Kirjoittaja Aihe: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli  (Luettu 22552 kertaa)

Myskirotta

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Because I can.
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #60 : 11.07.2019, 22:36 »
Omasta mielestä aisurin ei kuulu tietää mitä hotwife tekee, saati alkaa kuulustella aiheesta. Kiltisti odottaa mitä häntä ylempi käskee ja jos kertoo kaikki rivoudet mitä kyvykäs orhi teki niin ottaa tiedon tyytyväisenä vastaan ja iloinen kun nainen kerrankin sai sitä mihin aisuri ei pysty.

Itse en ajattele, etteikö aisuri pystyisi minua tyydyttämään. Pystyisi varmaan, jos A) minulle riittäisi yksi tyydyttäjä ja B) antaisin hänelle mahdollisuuden. Mutta ei riitä, enkä anna. Joten on aivan yhdentekevää, mihin aisuri pystyy tai ei pysty, kuhan pystyy noudattamaan käskyjäni. Tarvitsen kuitenkin kaikenlaista palvelua, vaikken häntä kyntäjäksi tarvitsisikaan. Ja jos käsken aisuria tyydyttämään minut, silloin varmasti pystyy, koska se on käsky.

Jukeman

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #61 : 11.07.2019, 23:21 »


Itse en ajattele, etteikö aisuri pystyisi minua tyydyttämään. Pystyisi varmaan, jos A) minulle riittäisi yksi tyydyttäjä ja B) antaisin hänelle mahdollisuuden. Mutta ei riitä, enkä anna. Joten on aivan yhdentekevää, mihin aisuri pystyy tai ei pysty, kuhan pystyy noudattamaan käskyjäni. Tarvitsen kuitenkin kaikenlaista palvelua, vaikken häntä kyntäjäksi tarvitsisikaan. Ja jos käsken aisuria tyydyttämään minut, silloin varmasti pystyy, koska se on käsky.
Vähän ristiriitaista, jos riittäisi yksi, kyllä tyydyttäisi jos käskisin🤔

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #62 : 12.07.2019, 17:24 »
Kiinnostavia ajatuksia tässä ketjussa.

Meillä on noita 3-7 osallistujan kimppailukokemuksia ja 1n2m-kokemuksia, sekä D/s-pohjalta että swingeröiden. Niistä vaan ei tuollaista "aisuri"-asetelmaa tunnista. Aika typerän ahdas määritelmä perusasetelmalle sinänsä.

Meillä toive asetelman suhteen on lähtenyt multa, oletan, koska joskus muinoin pääsin sellaisen session kokemaan ja sitä on tullut fiilisteltyä vuosien ajan. Ja kun mahdollisuus kimppailuihin tuli muutenkin, heräsi ajatus tuon 1n2m-asetelman toistamisesta.

Meillä se, että olen toivonut tuollaista asetelmaa, ei muuta sitä, että olen sub. Se, onko kolmas osapuoli D, ei ole olennaista. Jos hän on D, hän on sitä Quickin kanssa yhdessä ja tasavertaisina, mutta ei siis todellakaan dominoiva Quickille vaan mulle. Ja jos hän on sub, hän on sitä Quickille, ei mulle. Se, että hän kokee olevansa vain vanilja, sopii meille myös. Viimeinen sana tilanteissa on kuitenkin luonnollisesti Quickillä, joka vastaa musta sessiossa.

Vierailevan osapuolen suhteen Quick on määrittänyt jonkin verran mitä tehdään ja mitä me toivotaan ja sitten on kuulosteltu mitä vierailija toivoo. Kaikki yhdessä ollaan keskusteltu siitä myös, jos vierailija niin haluaa. Erityisesti en halua olla niissä keskusteluissa mukana, kun luotan Quickiin itseni suhteen täydellisesti ja tiedän että multa kysytään asioita, jos niitä on tarpeen kysyä. Enkä halua olla vastuussa suunnitteluista tai edes tietää niistä.

Mitään alistetun aisurin asemaa näihin meidän kimppailuihin ei todellakaan liity eikä sellainen kiinnosta kumpaakaan. Myöskään passiivinen seuraaminen sivusta oman kumppanin panemista ei ensisijaisesti ole se juttu joka kiinnostaisi.  Kyllä sekin siis kiinnostaa, molempia, mutta ei siihen liity mitään alistumisen elementtejä edes mulla subina. Riittää, kun saan välillä session aikana nauttia katsomisesta.

Väärin kinkyilty..?  ;D

Meidän sessiokertomus aiheeseen jonkin verran liittyen löytyy täältä:
https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=24554.msg445819;topicseen#new

Jukeman

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #63 : 12.07.2019, 18:07 »
Cuckold oma juttunsa. Jotkut siitä pitää eikä se muilta pois ole tai sen tuomittavampaa.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #64 : 12.07.2019, 22:36 »
Jahas, uusia termejä lanseerattavaksi.

TrueHotWife ja karkkikauppa-aisuri.

IKRM

vila

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #65 : 13.07.2019, 00:19 »
Mihin Trueaisuri?


IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #66 : 13.07.2019, 08:33 »
Lanseerataan myös trueaisuri.

IKRM

siveysvyöorjaj83

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #67 : 15.10.2021, 19:04 »
Omasta mielestä aisurin ei kuulu tietää mitä hotwife tekee, saati alkaa kuulustella aiheesta. Kiltisti odottaa mitä häntä ylempi käskee ja jos kertoo kaikki rivoudet mitä kyvykäs orhi teki niin ottaa tiedon tyytyväisenä vastaan ja iloinen kun nainen kerrankin sai sitä mihin aisuri ei pysty.

Itse en ajattele, etteikö aisuri pystyisi minua tyydyttämään. Pystyisi varmaan, jos A) minulle riittäisi yksi tyydyttäjä ja B) antaisin hänelle mahdollisuuden. Mutta ei riitä, enkä anna. Joten on aivan yhdentekevää, mihin aisuri pystyy tai ei pysty, kuhan pystyy noudattamaan käskyjäni. Tarvitsen kuitenkin kaikenlaista palvelua, vaikken häntä kyntäjäksi tarvitsisikaan. Ja jos käsken aisuria tyydyttämään minut, silloin varmasti pystyy, koska se on käsky.
. Juuri Myskirotan kuvailemalla tavalla homman pitää toimia. Aisurin on jo alussa mietittävä onko valmis alistumaan hottiksen ehtojen mukaan ja jos kokeilujen jälkeen homma aisuri lle Ok, niin sen jälkeen mentävä hottiksen ehdoilla siitä eteenpäin täysin.

Leopold

  • Vieras
Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #68 : 29.12.2023, 14:31 »
-
« Viimeksi muokattu: 30.12.2023, 16:44 kirjoittanut Leopold »

siveysvyöorjaj83

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #69 : 09.03.2024, 23:43 »
Onko muita aisureita tai Valtiattaria jotka haluaisit vaihtaa kuulumisia? Keskusteluita löytyy valitettavan vähän tästä aiheesta..

RodRigez

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #70 : 10.03.2024, 19:31 »
Täällä yksi aisuri. Vaimo tänään toisilla treffeillä. Alfa oli ovela ja sai vaimon kylään luokseen. Saa nähdä miten asiat etenee. Jännittää aikalailla ja osa jännityksestä on kyllä myös huoli vaimon turvallisuudesta. Alfa vaikuttaa järkipäiselle avoimessa suhteessa olevalle hepulle, että pitäisi kaiken olla turvallista.

Toinen on sitten se puoli että miten suhtaudun kun kuulen mitä vaimo sitten suostuu kertomaan. Tämähän o tässä asetelmassa meidän ensimmäinen kerta. P

RodRigez

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #71 : 11.03.2024, 07:19 »
Ei ollut vaimo rohjennut mennä seksi asteelle. Edelleen epäilee omia tunteitaan ja samoin minun. Tarkoitusperät hänelle ovat jo selvät muttei silti mennyt halailua ja pientä suutelemista pidemmälle.

Alfa oli ollut asiallinen ja oli osannut pitää vaimoa ns kuumana. Toivottavasti jaksaa odottaa, että vaimo rohkaistuu enemmän. Jos rohkaistuu ylipäätään, jää nähtäväksi. Mutta tiedän että voi jättää vaimon tämän alfan käsiin huoletta.

RodRigez

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #72 : 11.03.2024, 09:10 »
Tässä jos miettii tätä henkistä puolta meidän tapauksessa. Niin kuten omasta esittelystä voi päätellä niin itse olen työstänyt ajatusta tästä käytännössä koko aikuisiän eli noin 30 vuotta. Hyväksynyt asian, että se on ihan ok jos minua vähän nöyryytetään tähän tyyliin, että vaimo saa seksiä muualta ja oletetusti vielä kyvykkäämmältä mieheltä.

On siis myös se hottiksen henkinen puoli koetuksella ja vaatii paljon tekemistä kun ollaan tänä vuonna 20v oltu yhdessä ja hän on aikanaan asennoitunut siihen, että tämä on se suhde ja monogamiassa eletään. Tavoitteena loppuelämä. Nyt on sitten perhe, hyvä suhde. Seksielämä meillä on hieman laimeaa monestakin syystä mutta suhde on hyvässä kunnossa. Eli tällä ei suinkaan yritetä korjata mitään suhteessa vaan tuoda piristystä seksielämään.

