Kirjoittaja Aihe: Valtasuhde - vapaa D/s- ja lifestyle-ihmisten keskustelufoorumi  (Luettu 20098 kertaa)

Kore

  • Vieras
Minun lasieni värit eivät millään lailla liity alkuperäiseen aiheeseen, eli foorumiin, jonka olemassaolosta tässä kerrottiin. Sitten jos tuntuu, että haluaa alkaa (taas) jotakuta henkilöä täällä revittelemään, voi perustaa oman ketjun sille tai oman foorumin jopa.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 774
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Ylläpitäjiä tuskin kiinnostaa Tulin, Bunnin ja kavereiden tiedot, ei julkiset eikä salaiset.

Ei tässä ole kyse siitä kiinnostaako jotakuta minun tietoni - minä en ole kuitenkaan kyseiselle foorumille tulossa.

Kyse on siitä, että osa mahdollisista käyttäjistä on sellaisessa elämäntilanteessa, jossa outtaamisella voi olla todella pahoja vaikutuksia elämään - esim. työpaikan menetys. Noiden ihmisten kannalta on kohtuullista, että on etukäteen tiedossa se, jos moderaattoreissa on ihminen, jota ei kiinnosta pitää toisten yksityisiä asioita yksityisinä.

Kiinnostaa bunnin tiedot tai ei, se on aivan yksi ja sama. Luultavasti jo bannit saanut tuon foorumin yp (?) on tiennyt ne jo pidemmän aikaa. Oma yksityisyytenikin on esilläoloni vuoksi todennäköisesti jo mennyttä kauraa, mutta muiden kannalta näin ei ehkä ole. Minä olen valinnut esiintyä omilla kasvokuvillani täällä ja muualla, joka jo itsessään kertoo siitä, ettei minua haittaa jos joku surkeuksissaan niitä levittelee muualle. Jollekin toiselle se riski tietojen leviämisestä voi olla saakelin iso kynnys liittyä tuonne foorumille.

Suosittelen erittäin vahvasti käyttämään harkintaa. Ja ne pinkit lasit ehkä saa pois silmiltä, ehkä sitten joskus.

 No pysytään tässä mukana vielä hetki.

 Sanoisiko jompi kumpi nyt teistä konkreettisesti,
 ketä ovat nämä mysteeriset ’jotkut’ jotka ovat niin
 heikossa elämäntilanteessa että pitää suojella,
 muta kuitenkin ovat niin aktiivisia että täällä lukevat,
 tätä keskustelulankaa?

 Oikeasti.

 Eikö olisi hyvä myöntää, että kyse on henkilökohtaisesta
 kaunasta tai mielipiteestä. Aiemmin tuossa hiukan avasin
(yleisellä tasolla ja ilman nimiä) sitä taustaa...

Minusta vähän tuntuu että usein täällä skenessä moni
sanoo että ’en se minä mutta ne muut’
vaikka jokaisen mielipide on ihan oma.
- ei pidä nostaa itseään moraalin jalustalle,
 jos ei ole valmis itse allekirjoittamaan puhettaan.

 Minä en todellakaan tässä ole kenenkään ’kätyri, vasalli, tai palkollinen’
 Minusta on aika selkeää että esim. Tuli vähän avaisi näitä tilanteitaan,
 missä sitä tietoa on levitelty, miksi ja millä tavalla, niin ei jää epäselvyyksiä.
 Ja mikä on asian tausta?
 
 Nyt pitää muistaa että ei kukaan riitele yksin.
 Koskaan.

 Minusta tämä on tavallaan loistavaa viihdettä.
 Varmasti myös lukea.
 Mutta kyllä mielelläni kuulisin,
 koska olen nyt monta kertaa lukenut,
- kun joku huutaa sutta.

 Eli ihan vaikka yksärillä jos viitsit.

 
 

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
No joo, itse olen kuitenkin sitä mieltä, että tällä saitilla paheksutaan ja taivastellaan enemmän kuin esimerkiksi alastonsuomi-sivustolla, jossa hardcorepikin, mutta hyvin rakennettu ilmoitus saa vain kehuja ja kannustustuksia osakseen sellaisiltakin ihmisiltä, jotka eivät itse asiasta ole kiinnostuneet. Jos nyt sattuu olemaan kiinnostutunut tästä hc tavarasta, niin nykyinen paheksunta oikeamielisen taholta ymmärrettävästi ei innosta, vaan silloin aikaansa voi kuluttaa siellä minne mullahin silmä ei näe.
En ymmärrä, miksi tässä pitää vetää negatiiivisuuden tai vastakkainasettelun lietsontaa esiin, kun meillä jokaisella on omat syymme, miksi haluamme viettää aikaamme paikassa, jossa saa olla vapaasti sitä, mitä on (varsinkin kun se ei ole muilta pois).  C:-)

Näin sivusta seuranneena, eikö tuo vastakkainasettelu alkanut jo siitä kolumnista. On mielestäni aika hassua huudella enää siinä vaiheessa mitään, kun omasta leiristä on heitetty ne ekat kivet tähän sivustoon liittyvän keskustelun osalta. Eka dissataan kaikkea muuta ja sitten hupsheijaa, mainostetaan omaa sivustoa. On aika odotettavissa, että tuolla saa vastareaktion, mutta sitähän tässä on haettu alusta asti.


latexbun

  • Vieras
Ja niin, vähättelijöiden, puolustelijoiden ja öykkäreiden joukossa ovat mm. mahdollistajat. Nämä kaikkien kaverit, jotka ovat aina nk. altavastaajan komppaajia jopa silloin, kun ei enää tarvitsisi olla. Mahdollistaja saapuu hätiin kutsuttaessa eikä ollenkaan piittaa faktoista, sillä hänen tarpeensa kuulua porukkaan on kova. Mahdollistaja voi periaatteessa olla ihan hyväntahtoinen, mutta ei ymmärrä tekevänsä tuhoa kyseenalaistamattomuudellaan.

