Kirjoittaja Aihe: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla  (Luettu 4081 kertaa)

Jakkara

  • Vieras
Hei!

Vasta kokeillut ensimmäisen kerran olla alistettuna. Ihan uusi järisyttävä kokemus.  :love: Mä kysyisin tämmöstä: Onko ihan "normaalia" olla muistamatta mitä sessiossa tapahtui? Olen ollut jotenkin vain niin siinä sisällä, etten tarkkaan tiedä mitä tapahtui. En kuullut ympäristöä, olin vain. Kuulin dominoivan äänen, sain piiskaa (josta en tiennyt pitäväni edes, enkä ole varma pidänkö vieläkään). Sen jälkeen orgasmia orgasmin perään. Olin yksin, silti toinen siinä lähellä. En oikein tiedä mitä mun pitäis ajatella. Mua kiinnostaa tää maailma. Ja kiinnostaa miten muut asian kokee. Miltä se alistettavista tuntuu? Entä miltä niistä, jotka dominoi? Ja mikä siinä kiihottaa? Voitteko kertoa?  Kiitos.

varta

  • Vieras
Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #1 : 14.06.2019, 14:53 »
ihan normaalia että muisti tuolla tavalla pätkii ja ajantaju katoaa

hiitamus

  • Vieras
Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #2 : 14.06.2019, 16:15 »
Jotkut kuvaa subspacea noin. Niin kauan ku D on suurinpiirtein kartalla, että toinen leijuskelee omissa tiloissaan, eikä välttämättä kykene sanomaan mitään, ei ole välttämättä murehdittavaa.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #3 : 14.06.2019, 16:25 »
Tässä ketjussa on paljon alistettavan näkökulmasta: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=22207.msg408250#msg408250

kuura

Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #4 : 14.06.2019, 17:15 »
Subspacessa kun on syvällä, käy hyvinkin juuri noin, ettei kaikkea muista. Useammin on ollut tilanteita, ettei kaikkea muista kovin selkeästi, mutta joitakin aivan puhtaita muistikatkoksiakin on ollut. Yleensä ne on ainakin hämärästi muistanut, kun on jälkikäteen kerrottu, mutta pariin otteeseen ei ole edes jälkikäteen ollut saavutettavissa mitään muistikuvaa. Ja ne ovat yleensä olleet juuri niitä parhaita sessioita:)

Cephrena

  • Vieras
Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #5 : 14.06.2019, 18:51 »
Itselläni häviää ajantaju täysin ja tapahtumien järjestys sekoittuu. Paikka hävisi myös oli vain minä ja Mestari. Unohdin kokonaan että aviomieheni seuraa tilannetta vieressä. Oma orgasmin tuntui olevan loputon,  en koskaan ennen ole nukahtanut orgasmin jälkeen mutta silloin nukahdin. Itseäni kiihottaa kun toinen ottaa ja vie tilannetta eteenpäin voin vain heittäytyä vietäväksi.

Wonderchild

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Be yourself, everyone else is already taken.
  • Galleria
Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #6 : 15.06.2019, 11:38 »
Tässäpä hieman dominoivan osapuolen näkökulmasta noita tuntemuksia. Ajan kokeminen muuttuu hieman siten, että jokaisesta sekunnista ja minuutista tulee merkityksellisiä, kun vastapuolen kanssa on vuorovaikutusta. Myös sanatonta sellaista. Ajankulu tuntuu hitaammalta, koska on niin paljon aisti-informaatiota ja prosessoitavaa. Dopamiinitasot aaltoilevat ja aivojen palkitsemiskeskus pysyy kiireisenä. Vastapuolen liikkeistä, olemuksesta, reaktiosta ja sanoista tunnistaa monenlaisia nyansseja, jotka kertautuvat mielessä. Pienilläkin asioilla voi olla suuri vaikutus mielihyvän tuottamiseen. Koetut hetket tuntuvat erittäin sisältörikkailta ja psyykkisesti voimakkailta. Itselleni näistä asioista on jäänyt vahvoja muistijälkiä.

Jakkara

  • Vieras
Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #7 : 15.06.2019, 13:59 »
Tässäpä hieman dominoivan osapuolen näkökulmasta noita tuntemuksia. Ajan kokeminen muuttuu hieman siten, että jokaisesta sekunnista ja minuutista tulee merkityksellisiä, kun vastapuolen kanssa on vuorovaikutusta. Myös sanatonta sellaista. Ajankulu tuntuu hitaammalta, koska on niin paljon aisti-informaatiota ja prosessoitavaa. Dopamiinitasot aaltoilevat ja aivojen palkitsemiskeskus pysyy kiireisenä. Vastapuolen liikkeistä, olemuksesta, reaktiosta ja sanoista tunnistaa monenlaisia nyansseja, jotka kertautuvat mielessä. Pienilläkin asioilla voi olla suuri vaikutus mielihyvän tuottamiseen. Koetut hetket tuntuvat erittäin sisältörikkailta ja psyykkisesti voimakkailta. Itselleni näistä asioista on jäänyt vahvoja muistijälkiä.

Eli, jos sub velloo helpommin "ei muistikuvaa" tapahtumissa, niin domilla voi olla toisinpäin?

Wonderchild

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 83
  • Be yourself, everyone else is already taken.
  • Galleria
Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #8 : 15.06.2019, 14:26 »
Tässäpä hieman dominoivan osapuolen näkökulmasta noita tuntemuksia. Ajan kokeminen muuttuu hieman siten, että jokaisesta sekunnista ja minuutista tulee merkityksellisiä, kun vastapuolen kanssa on vuorovaikutusta. Myös sanatonta sellaista. Ajankulu tuntuu hitaammalta, koska on niin paljon aisti-informaatiota ja prosessoitavaa. Dopamiinitasot aaltoilevat ja aivojen palkitsemiskeskus pysyy kiireisenä. Vastapuolen liikkeistä, olemuksesta, reaktiosta ja sanoista tunnistaa monenlaisia nyansseja, jotka kertautuvat mielessä. Pienilläkin asioilla voi olla suuri vaikutus mielihyvän tuottamiseen. Koetut hetket tuntuvat erittäin sisältörikkailta ja psyykkisesti voimakkailta. Itselleni näistä asioista on jäänyt vahvoja muistijälkiä.

Eli, jos sub velloo helpommin "ei muistikuvaa" tapahtumissa, niin domilla voi olla toisinpäin?

Niin, en tosiaan tiedä juuri mitään toisten dominoivien kokemuksista, mutta ilmeisesti ainakin tuo on mahdollista. Koen tuollaiset kohtaamiset hyvin euforisina ja rentouttavina, mutta hyvin merkityksellisinä. En uskoisi että vaikkapa adrenaliinitasoni olisi mitenkään korkealla, toisin kuin vaikka jollakin uutta ja jännittävää kokevalla subilla voi olla.

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #9 : 15.06.2019, 21:49 »
Itse muistan kaiken ja se vallitseva fiilis.
Se on uskomatonta

RsT

Vs: Päänsisäiset tunteet alistettavalla ja dominoivalla
« Vastaus #10 : 16.06.2019, 00:47 »
Hei!

Vasta kokeillut ensimmäisen kerran olla alistettuna. Ihan uusi järisyttävä kokemus.  :love: Mä kysyisin tämmöstä: Onko ihan "normaalia" olla muistamatta mitä sessiossa tapahtui? Olen ollut jotenkin vain niin siinä sisällä, etten tarkkaan tiedä mitä tapahtui. En kuullut ympäristöä, olin vain. Kuulin dominoivan äänen, sain piiskaa (josta en tiennyt pitäväni edes, enkä ole varma pidänkö vieläkään). Sen jälkeen orgasmia orgasmin perään. Olin yksin, silti toinen siinä lähellä. En oikein tiedä mitä mun pitäis ajatella. Mua kiinnostaa tää maailma. Ja kiinnostaa miten muut asian kokee. Miltä se alistettavista tuntuu? Entä miltä niistä, jotka dominoi? Ja mikä siinä kiihottaa? Voitteko kertoa?  Kiitos.

Mä koen nämä matkat aina yhteisinä, kun omistaja kuljettaa ja ohjaa.
Kipu ja asetelmat vie tiloihin, joihin ei omin avuin olisi mitenkään mahdollista koskaan päästä.
Nämä kokemukset itselläni kadottavat tietoisuuden omista reaktioistani ärsykkeisiin, joista muutoin elämässäni olen hyvinkin tarkka.
Lisäksi ajantaju hukkuu lähes aina.

On tämä aivan järisyttävän kiihottavaa ja myös hyvin opettavaista, kun toinen löytää minusta asioita, joiden olemassa oloa en ole itse tiedostanut. Pitää uskaltaa heittäytyä ja luottaa.