Kirjoittaja Aihe: Dominat?  (Luettu 13112 kertaa)

MadaM

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #15 : 04.06.2019, 17:47 »
Hei ja Suuri Kiitos teille kaikille vastanneille!  :-*
Ilo tietää että meitä on!
Minusta oma ryhmä meille olisi mainio!
Tuolla Darkside sivustolla toimii hyvin nää kaikki eri ryhmät koska sinne hakee nimenomaan vaan jokaiseen eri kohderyhmään kuuluvat. Deittipalstat ovat sitten eri juttunsa ja sieltä haetaan seuraa.
Otan yhteyttä teihin pian.
Ystävällisin terveisin, MadaM

dominette

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #16 : 05.06.2019, 09:22 »
Hienoa, jään odottelemaan  8)

Kastehelmi

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #17 : 26.07.2019, 23:40 »
Hei,
Olen myös aloitteleva domina, myös sattumoisin pohjoisesta. Erittäin aloittelija, eli vertaistuki ja neuvot olisivat enemmän ko sata jänistä. Onko jossain oma ryhmä (ja/tai miitti) ? 😘

Rebekka_TheWhippa

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #18 : 18.08.2019, 14:23 »
No olisiko etelässä Dommeja? Miten teihin saa yhteyden ja mahdollisuuden tavata?

femmary

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #19 : 16.09.2019, 09:19 »
Täällä myös yksi Etelä-Suomesta, tosin aika lailla noviisina vielä. Siksi tänne rekisteröidyin, josko saisi lisää tietoa ja hyviä ideoita.

Tämä vähäsanainen kirjoitus poiki sen verran viestejä tuonne postilaatikkoon, että muokataan viestiä sen verran että olen noviisina femdomina, ja suhteessa alistuvan miehen kanssa. En etsi täältä ainakaan tässä vaiheessa seuraa, vaan ajatustenvaihtoa, ideoita ja oppeja näihin juttuihin joissa en ole kauhean kokenut.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2019, 21:28 kirjoittanut femmary »

Nuttura

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #20 : 06.10.2019, 14:18 »
No olisiko etelässä Dommeja? Miten teihin saa yhteyden ja mahdollisuuden tavata?

Täällä Domme Isolta kirkolta :) Oikein mielelläni tapaisin muitakin ja syksyinen tutustumis- ja rupattelutuokio kuulostaisi kivalta :)

Olen taas monen vuoden jälkeen "aktivoitunut" tänne. Viimeksi taisin "baareilla" vuonna 2012 ja kirjoitin jonkun fiktionkin, joka näkyy vielä olevan luettavissa :) (silloin nimim. NapNap)

Jenn

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #21 : 07.10.2019, 12:19 »
Täällä yksi, jota voisi sellaiseksikin kutsua, vaikka en mikään kokenut konkari olekaan  ::)

Kaisa

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #22 : 14.10.2019, 16:26 »

Hei,

Täällä myös domme pääkaupunkiseudulta. Ehdottomasti kiinnostaisi jutustella muiden naispuolisten dommelijoiden kanssa. Rohkeasti viestiä jos juttuseura kiinnostaa.

Erityisesti muiden naisia alistavien naisten kanssa, ois hienoa jakaa kokemuksia ja ideoita.

Pipiriina

Vs: Dominat?
« Vastaus #23 : 15.10.2019, 22:16 »
Minä myös!!! Kokemusta aiheesta ei ole kertynyt vielä paljoa ja juuri siksi/siitä huolimatta tapaisin teitä muita mielelläni! Ja pääkeupunkiseudulla vaikutan...

ravenvonred

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #24 : 16.10.2019, 23:22 »
On.. Onhan niitä miittejäkin joskus järkätty!  :)
 

datura

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 251
  • Rouvan pelko on viisauden alku.
  • Galleria
Vs: Dominat?
« Vastaus #25 : 17.10.2019, 11:27 »
Femme domme -miittejä on toisinaan ollut Helsingissä, olisi kyllä mukavaa pitkästä aikaa.  :love:

Daxia

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #26 : 17.10.2019, 13:23 »
Täähän kuulostaa kivalta! Pk-seudulla olevaan miittiin lähtisin mielelläni mukaan. Oon kans niin alottelija, että vertaistuki varsinkin naisia alistavilta leideiltä olis tosi jees.

Potulny

Vs: Dominat?
« Vastaus #27 : 17.10.2019, 20:18 »
Itä-Uusimaa Hox! Pientä hiljaiseloa täällä baarin puolella pitänyt ja mielelläni verkoatoituisin Itä-Uudenmaan Dominoiden kanssa. Pääkaupunkiseudulta muutama tuttavuus jo onkin, mutta vähän 'lähempääkin' olisi mukava löytää kaltaistensa seuraa.


Xena69

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #28 : 25.10.2019, 11:39 »
Heips.
Minuuki kiinnostaa tää homma. On tullut kyselijöitä ja tästä syystä ajattelin hyppää kelkkaan.
Ehkä. No minust ois kiva saada yhteys toiseen Dommeen. Olisi kysyttävää. En ihan tiedä säännöistä,  kuinka avoimesti täällä voi olla ja millaisa kysymyksiä  esittää.  Joten olisi aika henk.koht  kyssäri.  Kuka haluis yv.llä tai laittaa mulle.:)

Succubus

  • Vieras
Vs: Dominat?
« Vastaus #29 : 25.10.2019, 12:27 »
Dommemiitti onnistuu kuulkaa niin että joku järjestää  :D Eikös tässä olla aikaansaavia ja idearikkaita naisia/naisenmielisiä, niin joku nyt ottaa vaan ohjat käteen ja alkaa hommiin. Helsingin dommemiitille löytyy ainakin vanha ketju (järjestin tän vuoden puolella) ja siitä voi ottaa ideaa. Itsellä ei ole nyt rahkeita järjestellä mutta ihan nyyttärimeiningillä mentiin viimeksi, kahvia ja teetä vaan pöytään. Että ei se kummosia vaadi.