Kirjoittaja Aihe: Aftercaresta  (Luettu 11299 kertaa)

meru

  • Vieras
Vs: Aftercaresta
« Vastaus #30 : 07.07.2019, 14:11 »
Kaikki lähtee kommunikoinnista. Mulla ei ole henkilökohtaisesti kokemusta sessioinnista ns. puolituttujen kanssa, mutta kaikki hyvät kokemukset partnereiden kanssa on alkaneet ja loppuneet juttelulla. Joskus on hankala sanoittaa tarkasti mitä sitä oikein kaipaa aftercaren puitteissa, mutta mitä selkeemmin sen saa kakistettua ulos sitä parempi. :D

Silloin kun olen itse subina, olen ehdottomasti tarvinnut läheisyyttä ja rauhallista oleilua session jälkeen. Mitä enemmän on menty rooleihin niin sitä tärkeämpää on palautella ns. normaali-minä pinnalle rauhaksiin. :) Sitten taas kun on itse ollut domin roolissa sitä tulee aika tarkkaan seurailtua jo leikin aikana että kuinka subilla menee, ja jälkikäteen jää itselle parempi fiilis kun pystyy myös jälkihoidon muodossa tarjoomaan sitä mitä toinen tarvitsee.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Aftercaresta
« Vastaus #31 : 14.07.2019, 18:53 »
Itse tykkään antaa ja ottaa tätä. Ei tartte olla mitään kovin erikoista, hiusten silittelyä ja halailua.

Kyllä siinä paremmin pääsee endorfiinitripiltä takaisin.

LoD

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • Haluttu ja rakastettu elämännälkäinen AlfaNainen
  • Galleria
    • Mieleni pimeitä syövereitä
Vs: Aftercaresta
« Vastaus #32 : 14.07.2019, 19:31 »
Jälkihoitoa voi tehdä myös sessiopäiväkirjan muodossa, jos intiimi läheisyys ei session jälkeisinä päivinä ole syystä tai toisesta mahdollista. Siinä on subilla mahdollisuus purkaa tuntojaan, kertoa kokemastaan ja se luo pohjan/mahdollisuuden dialogiin toiminnan kehittämiseksi jatkossa. Samalla se toimii muistojen kultaisena kirjana, josta voi kivoja (tai vähemmän kivoja) yhteisiä kokemuksia käydä lueskelemassa vielä vuosienkin jälkeen.
Minä olen vuosikausia pitänyt sessiopäiväkirjaa, tosin purkanut sinne Herrani luettavaksi myös muutenkin ajatuksia, tuntoja ja mieltäni kiehtovia asioita.

Hyvin usein session jälkeen saamani jälkihoito oli halaus ja soitto puolen tunnin, tunnin jälkeen, jolloin olin ehtinyt keräillä itseni kasaan. Jos sessio oli todella rankka, sain enemmän hellyyttä ja läheisyyttä. kunnes Hän oli varma että olen siinä kunnossa että minut voi jättää yksin.

Dommeillessa antamani jälkihoito riippuu paljon vastapuolen tarpeista. On tilanteita jossa se hoituu tyyliin, "tarve ja soitellaan" tai sitten vietetään useampi tunti teekupin äärellä sessiosta keskustellen ja purkaen. Ja todellakin, välillä tarvitsee myös dommena sen jälkihoidon, tosin silloin käännyn usein Herrani puoleen ja puran tuntoni Hänelle, sillä tiedän että Hän tuntee minut ja ymmärtää esimerkiksi sadistina kokemani tunnot paremmin kuin masokisti kenen kanssa olen sessioinut..

JoeMan

Vs: Aftercaresta
« Vastaus #33 : 08.08.2019, 15:34 »
Mun mielestä jälkihoito on tärkeä osa sessiota. Mä voin ainakin sanoa omalta kohdalta että tarvitsen sen rauhallisen hetken jälkikäteen missä  ollaan rauhassa vaikkapa sylikkäin ja mielellään puhutaan tapahtuneesta, mistä kumpikin piti ja toisaalta oliko jotain mikä ei ollut mieleen. Noilla on itsellekin sellainen omaa tekemistä vahvistava vaikutus kun tietää paremmin toisen rajoja.
Toisaalta voi tuo jälkihoito olla ihan vain olemistakin, joskus on tarve vain olla eikä puhua.

Finksi

Vs: Aftercaresta
« Vastaus #34 : 08.08.2019, 16:02 »
Ne hetket kun väsynyt.. itkuinen mutta tyytyväinen subi tuhisee kainalossa ovat parhaita hetkiä koko sessiossa. 😏