Kirjoittaja Aihe: Sano mua luuserix  (Luettu 3519 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Sano mua luuserix
« : 21.07.2019, 10:43 »
Sano mua luuserix

Ihana, kamala häpeä. Miten kierolla tavalla kutkuttavaa onkaan punastella kumppaninsa edessä, kuitenkin tietäen, että itseään ei tarvitse hävetä. Silti nolottaa. Nöyryyttäminen on monelle alistuvalle yhtä aikaa kamalaa ja kiihottavaa. Se, milloin se on vielä mukavuusalueella vaihtelee. Ei ole merkityksetöntä tunteeko itsensä kumppaninsa edessä riettaaksi lutkaksi vai tuleeko kohdelluksi julkisemmin likaisena horona. Silläkin on väliä kuka nöyryyttää ja onko siihen lupa. Monelle tärkein seikka on kokea, että häpeää jotain tekemäänsä tai haluamaansa sen sijaan, että häpeäisi itseään ja sitä mitä on. Kaikille näille nöyryyttämisen muodoille löytyy omat faninsa ja tuomitsijansa.

Mutta kuinka usein internetin ihmeellisessä maailmassa tuleekaan vahingossa tuottaneeksi jollekin seksuaalista nautintoa? Jos sattuu fantasioimaan siitä, että saa osakseen arvostelua ja pilkkaa julkisemmin, sitä voi hyvinkin kalastella. Taitava trolli asettaa syötin. Syöttinä voi olla itsensä kehuskelu, toisten arvostelu, omien mieltymysten ja kokemusten levittely tai itsensä ruoskiminen. Kärkevät mielipiteet ja kerta toisensa jälkeen provosoivat keskustelunaiheet saavat lukijat tarttumaan syöttiin kuin ahven mato-onkeen.

Varmaan jokainen tälle foorumille rekisteröitynyt nainen on saanut yksäreitä, joissa kerrotaan haluista tulla lytätyksi, nöyryytetyksi ja naurun kohteeksi. Miten kiihottavaa olisikaan, jos viehättävä nainen tai nainen ylipäätään kertoisi elimen muistuttavan katkarapua ja nauraisi miehen pystymättömyydelle! Näistä pyynnöistä voi myös kieltäytyä kohteliaasti.

Sen sijaan foorumille tai chattikeskusteluun heitetty koukku saattaa toimia kerta toisensa jälkeen. Itseään fiksuna pitävä ihminen on laittavinaan toiselle jauhot suuhun. Rivien välissä lukee kirkuvan punaisilla kirjaimilla toive: Sano mua luuserix! Sitä ei silti useinkaan huomata. Sen kummemmin ajattelematta heittäytyy flirttailemaan aloittajan fetissin äärellä. Antamaan juuri sen, mitä on pyydetty, tajuamatta sitä itse lainkaan.

Ovelaa. Trolli on saanut juuri kaipaamaansa huomiota ja toivomiaan reaktioita. Jokainen häntä vastaan kirjoitettu sana on puhdasta runkkumatskua. Mitä paremmin sivallat, sitä enemmän hän nauttii. Juuri tätä hän kerjäsi. Juuri sinun huomiosi hän halusi. Varastiko hän silti mitään, kun erehdyit harrastamaan hänen kanssaan julkisesti nettiseksiä, vaikka se ei äkkiseltään siltä näyttäisikään. Itsehän siihen vapaaehtoisesti lähdit, tajuamatta, että se oli tilaus.

Syötin heittänyt hieroo karvaisia käsiään yhteen. Tai hieroisi, ellei toinen käsi olisi juuri kovin kiireinen. The winner takes it all, the loser standing small. Oli seisokki pieni tai iso, luuseri voi olla tarinassa yhtä aikaa se voittaja. Taitavalla bluffilla saa parhaimmillaan ison nipun ihmisiä laittamaan kaiken peliin. Onnittelut voittajalle. Olet palkintosi ansainnut.

