Kirjoittaja Aihe: Mies palvelija  (Luettu 669 kertaa)

Orjantappura

Mies palvelija
« : 17.03.2024, 09:21 »
Hei vain kaikki. Ensimmäinen viesti täällä lähdössä ja heti syvään päätyyn.

Olen onnellisesti naimisissa +40 Mies.
Meillä on useamman vuoden ajan vaimoni kanssa ollut valta asetelmana että minä olen orja/palvelija hänelle.
Näin alkuun satunnaisesti pieniä pätkiä kerrallaan.
Nykyään olen ollut palvelija yhtäjaksoisesti melkein puolitoista vuotta.
Vaimollani on käytettävissä minun ratkaisua varten raippa, piiska nahkainen Mela jossa piikkejä toisella puolella maksimaalista kipua varten.
Sekä minä joudun olemaan siveysvyössä aina kun hän niin haluaa.
Sekä minun nöyryytys on normaalia sanallisesti sekä fyysisesti.
Minulla on kotitöitä varten satiininen Ranskalainen piika asu johon kuuluu korkokengät, stay upit, stringit, rintaliivit sekä sukkanauhavyö.

Useampi kuukausi sitten vaimoni heitti keskustelussa että minun pitäisi tehdä profiili jossa vuokraan itseäni maksullisena. Tuolloin otin sen vain vitsinä eikä se silloin johtanut mihinkään.
Nyt kuitenkin asia nousi esille uudelleen ja vaimoani on asiasta aivan vakavissaan.
Olen rehellisesti itsekkin kiinnostunut ajatuksesta että vaimoni vuokraa minua muille ihmisille.

Onko siis tietoa että missä tällaisen ilmoituksen voisin julkaista?
Ei ole minkäänlaista käsitystä eikä kokemusta seuralais palveluista.

Korostan vielä että kaikessa kertomassani olen mukana täysin vapaaehtoisesti. Sekä vaimoni on tästäkin viestistä tietoinen.

Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen.😅

manniska

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 214
  • == Results from bdsmtest.org == 98% Rope bunny 9
  • Galleria
Vs: Mies palvelija
« Vastaus #1 : 17.03.2024, 09:57 »
ensinnäkin tuo kertomasi taitaa olla parittamista joka taas laitonta... itselläkin tuonkaltainen fantasia. Mutta ilmotuksen asiasta ehken jättäisin alastonsuomeen tai seksitreffit sivustolle.

idänmusta

Vs: Mies palvelija
« Vastaus #2 : 17.03.2024, 10:15 »
Missäs päin asustelette?

Orjantappura

Vs: Mies palvelija
« Vastaus #3 : 17.03.2024, 21:42 »
Tokihan tiedän että parittaminen on laitonta. Tässähän ei siitä mitenkään ole kyse. Ihan itse laitan sen ilmoituksen eikä vaimoni toimi minun "parittajana". Lähinnä vaimoni on tässä asiassa ajatuksen alulle laittajana.
Nämä edellä mainitut sivustot ovat minulle tuntemattomia. Kiitos siis kun annoit esimerkkejä. Pitää tutustua  :).
Asun pohjois-pohjanmaan seudulla.

dutch-sub

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Hello from a sub from the Netherlands
  • Galleria
Vs: Mies palvelija
« Vastaus #4 : 18.03.2024, 07:17 »
Täällä sivulla näkee silloin tällöin sisäkkön ilmoituksia, oman ilmoituksen mukaan lukema. Mutta ne ovat aina ilmaiseksi, tyydytään sisäkkön oman fantasia.
Vastaus prosentti on hyvin matala, ainakin mun tapauksessa, ihmitellen miksi te ajatellette että ihmistä maksuvat sinun/vaimosi tästä? Teidän pitää siis myös miettiä mitä te tarjoitte "lisäksi" kun ilmaisen palvelija/sisäkkö.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1741
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Mies palvelija
« Vastaus #5 : 18.03.2024, 07:59 »
Täällä sivulla näkee silloin tällöin sisäkkön ilmoituksia, oman ilmoituksen mukaan lukema. Mutta ne ovat aina ilmaiseksi, tyydytään sisäkkön oman fantasia.
..
Täällä nyt ei toki voikaan muunlaisia ilmoituksia olla, sillä maksullisen seuran tarjoaminen ja hakeminen on yksiselitteisesti kielletty.

Ollinkurjuus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 113
  • Ehkä etsin ehkä en
  • Galleria
Vs: Mies palvelija
« Vastaus #6 : 18.03.2024, 18:53 »
Tuommonen saattais mennä polttari  ohjelmana kun tosiaan jotkut velottaa 150e tunti että ottavat

hommiin.