Kirjoittaja Aihe: Ruby ja Fellas, to 30.5. klo 18.00 (kaksiomiitti väistötiloissa)  (Luettu 3292 kertaa)

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Kukkuu!

Helatorstai, tuo jokavuotuinen juhla ja ilmeisesti myös vapaapäivä, sulkee kaksion ovet vakiomiittipäiväksemme, joten arvoisat ystävät, joudumme siirtymään huonoine ja hyvine vitseinemme sekä iloisine mielinemme kera väistötiloihin Ruby ja Fellakseen. Paikka on osalle miittikansaa tuttu, osalle uusi. Siellä tarjoillaan huhujen mukaan uppopaistettua snickersiä. Ja jotain muutakin?

Väisty kanssamme osoitteeseen Hämeenkatu 15. Ovesta sisään ja oikealle, ihan sinne perälle ja pitkä pöytäryhmä oikeanpuoleisella seinällä (näin hihaton kertoi, itsehän aion hetken pyöriä sisällä että minne se taas olikaan).

Ensimmäinen, joka uskaltautuu halaamaan minua, saa yllärin!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ensimmäinen, joka uskaltautuu halaamaan minua, saa yllärin!

Voiko tän lunastaa etukäteen jos ei pääse miittiin? Mää oon reissussa ens torstaina.

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Ensimmäinen, joka uskaltautuu halaamaan minua, saa yllärin!

*lähtee jo valmiiksi paikalle*

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria


Ensimmäinen, joka uskaltautuu halaamaan minua, saa yllärin!

Kuulostaa hyvältä!

Saapunemme hellun kanssa paikalle mikäli ei ihmeitä tapahdu.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Ensimmäinen, joka uskaltautuu halaamaan minua, saa yllärin!

Voiko tän lunastaa etukäteen jos ei pääse miittiin? Mää oon reissussa ens torstaina.

Yllärilupaus koskee otsikossa mainittua paikkaa ja aikaa. Pitääkö tässä alakaa keksimään korvaavaa ylläriä jos ei pääse paikalle  ??? Mut sit niitä korvaavia pitäis varmaan alakaa jaella muillekin  :))

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Ohhoh! Ylläri? Nyt on jännää!  :o Pitää varmaan mennä jo aamusta odottelemaan valmiiksi tassut ojossa!!   O:-)

Anlily

  • Vieras
Kuudeksi ihan ei ehkä ehdi, mutta kai sinne hieman myöhässäkin voi ilmaantua  O:-)

Purpelot

Hihaton alkaa olemaan ytimessä, kun on ulkoistanut miittiketjun avaamisenkin. Sen kunniaksi me voisimme tulla vaikka paikalle.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Nyt on niin hyvä maalausilma että jää varmaankin väliin. Tai sitten ilmaannun paikalle harmaalla ja valkoisella raidoitettuna.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2228
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ensimmäinen, joka uskaltautuu halaamaan minua, saa yllärin!

Voiko tän lunastaa etukäteen jos ei pääse miittiin? Mää oon reissussa ens torstaina.
Yllärilupaus koskee otsikossa mainittua paikkaa ja aikaa. Pitääkö tässä alakaa keksimään korvaavaa ylläriä jos ei pääse paikalle  ??? Mut sit niitä korvaavia pitäis varmaan alakaa jaella muillekin  :))
Kato vaan niin sulla on kuudelta jono siinä, kun kaikki odottaa että kello liikahtaa tasaan. Kannattaa varata useampi ylläri.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Ensimmäinen, joka uskaltautuu halaamaan minua, saa yllärin!

Voiko tän lunastaa etukäteen jos ei pääse miittiin? Mää oon reissussa ens torstaina.
Yllärilupaus koskee otsikossa mainittua paikkaa ja aikaa. Pitääkö tässä alakaa keksimään korvaavaa ylläriä jos ei pääse paikalle  ??? Mut sit niitä korvaavia pitäis varmaan alakaa jaella muillekin  :))
Kato vaan niin sulla on kuudelta jono siinä, kun kaikki odottaa että kello liikahtaa tasaan. Kannattaa varata useampi ylläri.


Mitäs jos tässä täytyykin siis keksiä yllärin jakoperiaate tai yhteisylläri kun ollaan kaikki samalla minuutilla samassa hali- kasassa kaikki?  >:D Onko yllärin jakomahdollisuus harkittu etukäteen?

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Ensimmäinen, joka uskaltautuu halaamaan minua, saa yllärin!

Voiko tän lunastaa etukäteen jos ei pääse miittiin? Mää oon reissussa ens torstaina.
Yllärilupaus koskee otsikossa mainittua paikkaa ja aikaa. Pitääkö tässä alakaa keksimään korvaavaa ylläriä jos ei pääse paikalle  ??? Mut sit niitä korvaavia pitäis varmaan alakaa jaella muillekin  :))
Kato vaan niin sulla on kuudelta jono siinä, kun kaikki odottaa että kello liikahtaa tasaan. Kannattaa varata useampi ylläri.


Mitäs jos tässä täytyykin siis keksiä yllärin jakoperiaate tai yhteisylläri kun ollaan kaikki samalla minuutilla samassa hali- kasassa kaikki?  >:D Onko yllärin jakomahdollisuus harkittu etukäteen?

Yllärin jakomahdollisuus on huomioitu! Eli jonon muuttuessa halikasaksi ei kukaan jää ilman ylläriä!  :love:

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Kuudeksi ihan ei ehkä ehdi, mutta kai sinne hieman myöhässäkin voi ilmaantua  O:-)

Myöhässä on ihan yhtä hyvä kuin ajoissakin!  ^-^

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Emme pääsekään istumaan ilmoitettuun pöytään, joten olemme kabinetin puolella! Ulko-ovesta vasemmalle ja perälle asti!