Kirjoittaja Aihe: Ensikohtaamisia verkossa  (Luettu 8888 kertaa)

Dafne

  • Vieras
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #30 : 17.07.2019, 17:35 »
Aika hyvin tämä osuu yksiin oman reilun vuorokauden kokemukseeni saitilta. Jos en olisi jo monessa liemessä keitetty, saattaisin hämmentyä huomiosta jota "juuri minun" profiilini on jo saanut osakseen. Profiilini, joka tuskin on kovin houkutteleva ja informatiivinen, jollei sanat nainen, vapaa, kokematon, masokisti ja alistuva ole riittäviä sytyttämään kiinnostuksen roihua. En ala vetää kenestäkään johtopäätöksiä kovin helposti, koska motiiveja on monenlaisia, mutta vinoa hymyä en ole voinut estää.

Erittäin hyvä, että tämä aihe on nostettu esiin ja erittäin hyvä, että kokeneemmat ovat ottaneet kantaa. Märkäkorvan saattaa todellakin olla vaikeaa hahmottaa mistä touhussa on kyse, kun tänne on ajautunut juuri sitä tietoa hakemaan. Tähän kun vielä yhdistää haaveet alistumisesta, voi sopasta tulla kitkerää.

HerraD

  • Vieras
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #31 : 17.07.2019, 23:36 »
Epäsuhta tietysti osin johtuu siitä että edelleen miehet ovat ne jotka joutuvat tekemään nettimaailmassa aloitteet, koska naiset eivät tee.

Vastaavasti on ilmeistä että käytös palkitaan, innokas vonkaaja saa, eli kannattaa vongata ja toisaalta aiemmasta johtuen täytyykin jos meinaa saada. Itse olen siirtynyt IRL vonkaamiseen mut se johtuukin vain siitä että olen pinnallinen, ulkoisella olemuksella on merkityksensä

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #32 : 18.07.2019, 02:31 »
Epäsuhta tietysti osin johtuu siitä että edelleen miehet ovat ne jotka joutuvat tekemään nettimaailmassa aloitteet, koska naiset eivät tee.

Kyllä tekevät ihan yhtä lailla kuin miehetkin, jos seuraa kaipaavat. Nykyinen kumppanini teki aikanaan aloitteen kirjoittamalla minulle viestin. Toki naiset harvemmin lähettävät vonkausviestejä sadalle eri ihmiselle. :)

HerraD

  • Vieras
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #33 : 18.07.2019, 06:05 »
Epäsuhta tietysti osin johtuu siitä että edelleen miehet ovat ne jotka joutuvat tekemään nettimaailmassa aloitteet, koska naiset eivät tee.

Kyllä tekevät ihan yhtä lailla kuin miehetkin, jos seuraa kaipaavat. Nykyinen kumppanini teki aikanaan aloitteen kirjoittamalla minulle viestin. Toki naiset harvemmin lähettävät vonkausviestejä sadalle eri ihmiselle. :)

Tässä hiukan laajempaa otantaa, OkCupidin statistiikkaa https://theblog.okcupid.com/a-womans-advantage-82d5074dde2d

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #34 : 18.07.2019, 08:07 »
OT, mut sillehän on ihan oma nimikin, että naiset ei ota yhtä aktiivisesti yhteyttä kuin miehet. Huomaa erityisesti n-n-kontakteissa. Termihän on siis "lesbolammas"  O:-) Molemmat on kiinnostuneita ja mitään ei tapahdu.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2258
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #35 : 18.07.2019, 08:55 »
OT, mut sillehän on ihan oma nimikin, että naiset ei ota yhtä aktiivisesti yhteyttä kuin miehet. Huomaa erityisesti n-n-kontakteissa. Termihän on siis "lesbolammas"  O:-) Molemmat on kiinnostuneita ja mitään ei tapahdu.

Haha, tämmöstä en ollu kuullukkaan!  :D 

Tuli mieleen kans termi "pillow princess", mutta se nyt on toisenlaista passiivisuutta  8)

arkkikieppi

Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #36 : 18.07.2019, 12:02 »
Tämä tieto siitä, että naisia yleisesti pommitetaan lähestymisillä reaalimaailmassa ja viesteillä käytännössä missä tahansa viestinlähetyksiä tukevassa mediassa on omalla kohdallani johtanut siihen, että kynnys noin yleisesti lähestyä naista on todella korkea ihan tutustumismielessäkin. Tämä siksi, että kun kuulee tarinoita puistattavista lähestymisistä, niin ei itse halua olla se niiden tarinoiden vastenmielinen henkilö ja se on helpointa saavuttaa niin, että ei vaan tee mitään. Erityisesti kun lähestymisyritykset on niin subjektiivisia kokemuksia ja tuntuvat vaativan aina sen henkilökohtaisen twistin siihen.

Mutta aloitusviestiin liittyen voisi positiivisesti ajatella, että suurin osa tälläkin sivustolla olevista miehistä ei ole osana tätä vastaanottokomiteaa ja pitävät tietyn kohteliaisuuden lähestymisissään. Niistä huonoista kokemuksista vaan saa parempia tarinoita aikaan kuin siitä, että joku kohteliaasti lopettaa lähestymisyritykset siinä vaiheessa, kun huomaa ettei ne johda mihinkään. Tai alun alkaenkaan ei lähesty.

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #37 : 20.07.2019, 11:42 »
Epäsuhta tietysti osin johtuu siitä että edelleen miehet ovat ne jotka joutuvat tekemään nettimaailmassa aloitteet, koska naiset eivät tee.

Aika reipas olettamus, jonka pystyn heti toteamaan vääräksi ja kumoamaan: olen nainen ja teen aloitteet nettimaailmassa. Kokemukseni mukaan silloin saa parhaimmistoa.  O0

HerraD

  • Vieras
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #38 : 20.07.2019, 11:44 »
Epäsuhta tietysti osin johtuu siitä että edelleen miehet ovat ne jotka joutuvat tekemään nettimaailmassa aloitteet, koska naiset eivät tee.

Aika reipas olettamus, jonka pystyn heti toteamaan vääräksi ja kumoamaan: olen nainen ja teen aloitteet nettimaailmassa. Kokemukseni mukaan silloin saa parhaimmistoa.  O0

Fiksut naiset ovat asian huomanneet  ;)

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Ensikohtaamisia verkossa
« Vastaus #39 : 20.07.2019, 11:46 »
OT, mut sillehän on ihan oma nimikin, että naiset ei ota yhtä aktiivisesti yhteyttä kuin miehet. Huomaa erityisesti n-n-kontakteissa. Termihän on siis "lesbolammas"  O:-) Molemmat on kiinnostuneita ja mitään ei tapahdu.

Juu, tuttu käsite!  :)) :)) On suorastaan ihmeellistä, että naiset ylipäätään löytävät seuraa toisista naisista netin deittisovelluksista, koska tämä molemminpuoleinen kiinnostuneisuus mutta samanaikaisesti aloitekyvyttömyys laittaa sitä ensimmäistä viestiä tuntuu olevan varsin yleistä.

Muoks: kirjoitusvirheet  8)