-lemmikki, joka on taatusti nielaissut itsekin syötin, jos toisenkin.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Sano mua luuserix
« Vastaus #1 : 19.08.2019, 11:03 »
Tietenkin myös tämä kolumni on koukku. Nyt kun se on jo jonkin aikaa kalastellut sameissa vesissään tulematta näykätyksi, tämän voinee ilmoittaa julkisesti. Heittäydyin vanhana kyrmyniska-ahvenena kokeeksi flirttailemaan aloittajan fetissin äärellä.  :P

kaneli

Vs: Sano mua luuserix
« Vastaus #2 : 24.11.2019, 14:21 »
Tunnistan itseni ja olen pahoillani varsinkin Discord-kanavallamme julkisen nöyryytyksen kalastelustani. Olen jo pitkään tajunnut tämän sopimattomaksi käyttäytymiseksi. Vannon, ettei tämä julkinen anteeksipyyntö tuota minulle minkäänlaista mielihyvää, vaan päinvastoin saa minut parantamaan tapani.

Mooky

  • Vieras
Vs: Sano mua luuserix
« Vastaus #3 : 24.11.2019, 14:53 »
Itselleni häpeä on kaikista pahin mahdollinen. Mieluummin vaikka hakkaatte perseen verille tai leikkaatte korvan pois, kunhan häpeältä säästyn.

Luulen että syynä tähän on läpi peruskoulun kestänyt koulukiusaaminen, johon varsinkin ala-asteella kuului voimakkaasti häpäisy ja nojaaminen. Yläasteen selkäsaunat oli paljon siedettävämpää toimintaa.

Nykyään koen valtavia häpeän aaltoja asioista  joita olen sanonut tai tehnyt joskus 30v sitten, ja nämä kokemukset saivat minut yhteen aikaan jopa vahingoittamaan itseäni.

Se, mistä häpeää koen, onkin sitten eri juttu. Voisin ihan hyvin kävellä alasti kadulla räikeässä "huorameikissä" rivouksia iholleni kirjoitettuna, mutta jotkin melko normaalit asiat normaalissa kanssakäymisessä voivat olla ylitsepääsemättömän vaikeita juuri häpeän ja loukatuksi tulemisen pelon vuoksi.

lemmikki

Vs: Sano mua luuserix
« Vastaus #4 : 24.11.2019, 15:04 »
Mietinkin, uskaltaako kukaan ikinä tunnustaa  ;)

Rohkeaa, kaneli.

Birch, kyseessä ei ole oma fetissini. Jaan aika lailla Mookyn kanssa tuon tunteen siitä, että häpeä on vaikea käsitellä. En nolostu herkästi. Moni tilanne, jonka joku kokee noloksi tai häpeälliseksi, ei ravistele minua. Mutta silloin, kun hävettää oikeasti... Ei ole mukava tunne. En silti sanoisi, etteikö siitä oikeassa seurassa voisi kiihottua. Julkinen häpeä on kuitenkin jotain, jolta haluan välttyä. Häpeäminen tai nolostelu on paikallaan vain seurassa, jossa tiedän toisen pohjimmiltaan hyväksyvän ja arvostavan minua, vaikka häpeän tunteen kanssa flirttailisikin.

Ehkä siinä hienointa onkin se, kun tietää toisen nauttivan punastelustani. Voin palvella sitenkin, mutta tunteen minusta esiin kaivaminen on taitolaji. Tiedän silloin olevani käsissä, jotka osaavat käsitellä minua.

toysnstuff

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 526
  • Sinä antaudut, minä pidän sinusta huolen
  • Galleria
Vs: Sano mua luuserix
« Vastaus #5 : 25.11.2019, 01:09 »
Olipas mielenkiintoinen kirjotus.

Herätti myös halua lähteä tutkimaan häpeää. Sessioinnin kautta.

Punapää

  • Vieras
Vs: Sano mua luuserix
« Vastaus #6 : 25.11.2019, 07:08 »
Hyvä kirjoitus lemmikki. Aikalailla sun kanssa samoilla linjoilla häpeän suhteen. Tällä foorumilla ko. nettitrollailun kautta haettu häpeä on todella läpinäkyvää!!!! En ole aiemmin moiseen kiinnittänyt huomiota, mutta ei kai se kiellettyä ole, itse en vain jaksa kiinnostua.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Sano mua luuserix
« Vastaus #7 : 25.11.2019, 07:11 »
Huomiota myös se negatiivinen on.