Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 4.7. klo 18 alkaen Gastropub Nordicissa  (Luettu 2411 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Himmel ja niin edelleen!

Viimekertainen miittipaikka oli... vähemmän optimaalinen, joten tällä viikolla kokeillaan jotain hieman tutummanpuoleista. Gastropub Nordicissa on järjestetty miittejä aiemminkin, ja se löytyy saamaltani Salaiselta Esteettömien Paikkojen Listalta. Keräännytään siis sinne juttelemaan sekavia ja koeajamaan ruokalistaa, joka toivottavasti sisältää vähän runsaampia annoksia kuin edellinen. Osoite on Otavalankatu 3, ja paikalla ollaan ainakin se 2-3 tuntia, viihtymisen mukaan. Sisäänpääsy ei maksa mitään, ruokakin näyttäisi olevan kohtuuhintaista ja huonot vitsit tulevat ihan kaupan päälle.

Miitti on matalan kynnyksen tapaaminen, jossa istutaan kiltisti pöydän ääressä, puhutaan kaikenlaista ja tutustutaan toisiin kinkyihin arkisina itseinämme. Jos haluat osallistua, muttet uskalla lähteä yksin, laita minulle yksityisviestiä ja sovitaan tapaaminen ennen miittiä, jotta voidaan mennä sinne yhdessä. Sitten tiedät sieltä ainakin yhden ihmisen!

Pip

Onko se takatila varattu? Muuten saattaa tulla vähän ahdasta.

Purpelot

Onko se takatila varattu? Muuten saattaa tulla vähän ahdasta.

Minä sinulle takatilan varaamiset näytän!

dos

Onko se takatila varattu? Muuten saattaa tulla vähän ahdasta.

Minä sinulle takatilan varaamiset näytän!

Minä puolestani näytän varatilan takaamiset

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Onko se takatila varattu? Muuten saattaa tulla vähän ahdasta.

Minä sinulle takatilan varaamiset näytän!

Minä puolestani näytän varatilan takaamiset

Varatilan takaaminen kuulostaa mielenkiintoiselta!

Ginner

Onko se takatila varattu? Muuten saattaa tulla vähän ahdasta.

Minä sinulle takatilan varaamiset näytän!

Minä puolestani näytän varatilan takaamiset

Jäljelle jäävä kysymys lienee, kuka huolehtii varatakan tilaamisesta?