Äänestys

Jos miitissä tarjoillaan kakkua, tuletko syömään sitä torstaina 13.6.?

Joo, kakkua mulle kiitos!
21 (61.8%)
Ei kiitos, en käytä.
0 (0%)
Ei kiitos, en pääse paikalle.
1 (2.9%)
Ei kiitos, pitää laittaa lemmikkituhatjalkaiselle kengät enkä ehdi.
2 (5.9%)
Ei kiitos, uskontoni kieltää kakun syömisen.
1 (2.9%)
Ei kiitos, minulla ei ole lupaa poistua täältä lämpöpatterin välistä.
0 (0%)
Ei kiitos, haluaisin mieluummin käpylehmän.
2 (5.9%)
Ei kiitos, mutta voinko saada tikkarin?
0 (0%)
Höhö, tissit. Öhö öhö.
7 (20.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 28

Äänestys päättynyt: 16.05.2019, 15:23

Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitit 13.6.: tuletko syömään kakkua?  (Luettu 2761 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tampereen torstaimiitit Kaksiossa täyttävät kesäkuussa 3 vuotta, ja sitä on syytä juhlia! Miittikomitea tarjoilee kakkua kaikille paikalle saapuville, ja tätä varten tarvitaan ainakin summittainen tieto siitä, montako syöjää on saapuvilla. Pyritään parhaamme mukaan huomioimaan allergiat, ettei kenenkään tarvitse jäädä kokonaan ilman... kakkua.

Anna siis paras arviosi saapumisestasi viimeistään torstaihin 16.5. mennessä, jolloin aloitamme Brexit-vaikeustasoiset neuvottelut kakkuhenkilökunnan kanssa. Kun sopimukseton kakku on saatu sovittua pöytään, kilahtaa miittiketju Baariin ja paikallisella lainsäädännöllä varmistetaan, että Pohjois-Irlannin raja ei estä miittiin saapumista. Joku saattaa myös mainita tissit.

Äänestäkää ja tulkaa syömään kakkua kesäkuussa!

NIIIIN ja tulkaa myös miittiin ensi torstaina. Ketju on täällä: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=23939

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oho, ei yhtään ei-ääntä vielä! Käyttäkää nyt niitäkin niin saadaan vähän hajontaa, ette te kaikki tuu kuitenkaan.

Purpelot

Olen pettynyt. Tissikakku pitäisi ehdottomasti olla vaihtoehtona.

lutkaprinsessa

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 122
  • ♡ baby pink baby ♡
  • Galleria
Mä haluan sekä kakkua että tikkarin! :P

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Mä haluan sekä kakkua että tikkarin! :P
Eiköhän sinulle joku tikkarin vilauta  ::) :P
« Viimeksi muokattu: 12.05.2019, 21:38 kirjoittanut VeraT »

Maria

Tulen!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Jos joku sen lehmän mulle askartelee niin tuun.. Vois sitä tikkariiki jos se tarjous siis olisi oikea tikkari eikä mitään "housuista löytyy ja kaiva taskusta.. " niinkun viimeksi, vaikka silloinkin oikeuteni karkkiin tikun päässä perustelin lupauksesta löytämäni porsaanreiän kautta.. :P

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jos joku sen lehmän mulle askartelee niin tuun.. Vois sitä tikkariiki jos se tarjous siis olisi oikea tikkari eikä mitään "housuista löytyy ja kaiva taskusta.. " niinkun viimeksi, vaikka silloinkin oikeuteni karkkiin tikun päässä perustelin lupauksesta löytämäni porsaanreiän kautta.. :P
Porsaanreiällä porsaanreikä, turha kuvitella ettei sitä peliä voisi pelata kaksikin.

Käpylehmiä ja tikkareita tulee gallupin mukaan, vastaavasti kakkua on sitten vähemmän.

Runkkaritar

Miks ei saanu laittaa kahta vastausta?!? (Oli pakko tulla panehan palluraa ympyrään kö nää on niin viihdyttäviä ketjuja)

Jatkakaa...

Eikö TIssIT  8)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Miks ei saanu laittaa kahta vastausta?!? (Oli pakko tulla panehan palluraa ympyrään kö nää on niin viihdyttäviä ketjuja)

Jatkakaa...

Eikö TIssIT  8)

Jos kaikki laittaa kaks niin mistä mää tiiän monelleko hommata kakkua ja monelleko käpylehmiä? Menee koko valtio kaaokseen ja anarkiaan semmosesta, en hyväksy.

Runkkaritar

Miks ei saanu laittaa kahta vastausta?!? (Oli pakko tulla panehan palluraa ympyrään kö nää on niin viihdyttäviä ketjuja)

Jatkakaa...

Eikö TIssIT  8)

Jos kaikki laittaa kaks niin mistä mää tiiän monelleko hommata kakkua ja monelleko käpylehmiä? Menee koko valtio kaaokseen ja anarkiaan semmosesta, en hyväksy.

NoSe (nenä) Valtion kaaos vielä menettelee, mutta ei anarkia!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oho, parikymmentä tulijaa jo! Me tarvitaan hiton iso kakku tätä menoa.

Ja nenävitsi bongattu!