Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Mistä hankitte mekot/vaatteet ?

<< < (2/3) > >>

Hallatar:
Kivijalka- ja nettikirppikset, niistä olen valtaosan vermeistäni ostellut, ja fb:n Goottikirppis varmaan se, josta eniten on löytöjä tullut vuosien saatossa tehtyä. Muiden mainitsemien nettiliikkeiden lisäksi täällä https://draculaclothing.com/ on paljon kaikkea kivannäköistä eikä ihan mahdottoman kallista.

Muinaista mustaanahkaa.fiitä on kyllä jo monesti ollut ikävä.

RedOne:
Kiitos paljon vastauksista arvon leidit, tutustun ehdotuksiin ja toivottavasti pian pääsis sitte pippaloihinki ^^

Selina:
Mä tilaan aika paljon etsystä, ihan kaikenlaisia juttuja. Sitä kautta löytyy paljon käsityöläisiä, jotka tekee lähes uniikkeja vaatteita, asusteita ja leluja. Lisäksi koluan paljon kirppiksiä ja yhdistelen yhteenkuulumattomia osia sujuvasti yhteen. Muista nettikaupoista mm. Dracula clothing.

Jos vaatetta ei pääse sovittamaan paikan päälle, niin käyn aina kunkin kaupan mittataulukot läpi.

VeraT:
Ebay, Etsy, Wish, mitä näitä nyt on.. Jos kiire niin Cybershopistakin löytää asusteita.

Rebekka_TheWhippa:
Tuntuu, että goottityyli on hallitseva. Täytyy myöntää, että se on kaunista mutta ei se ihan oma. Onko täällä muita, jotka luottavat enemmän punktyyliin tai vastaavaan? Itselle mieluisia kuteita ovat pitkät neulesukat, 80-luvun kiiltävä keinonahka, isot metallivetskarit, verkkosukat, mesh, nahka ja korkeat saappaat ilman platformia. Korsetit on mulle no no. Kaupoista en siis löydä haluamaani, vaan se pitää ommella itse. Tyylini on siis vaikea ja haluaisin tietää, onko foorumilla  muita vanhempia naisia, jotka luottavat tyyliin ennen goottia?  C:-)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta