Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Aistiyliherkkyys (tai -aliherkkyys)

(1/7) > >>

kitten:
En löytänyt haulla juttua tästä, niin uskaltaudun tekemään ihan aloituksen.

Onkos täällä aistiyli(/ali)herkkyyksien kanssa painivia? Vaikuttaako nämä teillä millä tavoin seksuaalisiin kanssakäymisiin?

Itselläni on melkein jokaisen aistin alueella yliherkkyyttä, mutta erityisesti tuntoaisti on välillä hankala. Tunnen itseni ja olen asian kanssa tyytyväisenä elänyt. (Yliherkkyyden ansiosta saan orgasmeja asioista, joista muut eivät välttämättä :) ) Mutta nyt kun olen löytänyt itsestäni halun alistua, niin kehon toiminnan erityispiirteet ovat alkaneet jännittää.

Jotkut kosketukset tai tapahtumat tuntuvat keholla ihan kauhua aiheuttavilta (eivätkä siis ollenkaan sellaisella hekumallisella tavalla, vaan ihan "kuolema tulee" -tavoilla). Ja tiedän, että nämä kehoni toiminnan erityispiirteet vaikuttavat seksissä mahdollisesti toista osapuolta haittaavasti. Esim. Kasvojen alueen voimakas ja erityispiirteinen aistiyliherkkyys tuo paljon haasteita suuseksiin.

Lähinnä etsin "kohtalotovereita" ja kertomuksia, kuinka tavallisesta poikkeavan aistijärjestelmän kanssa uskaltaa myös heittäytyä d/s -juttuihin ilman, että oma mielenterveys menee :D

Näitä aistipoikkeamia on niin vaikeaa ymmärtää, jos omat aistit toimivat ihan normaalilla tavalla. :love:

Ynspi:
Juu miulla on aika paha aistiyliherkkyys. Etenkin viime aikoina se on itellä ollu riesana asti, kun Omistaja kovasti koittaa opetella käsittelemään minua ja haluaa oppia miten toimin, ettei tulisi enempää noita ennustamattomia ylilyöntejä. Ylilyönneissä ei tosiaankaan ole ollut kyse siitä, että hän jotain sellaista tekisi mistä olisin sanonut etten tykkää, vaan kamalat aistiärsykkeet tulee aivan puun takaa sessioidessa ja ihan arkielämässä. Viimeisin itkunaihe oli se, kun Omistaja vitsillä höpötti kovaan ääneen tampereen murteella ja musta se tuntui siltä fyysisesti, kuin mua oisi raahattu alastomana soratietä pitkin. Ei ihan kauheen kiva. Sama homma on kaikissa kinkyhommissa ollut, välillä jotkut aistiärsykkeet ampuu ihan totaalisesti yli ja tulee olo että kuolen ja välillä vahingossa löytyy uusia lempparijuttuja maailmassa. Onneksi miulla on ihanan maltillinen Omistaja ja etelän taitava leikittäjäsetä, jotka haluaa miulle tehdä kaikkea kivaa ja sitä kautta opin itsestäni tosi paljon.

Mun oma iso nounou on toisistaan eroavien aistiärsykkeiden sekottaminen. Mä kestän esimerkiksi piiskaa tosi hyvin jos se on vaan piiskan saamista ja väkivaltaista halailua. Mutta heti jos siihen yhdistää esim. Vibran tai sähkön niin mulla tilttaa pää tosi pahasti ja se on aivan kammottava olotila. Kerran sessioidessa sain vähän sähköä, piiskaa ja vibraa samaan aikaan ja iho herkistyi niin pahaksi, että pystyin tuntemaan jokaisen silmukan villasukissa. Sitten oli ihan kamalaa maata peittoburritoksi kääriytyneenä paniikkikohtauksen kourissa ja haluaisi vaan, että toinen ottaisi syliin ja paijaisi mutta kun ei pysty vastaanottamaan yhtä ainuttakaan aistiärsykettä tai oletettavasti oksentaa ja ripuloi alleen. Tiedä häntä. Ja sama on kaikkien aistien kanssa. Jos oon vaikka bileissä tms. Sidottavana, tykkään aika usein laittaa korvatulpat, koska köydet herkistää aisteja aivan valtavasti ja bilemelu voisi kesken sidonnan äityä sietämättömäksi.

Mutta tärkeintä tässäkin on riittävä kommunikointi ja tarpeeksi (välillä tuskastuttavankin) hidas eteneminen ja kokeilu et mikä tuntuu miltä ja mistä aiheutuu mitkäkin tunneskaalat. :) Mie oon aika hyvin jo oppinut niissä tilanteissa handlaamaan ne hillittömän vahvat tunneskaalat ja parin vuoden takainen ystävän kanssa tantraaminen aukas mulla jonkun astetta isomman lukon päästä, kun sen jälkeen oon alkanut tulemaan ihan lukemattomista eri asioista. Helpoin keino on purra käsivarresta  :)) Mut on ollu tosi mielenkiintosta kun sit oon alkanu tulemaan piiskan saamisesta, sähköstä, korvaan murahtamisesta, toisen tuoksusta, suutelusta tai jopa katseesta. Viimeisin uusi villitys on genitaalialueelle potkujen saaminen. En ois iki-iki-ikimaailmassa uskonut, että mä tykkäisin mistään sellasesta kun en tykkää yhtään esim. Piiskaa tai muuta kipua saada sinne mut sit se vahingossa tuli todettua viimeisimmissä bileissä  ;D :D

Isrika:
Foorumin pelkästään jäsenille tarkoitetulla alueella löytyy vähäsen keskustelua HSP:stä näin alkulukemiseksi. :)

Sara-Little:
Minä minä minä

momoi36:
Mä en koe olevani aistiyliherkkä mut saan orgasmin mistä tahansa kehon osasta ja vaikka millä eri tavoin tuotettuna. .  :o olen vaaa orgasmiherkkä ja multiorgastinen :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta