Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Hotwife aisuri stag vixen yms.

(1/3) > >>

pikkukyrpä:
Moro

Tullaan nyt sitten täältä kyselemään mielipiteitä, neuvoja ja vaikka ajatuksia.

Meillä siis vaimon kanssa ollut yritystä ennenkin tällaisesta aisuri touhusta, homma meni puihin erinäisistä syistä. Oli elämäntilannetta ja stressiä ja ihan puhtaasti oltiin varmaan hieman väärällä jalalla liikkeellä.

No nyt sitten on ajatuksena ollut hankkia vaimolle seuraa. Ja edetä vaiheittain, katsoa hissukseen.

Vaihe 1 olisi saada naiselle seksikäs, itseensä luottava olo ja tunne. Ja samalla oppia katselemaan miehiä sillä silmällä.
Vaihe 2: nainen uskaltaisi jutella/kahvitella /flirttailla/ antaa numeronsa miehelle joka kiinnostaa ja joka osoittaa kiinnostusta.
Vaihe 3: käydä treffeillä tämän miehen kanssa.
Vaihe 4: mennä pidemmälle. Suudella käpälöidä, tuoda kotiin jne.
Vaihe 5: mentäisiin kaikki 3 sänkyyn ja minä katwelisin/avittaisin.

Nyt on menossa vaihe 1 ja 2 välinen aika ja ihmetellään tunteitamme. On vaan aika vaikeaa löytää todellista keskustelua aiheesta, siis sellaista missä ei heti olla panemassa isolla porukalla ja joka reikään. Vaan asiallista keskustelua tunteista ja kiihotuksen voimasta ja siitä miltä mikin tuntuu.
Onko täällä kenties asiantuntemusta tästä aiheesta vai mistä sitä löytäisi? On kuitenkin todella mielenkiintoinen ja monitahoinen aihe ja sekoittaa mielen ja kiihotuksen mukavasti.

ghettoblaster:
Parisuhteissa tuommoiset tilanteet syntyy yleensä siten, että vasta tuon viimeisen vaiheen jälkeen aletaan miettiä, että oliko nyt sitten kivaa... ainakin mulla, loppujen lopuksi ei ollu sitten yhtään kivaa kenelläkään moneen vuoteen.

Hakemalla hakien, Suomessa on pienet piirit, että jos on joku ihan erityinen fetissi, kink tai fantasia niin deitti-ilmoilla löytyy aina vaan samat tyypit. Varsinkin jos on vielä aluerajoitus mukana.

Mikäli nyt ihan oikeasti haluaisitte toteuttaa, niin sanoisin, että se aisuri on ensin saatava koukkuun. Eli sun vaimon tarvis sekstailla sen kanssa useamman kerran ihan kaksistaan ja mielellään niin, että vaimos antaa ihan mitä vaan, tekee ihan mitä vaan, palvoo miestä, sen elintä ja jokaista tippaa joka siitä elimestä tippuu... jotakuinkin parasta seksiä mitä se mies on ikinä  ees toivonut saavansa. Tietysti voi olla, että se mies on myös mulkku, eli kannattaa ehkä varoa myös vähän. Muutaman kerran jälkeen käy sellainen vahinko, että kun ne on paneskelemassa teidän häävuoteessa niin saavutkin paikalle. Loput saat keksiä itte.

From the top of the dome, eli ihan nopeasti loogisella ajattelulla muodostettu metodi sellaiselta tyypiltä jolla on pakotettuja, huonoja kokemuksia tuommoisista tilanteista. Omassa tilanteessa ei ollut kyse siitä halusinko juuri tuollaista seksiä vaan että olin vaan liian rakastunut sellaiseen ihmiseen joka pystyi käyttämään sitä hyväkseen. Sad but true.

Onnea valitsemallasi tiellä.

pikkukyrpä:
Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Meillä ehkä enemmänkin tuo nainen epäröi, tai siis molemmat. Ja ainakin nyt on tunne, että seksiä saa harrastaa vain niin että molemmat paikalla.

Miestä (mua) alkanut jostain syystä kiinnostaa kyllä tuo vaimolla poikaystävä asetelma enemmän ja enemmän. Tosin en vielä uskaltaisi päästää sekstailemaan niitä keskenään. Tosin sitä ensimmäistä treffiä/kontaktia ei ole edes ollut. Mutta ajatuksen tasolla kuitenkin alkanut kutkuttaa ajatus. Joskus aikoinaan se oli enemmänkin vain paneminen, mutta nyt jotenkin syvällisempää ehkä?

Ja nimenomaan tahdotaan edetä hitaasti ja tunteita haistellen ja keskustellen. Olis kiva vaan ihmetellä näitä muiden kanssa joilla samaa kokemusta tai tahtoa kokeilla. Pakottaminen tietty poissa kuviosta vaikka kovin alistuva olenkin😁. Tässä asiassa aluksi edetään hissukseen ja toisia kuunnellen.

Warwick:
Näin hieman kiinnostuneesta näkökulmasta tuo ghettoblasterin tapa olisi houkuttelevampi. Ei nyt ehkä aivan tuossa laajuudessa mutta, ainakin itse haluaisin tietää todella tyydyttäväni vaimosi ja päinvastoin ennen muitten miehien sotkemista kuvioon.
Tietty sinua täysin poissulkematta esim. treffeille mukaan mutta, jatkamme siitä vaimosi kanssa kaksin.
Ja tuo "kiinnijääminen" kuulostaa houkuttavalta tavalta ottaa sinut mukaan leikkiin.

EDIT:
Ei tuo allaolevakaan hullummalta kuulosta

sulkaluva:
hotwifen roolissa olleelle (ja edelleen toimivana): En halua antaa kolmannelle osapuolelle itsestäni liikaa seksuaalisesti ennenkuin hän on varmastri sitoutunut tilanteeseen ja tietää sen täsmälleen. Ghettoblasterin neuvot on hyviä, mutta itse haluaisin että asetelma menisi tosin päin: että kolmas osapuoli palvoisi minua täysin, että kiusaisin häntä niin äärirajoile kuin pystyn ilman aktuaalista seksiä ja kummankaan tyydyttämistä. Tietenkin saattaisin pyytää häntä koskettelmaan itseään tai tulisin hänen kasvoilleen tms, mutta molemmat herättelisimme toistemme haluja niin että kun poikaystäväni katselee vierestä/osallistuu, hän kokisi ja näkisi viikkoja jatkuneen kiusaamisen finaalin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta