Kirjoittaja Aihe: Kokematon Mestari pohdiskelee  (Luettu 3034 kertaa)

Master_Mind

  • Vieras
Kokematon Mestari pohdiskelee
« : 05.06.2019, 17:03 »
Tässä aloin miettimään paljon erinäisiä asioita.
Pää on oikeastaan aika täynä erillaisia kysymyksiä ja asiaa.
Tuntuu, että on pää jumissa ja kirjoittaminen yleensä auttaa tässä asiassa.

Mutta joo, eli olen melko kokematon Mestari, mutta koen olevani jonkinmoinen luonollinen Mestari.

Asioita mitä olen tehnyt on tullut vastaan eri keskustelualueilla ja wiki-kirjastossa, en ole "opiskellut" aihetta vaan tämmöisiä käyttäytymismalleja on vain.

Pohdin paljon omaa minääni, kuka olen ja millainen olen, mikä on D-puoleni.

Olen myös pohtinut paljon seksuaalisuutta, että tämä homma ei tuo minulle seksuaalistanautintoa, vaan kyse on paljon vahvemmasta tunteesta.
Se on vallantunne ja onnistumisesta saatu tyydytys.

En sulje seksuaalisuutta pois, se on upeaa, kun toinen on siinä tilassa, että tekee mitä haluan.
Tai ylipäätään, teen mitä haluan sallituissa raameissa.




Minut on kasvatettu hyvinkin kiltiksi ja nöyräksi pojaksi, sitä myötä on kasvanut kiltti ja nöyrä mies, jota käytetään paljonkin hyväkseen ja arvostus on tasoa 0
Tämän D-puoleni löydettyäni olen saanut osakseni arvostusta ja kunnioitusta ja koitan kasvattaa itseäni terveellä tavalla Mestarin asemaani ja toimimaan kuin Mestari myös siviilielämässäni.

Se ei suinkaan tarkoita, että olisin dominoiva muita ihmisiä kohtaan, vaan pikemminkin oman arvoni tuntemista ja asioiden loppuun viemistä.

Mitä tähän D-puoleen tulee, niin moni subiehdokas on sanonut minulle, että monesti on se henkinen puoli jäänyt kokonaan pois.
Toki kaikki tekee miten tekee, mutta nautin tuosta henkisestä väkivallasta hallitusti, se on hajoita ja hallitse taktiikkaa.
Tosin narttuni kanssa meillä on sanaton sopimus tietyistä käytössäännöksistä ja rajoista, miten toimimme siviilissä ja D/s tilanteissa.
Ne elävät tosin aivan hetkessä.

Miitissä tuli ilmi, että tämä täydellinen ihmismielen hajoittaminen ei olekkaan niin tavanomaista, kun olisin luulut.

Tosin me kaikki toimimme parhaaksi katsomallamme tavallaan ja jokainen D/s on erillainen.

Nautin myös minuun kohdistuvasta brättäilystä ja vielä enemmän itseasiassa primaalisesta toiminnasta.
Kyse on haasteesta ja itsensä likoon laittamisesta, Mestarin herättelystä.
Kun saa toisessa s-puolen esille, kesytettyä tuon uhmakkuuden ja saamaan toinen tekemään mitä haluan, niin se on palkintoni ja tavoitteeni.




Kuten tuossa sanoin, jokainen toimii omalla tavallaan, tiedostan tuon, enkä arvostele tai tuomitse toisia osapuolia ja heidän mielihalujaan.
Jokainen etsii sitä mitä itse haluaa ja mistä pitää.

En ole monogrammisuhde ihminen, mutta tässä D/s asetelmassa on jotain niin äärettömän syvällistä ja pyhää, että ei tulisi toisaalta mieleenkään pannoittaa ketään muuta ihmistä.
Enkä kyllä lainaisi subiani kenellekkään, pidän omaisuudestani hyvää huolta ja hänen hyvinvointinsa on tärkeää minulle, vaikka häntä välillä sätinkin.
Jotenkin myös toisen ihmisen alistaminen tuntuu lähtökohtaisesti pettämiseltä, enkä varmasti pystyisi aftercareen.




Kovasti mietityttää erillaiset tavat tuottaa fyysistä tuskaa, jättämättä jälkiä.
Jäljet ovat asioita, mistä olemme molemmat hyvin ylpeitä, mutta erinäisten syiden takia jälkien jättäminen ei ole toivottavaa.
Hengityksen kontrolointi, sähkö yms. erikoisempi kiinostaa vaihtoehtoina.
Kipu ei ole pääasia, mutta tiedän nartun tarvitsevan tuota, että pystyn kesyttämään häntä paremmin.

Mutta summasummana, tämä kaikki on jonkinmoista henkistäkasvua meille molemmille ja oman "pimeän puolen" etsimistä ja siihen tutustumista.
Siviilissä voimme olla aivan eri ihmisiä, kuin mitä sessioissa.
Siinä pääsee jokin piilossa ollut asia esille ja tuon esille tuominen toisinaan on hyvinkin eheyttävää arjen kannalta.
Kyse on tarpeiden tyydyttämisestä ja sessiot eivät ole leikkejä tai että vetäisimme roolia, vaan nuo ovat ihan aidosti meissä olevia piirteitämme.

Älkää ymmärtäkö minua väärin; tarkoitukseni ei ole todistella yhtään mitään, vaan kyse on hiukan jollain tasolla oman pääni selvittämistä ja asioiden ymmärtämistä.
Tämän myötä olisi kiva kuulla muiden ajatuksia aiheesta.

Sikälimikäli tämä on mukavaa, koska ei ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa toimia.
Tai ainahan on oikea ja väärä tapa toimia, mutta mikä on toiselle oikea, voi olla toiselle väärä ja päinvastoin.
Mutta kukaan ei tuomitse tapoja.

Mietin miittiä myös, että onko yleinen tapa ollut, että miitissä ollaan "siviiliminä" ja toista puolta ei oteta esille?
Inhoan sanaa rooli, koska roolin vetäminen ei ole aitoa.

Miitissä haaveilin nartustani, kuinka talutan häntä pannassa, laitan hänet lattialle istumaan ja itse siemailen olutta.
Kun hän olisi ollut tarpeeksi kauan nöyränä ja paikkansa tietävänä, niin hänkin olisi saanut hakea itselleen juotavaa ja olla vaan.
Tosin tuolilla istuminen olisi ollut kielettyä.

Tuossa miitissä oli tosiaan D/s porukkaa (tottakai) mutta kukaan ei ollut siinä alter egossaan ainakaan näkyvästi.
Tämä herätti kysymyksen, että kuuluuko asetelmat bileisiin enemmänkin kuin miitteihin?

Edit; sana sessiokin tuntuu toisaalta väärältä, koska roolimme elävät jatkuvasti ja toinen puoli saattaa tulla esille.
En pidä suunitelmallisuudesta, vaan että edetään tilanteen mukaan.
Toki sessio sana on helpompi ymmärtää, jos oletusarvona on toisen puolen esille tuominen ajan kanssa.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2019, 17:41 kirjoittanut Master_Mind »

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Kokematon Mestari pohdiskelee
« Vastaus #1 : 05.06.2019, 21:10 »
...


Kovasti mietityttää erillaiset tavat tuottaa fyysistä tuskaa, jättämättä jälkiä.
Jäljet ovat asioita, mistä olemme molemmat hyvin ylpeitä, mutta erinäisten syiden takia jälkien jättäminen ei ole toivottavaa.
Hengityksen kontrolointi, sähkö yms. erikoisempi kiinostaa vaihtoehtoina.
Kipu ei ole pääasia, mutta tiedän nartun tarvitsevan tuota, että pystyn kesyttämään häntä paremmin.

...

Mietin miittiä myös, että onko yleinen tapa ollut, että miitissä ollaan "siviiliminä" ja toista puolta ei oteta esille?
Inhoan sanaa rooli, koska roolin vetäminen ei ole aitoa.

Miitissä haaveilin nartustani, kuinka talutan häntä pannassa, laitan hänet lattialle istumaan ja itse siemailen olutta.
Kun hän olisi ollut tarpeeksi kauan nöyränä ja paikkansa tietävänä, niin hänkin olisi saanut hakea itselleen juotavaa ja olla vaan.
Tosin tuolilla istuminen olisi ollut kielettyä.

Tuossa miitissä oli tosiaan D/s porukkaa (tottakai) mutta kukaan ei ollut siinä alter egossaan ainakaan näkyvästi.
Tämä herätti kysymyksen, että kuuluuko asetelmat bileisiin enemmänkin kuin miitteihin?

Edit; sana sessiokin tuntuu toisaalta väärältä, koska roolimme elävät jatkuvasti ja toinen puoli saattaa tulla esille.
En pidä suunitelmallisuudesta, vaan että edetään tilanteen mukaan.
Toki sessio sana on helpompi ymmärtää, jos oletusarvona on toisen puolen esille tuominen ajan kanssa.
Yksi varsin toimiva tapa tuottaa kipua ilman jälkiä, tai ainakin tuskaisia olotiloja, ovat stressiasennot. En noita nyt sanallisesti selittää, mutta googlaamalla löytyy. Pidempi aikainen paikallaan olokin käy jossain kohtaa tuskaiseksi. Tässä sitominen tai kahlitseminen on hyvä apukeino olon vaikeuttamiseksi entisestään.

Tuo "roolien" näkyminen miiteissä taas riippuu hyvinkin paljon ihmisestä ja parista, joka on kyseessä. Meillä "roolit" näkyvät kaikessa ja kaikkialla, sillä kyse on suhteemme dynamiikasta ja siitä, miten suhtaudumme toisiimme. Miitit pyritään pitämään aloittelijaystävällisinä tapahtumina, joten rajumpi leikkiminen tai vastaava jätetään usein sitäkin varten bileisiin. Toki sitten on noita teemamiittejä, joissa on jo etukäteen tiedossa, minkä aihepiirin juttuja käsitellään. Bileissä monesti näkeekin usein sitten vähän selkeämmin dynamiikkoja sekä rajumpaa leikkimistä.

Ps. Itse puhun leikkimisestä, kun tarkoitan 24/7-suhteen lomassa tapahtuvaa seksuaalispainotteisempaa toimintaa kuten piiskaamista, sitomista yms. aktiivisempaa touhua. Sessio on kovin huono sana, kun D/s ulottuu suhteen sisällä kaikkialle.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Kokematon Mestari pohdiskelee
« Vastaus #2 : 05.06.2019, 21:48 »
Mietin miittiä myös, että onko yleinen tapa ollut, että miitissä ollaan "siviiliminä" ja toista puolta ei oteta esille?
Inhoan sanaa rooli, koska roolin vetäminen ei ole aitoa.

Miitissä haaveilin nartustani, kuinka talutan häntä pannassa, laitan hänet lattialle istumaan ja itse siemailen olutta.
Kun hän olisi ollut tarpeeksi kauan nöyränä ja paikkansa tietävänä, niin hänkin olisi saanut hakea itselleen juotavaa ja olla vaan.
Tosin tuolilla istuminen olisi ollut kielettyä.

Tuossa miitissä oli tosiaan D/s porukkaa (tottakai) mutta kukaan ei ollut siinä alter egossaan ainakaan näkyvästi.
Tämä herätti kysymyksen, että kuuluuko asetelmat bileisiin enemmänkin kuin miitteihin?
Tuossa täytyy muistaa, että miittejä järjestetään kovin erilaisissa paikoissa, minkä täytyy vain ottaa huomioon. Esimerkiksi Vantaan miitit ovat ihan tavallisessa baarissa, eikä meille ole varattuna edes omaa tilaa muutamaa pöytää lukuun ottamatta. Itse en saa mitään kiksejä ventovieraiden ohikulkijoiden hämmentämisessä, niinpä käyttäydyn niin kuin olisin vaniljaystävieni seurassa.

Vähemmän julkiset paikat (kuten Club X) ovat eri tilanne ja siellä lämmitetylle rahille voi olla jo käyttöä ihan saunailtanakin.

Kinkyskene on muutenkin aika laaja mieltymysten kirjo, eivätkä kaikki koe D/s-asetelmia omikseen. Joillekin "siviilinä" miitissä istuminen sopii kenties paremmin!  ;)

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Kokematon Mestari pohdiskelee
« Vastaus #3 : 05.06.2019, 23:14 »


Mietin miittiä myös, että onko yleinen tapa ollut, että miitissä ollaan "siviiliminä" ja toista puolta ei oteta esille?
Inhoan sanaa rooli, koska roolin vetäminen ei ole aitoa.

Miitissä haaveilin nartustani, kuinka talutan häntä pannassa, laitan hänet lattialle istumaan ja itse siemailen olutta.
Kun hän olisi ollut tarpeeksi kauan nöyränä ja paikkansa tietävänä, niin hänkin olisi saanut hakea itselleen juotavaa ja olla vaan.
Tosin tuolilla istuminen olisi ollut kielettyä.

Tuossa miitissä oli tosiaan D/s porukkaa (tottakai) mutta kukaan ei ollut siinä alter egossaan ainakaan näkyvästi.
Tämä herätti kysymyksen, että kuuluuko asetelmat bileisiin enemmänkin kuin miitteihin?


Riippuu miittipaikasta tosiaan miten voi/kannattaa tuoda roolejaan esille. Berttelissä voi kyllä hyvinkin tehdä siellä alakerrassa liki mitä haluaa, kun siellä ei käy ulkopuolisia. Mutta esim. Tampereen torstaimiiteissä ollaan samassa tilassa kaikkien muiden ihmisten seurassa eikä siellä ole tarkoituskaan erottua joukosta, jolloin yksi tyyppi taluttamassa toista hihnassa herättäis vääränlaista huomiota. Vaikka itse olis ulkona kinkykaapista niin hyvin moni ei ole ja kenenkään ei kuulu toista sieltä ulos pakottaa.

Itse koen kyllä miiteissä, ettei roolien tartte paljoa näkyä. Siellä ollaan kuitenkin olemassa, viettämässä aikaa. Sitä en kyllä tiedä miten muut näkevät minut ja subini, että onko siinä jotain valtajuttua näkyvissä vai ei, jos ei pantaa ole toisella tms. Eikä mua oikeastaan kiinnosta, koska tärkeintä on se, että itse subini kanssa tiedän miten asia on.
Itselle kuiten sosiaalisissa tilanteissa tärkeintä on se sosiaalinen kanssakäynti, ei subin koulutus. Vaikka toki nekin voi yhdistää. 

En tiedä miten määritellään alter ego omassa tapauksessani. Ei siis ole eroa leikkien aikaisella minulla semmoseen arkiminuun. Eikä tosiaan monella muullakaan ole niin ei ne jutut vaan näy. Enemmän ne on niitä asioita, joiden kuuluu tuntua.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Kokematon Mestari pohdiskelee
« Vastaus #4 : 06.06.2019, 10:48 »
...

Mietin miittiä myös, että onko yleinen tapa ollut, että miitissä ollaan "siviiliminä" ja toista puolta ei oteta esille?
Inhoan sanaa rooli, koska roolin vetäminen ei ole aitoa.

Miitissä haaveilin nartustani, kuinka talutan häntä pannassa, laitan hänet lattialle istumaan ja itse siemailen olutta.
Kun hän olisi ollut tarpeeksi kauan nöyränä ja paikkansa tietävänä, niin hänkin olisi saanut hakea itselleen juotavaa ja olla vaan.
Tosin tuolilla istuminen olisi ollut kielettyä.

Tuossa miitissä oli tosiaan D/s porukkaa (tottakai) mutta kukaan ei ollut siinä alter egossaan ainakaan näkyvästi.
Tämä herätti kysymyksen, että kuuluuko asetelmat bileisiin enemmänkin kuin miitteihin?

Tähän sekavasti omaa mielikuvaa kyseisestä miitistä josta ehkäpä kysymystä peilaat..

Jokaisella on miiteissäkin oma tapansa olla ja elää. Kuten jo aiemmat tässä, ovat todenneet, niin paljon riippuu esim. miittien luonteesta tai ympäristöstä se kuinka paljon kukin omaa suhdestatusta/asemaa/"roolia"/minää tuo esiin. Ja tottakai, itse ainakin käsitän että bileiden luonne ja ympäristö on automaattisesti melkeinpä sitä että sinne ollaan tultu näkymään ja näyttämään omaansa.

Tuo ympäristön vaikutus pätee itselläni ihan 24/7 arjessa - välillä se isin pikkuinen näkyy selkeästi, jopa kauppareissulla kun aikuinen ihminen mököttäen kinuaa juomahyllyllä muumilimpparii vaikka ei oo ees perjantai.  Toisaalta välillä taas ei oikeasti kannata - en mä mihinkään virastoon menis pehmolelu kainalossa selvittämään papereita, ja en ottanut tuttia mukaan kauppaan eilen vaikka mieli teki.

Sama miiteissä - en mä yleensä ilman isiä ala kellekään toden teolla brättäämään liiaksi tai dominoivana nyrpistele nenääni jokaiselle alistuvalle joka nenän alle sattuu. Itsellä kun ympäristö ja ennenkaikkea SEURA tekee kaltaisekseen...

Tuo kyseinen harkinnanvaraisuus on kullakin myös siellä miittiympäristössä. Itse olin enemmän tällä kertaa edustamassa dominoivaa melko huomaamatonta puoltani Nellyä, vaikka toki Papin antama panta muistutti mitä olen ja välillä vähän pikkusmaisesti kikattelin menemään ja annoin kakkusokerihumalankin tulla. Jos mulla olisi ollut Papi mukana niin voi kyllä, tuossa ympäristössä, alakerran suojaisassa rauhassa se isin pikkutyttö olisi tullut esiin heti paneelikeskustelun loputtua.

Tiistai ja torstai miitit eroaa itsellä esim. päivinä siten että tiistaina se "rooli" minä saattaa näkyä kovin selkeästi kaikesta, alkaen sanattomasta viestinnästä ja päätyen aina pikkusmaiseen hihittelyyn ja subin olemukseen pannassa/hihnassa jne. Torstaina taas mä olen se perus kinky, jolloin "rooli" ei näy kuin puhuessa kanssani ja yllyttäessä, muuten mä höpisen tavanomaisesti muiden kanssa enkä alennu kellekkään.. Näiden päivien ero käytännössä? = se ympäristö, jossa koko muu maailma näkee tai ei näe mitä teen (siis kinkyilystäni tietämättömät perustavikset).

Allekirjoittanut on ollut myös "touhu"painotteisessa miitissä, missä kunkin omat piiskat ja vermeet oli kasuaalisti nenän alla kasassa pöydällä. Kyseisessä miitissä oli esim. enemmän tai vähemmän näkyvä valta-asetelman leikki, joku saamassa muutenvaan hupipiiskaa, yksi neulat selässään jne. Silloin tuo samainen ympäristö ja väki oli, toivottavasti ainakin?, ymmärtäväinen sille että minä pieni sain piiskaa siinä kaikkien nenän edessä, koska en totellut ja leikin kaverin kanssa liian tyhmiä/vaarallisia juttuja.

Tuossakin toki puolensa - toisille on ok olla yhdessä yleisesti näkyvillä samanhenkisten keskuudessa sellaisena kuin on ja toiset taas menevät suosiolla sivummalle. Sama pätee kanssaeläjiin miiteissäkin - toisista on ihan ok että teet sen siinä muiden edessä jos se on teidän suhteeseen kuuluva juttu, esim se 24/7 D/s-suhde, toiset taas on sitä mieltä että nuo suhteen sisäiset omat rankut ym. pitää toteuttaa huomaamattomasti tai sivummalla/kahden kesken/ poissa muiden silmistä..


En tiedä avasiko tämä yhtään kysymykselle vastausta.. mutta mieenkiintoinen aihe siinä, kun kuitenkin näkyviä ja ei näkyviä D/s asetelmia on yhtä monta kuin on Dominoita ja Subeja (ruokaa..eikun siis..).

(Ps. Jos sulla olisi ollut näkyvästi alistuva, lattialla istuva subi mukana, niin melko pian olistte tehneet tuttavuutta pikkusminän kanssa, mä kun satun olemaan utelias ja tutustumishaluinen pikkunen, joka olisi varmana tullut kysymään että miksi hän istuu lattialla..)



Master_Mind

  • Vieras
Vs: Kokematon Mestari pohdiskelee
« Vastaus #5 : 06.06.2019, 11:03 »
Kiitoksia kaikille vastauksista, kyllä tämä tästä alkaa aukenemaan.

Väärinymmärryksiä tulee väistämättä, kun en koko juttua halua avata ihan julkisesti, mutta meillä on syymme, miksi, milloin ja miten.
Mutta tosiaan, julkinen nöyryyttäminen ei tulisi mieleenkään, vaan jää alan harrastelijoiden kesken/keskenäisiin juttuihin.
Tiedän oman arvoni ja tiedän narttuni arvon ja toimin sen mukaan.
Arvostan sitä siis suuresti.

Mutta tästä tämä homma lähtee käyntiin ja opin näitä kirjoittamattomia lakeja yms. pikku hiljaa.

Mielenkiintoinen maailma tämä  :)