

http://www.turunbaletti.net/fi/toiminta/kinkykysely

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Aloittelijan leima
« Vastaus #4 : 08.05.2019, 19:20 »
Otettiin vastaan hyvin lämpimästi (ja heti annettiin piiskaakin). Myöhemmin kuulin kyllä, että yhteisön taustalla oli kähinöitä, mutta tulokas pidettiin niistä erossa.  ;D

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Aloittelijan leima
« Vastaus #5 : 09.05.2019, 16:57 »
Ei ole vastaanotto ollut mitenkään kylmä, mutta ylimielisyyttä olen huomannut joillakin vanhoilla konkareilla. Se voi joskus olla hieman alentavaa.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Aloittelijan leima
« Vastaus #6 : 31.05.2019, 21:20 »
Ei ole vastaanotto ollut mitenkään kylmä, mutta ylimielisyyttä olen huomannut joillakin vanhoilla konkareilla. Se voi joskus olla hieman alentavaa.

Valtapelejä ison egon takia. Ei pidä välittää. :)

Warwick

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 380
  • Galleria
Vs: Aloittelijan leima
« Vastaus #7 : 31.05.2019, 21:31 »
Ei ole vastaanotto ollut mitenkään kylmä, mutta ylimielisyyttä olen huomannut joillakin vanhoilla konkareilla. Se voi joskus olla hieman alentavaa.

Valtapelejä ison egon takia. Ei pidä välittää. :)

Käyt vaan röyhkeesti päälle, niin se karisee.
Pääset paremmin sisään piireihinkin ku et ala kumartelemaan

Puuha-Pete

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 98
  • Vielä mahtuu kokemuksia elämään 😉
  • Galleria
    • Xu Puuha-pete2
Vs: Aloittelijan leima
« Vastaus #8 : 07.06.2019, 06:44 »
Ei ole vastaanotto ollut mitenkään kylmä, mutta ylimielisyyttä olen huomannut joillakin vanhoilla konkareilla. Se voi joskus olla hieman alentavaa.

Itse olen saanut todella mukavan lämpimän vastaanoton ja ylimielisyyttä en niinkään ole tavannut,
Toki ehkä jotkin vanhat konkarit haluavat pysyä vanhoina konkareina ja katsovat hieman noobeja nenän vartta pitkin.

Itselle tällaisiin henkilöihin tutustuninen voi olla aika kankeaa mutta muuten skenen sisältä pienessä aikaa saanut jo pari iha  loisto "ystävää"

Ennakkoluulona oli enemmän sisäänpäin suuntautunut yhteisö jos verrataan miitteihin, mutta lyhyt kokemus osoittanut toista