Vaimon mietteitä eiliseltä:

- hän oli alunperin asennoitunut, ettei aio tehdä mitään toisilla treffeillä. Haluaa edelleen tutustua ja löytää sellaisen kipinän, että housut lähtee jalasta ilman murheita. Alfassa ei sinänsä mitään vikaa mutta syystä tai toisesta ei sellaista kipinää ole vielä löytynyt

- suutelun ja halailun lomassa ajatukset oli aina tökännyt siihen, että haluaako tätä oikeasti, mitä tästä voi seurata. Meneekö oma avioliitto rikki. Jatkuuko hän itse tätä vai menenkö mahdollisesti minä rikki. Sitten menee pitkä aika ennenkuin saadaan asiat takaisin raiteille, jos saadaan

- jossain vaiheessa vaimon ajatuksissa olin minä ja meidän suhde sillon ku se oli vielä meillä kuumaa. Ja hänellä tuli lähinnä ikävä niitä aikoja.


Ihan ymmärrettäviä huolia ja tässä alkuvaiheessa noita kaikenlaisia mietteitä tulee varmasti paljon. Työstämisessä menee varmasti vielä aikaa. Toinen tähän vaikuttava asia on toki se, että vaimo on introvertti ja hän rasittuu sosiaalisista tilanteista. Se hyvä puoli, että tällä kertaa ei ollut niin rasittunut alfan tapaamisesta.

Olen myös sitä mieltä, että seksi toisen kanssa ei ole meidän suhteesta pois. Se tuo rikkautta elämään ja seksiin. Se ei toki ihan niin vain sanomalla muotoilu vaimon päähän noin. Henkinen puoli on siis myös hottiksella hankala ja haastava.


Nuorempana vaimo oli ihan normaalisti harrastanut myös yhden illan juttuja suoraan baarista. Myös seurustellessaan pari kertaa käynyt. Meidän suhteen alun jälkeen hän on rakentanut ajatuksen päähän, että tästä pidetään kiinni. Muuttaminen vapaamuotoisemmaksi on hidas prosessi. Ja voihan se olla, että tämä oli maksimi mihin vaimo kykenee. Erään tutun aisurin kohdalla hänen vaimo oli kerran jonkin baarireissun jälkeen rohjennut käydä mutta ei ollut sitten enempää halunnut reiluun kymmeneen vuoteen. Eli pitkä aika oli mennyt työstämisessä ja heillä suhde oli koko ajan toiminut hyvin ja tuo yksi tapahtuma toiminut hyvänä mausteena seksissä pidemmän aikaa. Toki aisuri oli haaveillut millon lisää ja useaan kertaan jo luovuttanut.

RodRigez

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #73 : 12.03.2024, 18:13 »
No niin. Vaimo epäili, ettei alfa jaksa odotella hänen jahkailua mutta niin vain kävi, että jo tänään alfa laittoi viestiä vaimolle jos torstaina kävisi treffit. Luulen, että vaimoa jännittää ja pelottaa edelleen. Eikä hän välttämättä etene vieläkään. Voipi mennä jopa parit kolmet treffit ennen kuin vaimo on tarpeeksi lämmennyt. Ja toisaalta taas voi lämmetä jo heti seuraavalla kerralla.

Vähän itseä hirvittää ja jännittää kun kyseessä on vaimon makuun loistavasti istuva mies. Lihaksikas, tatuoitu hyvän näköinen ja fiksu kaveri. Ei muuta puuttuisi kuin että olisi kalju niin olisi täydellinen. Vielä ei edes tiedetä onko kyrvässä kokoa. Toivottavasti ajaisi hiukset kaljuksi ja kokoa olisi sopivasti muutenkin seksuaalisen kyvyn ja vetovoiman lisäksi.

Kerrassaan omituista sanoa mutta mitä paremmalle vaimosta tuntuu, sitä pahemmalle minusta tuntuu ja sitä paremmin homma toimii. Jos tarkemmin mietin niin eihän tässä ole kyse pelkästä seksistä vaan tunteista mitä suuremmassa määrin.

Sitten kun vaimo kunnolla etenee niin varmasti hypin seinille. Rauhoitun kyllä kun huomaan vaimon edelleen pysyvän minun rinnalla. 

RodRigez

Vs: Hotwife/aisuri -suhteen henkinen puoli
« Vastaus #74 : 17.03.2024, 12:05 »
Onkohan täällä ketään hottista tai aisuria joka vaikutti aikanaan pumperissa? Tai ylipäätään joku hottis kenen kans vaihtaa muutama sana vaikka yksityisviestinä?

On vähän ihmettelyä, että miten käsitellä joitakin asioita.  tunteet heittää kärrynpyörää suht ahkerasti laidasta toiseen tässä nyt kun on virallisesti kolmatta päivää aisurina.

Onko tämä joka kerta samanlaista vai helpottaaki jossain välissä? Olen saanut sellaisen kuvan, että kun tuore hottis on saanut portin auki niin kyyti on kylmää aisurille.