Retsam

  • Vieras
No tuo äskeinen kannanotto on kuin mahdollistajan oppikirjasta..

Tähän uuteen foorumiin voi toki liityyä kuka haluaa mutta miksi keskustelua käydään nimenomaan täällä?
Eikö tuo foorumi ole ajallisesti perustettu osimoilleen niihin aikoihin kun viimeksi oli vääntöä bannattujen vapauttamiseksi,vai muistaakos harmaahapsi väärin???
Ja ennenmuinoin voimassa oli korpilaki ei siinnä poliiseja vaivattu...

Kore

  • Vieras

mutta miksi keskustelua käydään nimenomaan täällä?

Ja ennenmuinoin voimassa oli korpilaki ei siinnä poliiseja vaivattu...

Erittäin hyvä kysymys. Alkuperäinen aihe oli vain ilmoitus uudesta foorumista, ja siihen tultiin huutelemaan jotain aivan muuta.

Korpilaki se on hyvä laki, yhtään ei kiinnosta onko syytetty syyllinen vai ei, kunhan päästään joukolla lynkkaamaan. Way to go.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria

Erittäin hyvä kysymys. Alkuperäinen aihe oli vain ilmoitus uudesta foorumista, ja siihen tultiin huutelemaan jotain aivan muuta.

Korpilaki se on hyvä laki, yhtään ei kiinnosta onko syytetty syyllinen vai ei, kunhan päästään joukolla lynkkaamaan. Way to go.

Alkuperäinen aihe oli kyllä kolumni, josta hypättiin tähän ketjuun. Eipäs oiota siellä.

Retsam

  • Vieras
Alkuperäinen korpilaki...tekijä oli todistettavasti jäänyt kiinni ja yhteisö yhteisellä päötöksellä rankaisi väärintekijää...ja samalla se suljettiin yhteisön ulkopuolelle...metsäkämppien laki....

Kore

  • Vieras

Erittäin hyvä kysymys. Alkuperäinen aihe oli vain ilmoitus uudesta foorumista, ja siihen tultiin huutelemaan jotain aivan muuta.

Korpilaki se on hyvä laki, yhtään ei kiinnosta onko syytetty syyllinen vai ei, kunhan päästään joukolla lynkkaamaan. Way to go.

Alkuperäinen aihe oli kyllä kolumni, josta hypättiin tähän ketjuun. Eipäs oiota siellä.

Nope. Itse tämän ketjun aloitin. Kolumni oli kolumni. Jos siitä haluaa keskustella, voi aloittaa oman ketjun.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria

Erittäin hyvä kysymys. Alkuperäinen aihe oli vain ilmoitus uudesta foorumista, ja siihen tultiin huutelemaan jotain aivan muuta.

Korpilaki se on hyvä laki, yhtään ei kiinnosta onko syytetty syyllinen vai ei, kunhan päästään joukolla lynkkaamaan. Way to go.

Alkuperäinen aihe oli kyllä kolumni, josta hypättiin tähän ketjuun. Eipäs oiota siellä.

Nope. Itse tämän ketjun aloitin. Kolumni oli kolumni. Jos siitä haluaa keskustella, voi aloittaa oman ketjun.

Älä jaksa, samaan settiin menee molemmat.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Kerrankin pakko kompata, vaikka en kaikkiin mielipiteisiisi olekaan yhtynyt.
 Minusta on Dick Move myös kaikkien oikeusturvan takia lähteä tällaisia huutelemaan.
 Oli sitten jollain jampalla oma 'korpilaki' tai ei.
 Ja tämä oikeusturva-asia koskee sekä exiä että itse 'syytetyn penkillä' istuvaa.


Eikös sinulta jo itseltäsikin poistettu ketjusta viesti missä ruodittiin aika paljon yksityiskohtaisemmin asiaa...

Konehuone

Ketjua on putsattu osittain henkilökohtaista asioista sekä tietosuojaspekulaatioista. Ylläpito seuraa ketjua tarkkaavaisesti, ja kehottaa pitämään keskustelun asiallisena puolin ja toisin.

Puris

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Galleria
    • Fetlife
Kaiken kaikkiaan aikuisten tappelu tälläisten asioiden tiimoilta on naurettavaa ja lapsellista. Olette naurettavia.

bin_hki

  • Vieras
No joo, itse olen kuitenkin sitä mieltä, että tällä saitilla paheksutaan ja taivastellaan enemmän kuin esimerkiksi alastonsuomi-sivustolla, jossa hardcorepikin, mutta hyvin rakennettu ilmoitus saa vain kehuja ja kannustustuksia osakseen sellaisiltakin ihmisiltä, jotka eivät itse asiasta ole kiinnostuneet. Jos nyt sattuu olemaan kiinnostutunut tästä hc tavarasta, niin nykyinen paheksunta oikeamielisen taholta ymmärrettävästi ei innosta, vaan silloin aikaansa voi kuluttaa siellä minne mullahin silmä ei näe.
En ymmärrä, miksi tässä pitää vetää negatiiivisuuden tai vastakkainasettelun lietsontaa esiin, kun meillä jokaisella on omat syymme, miksi haluamme viettää aikaamme paikassa, jossa saa olla vapaasti sitä, mitä on (varsinkin kun se ei ole muilta pois).  C:-)

Näin sivusta seuranneena, eikö tuo vastakkainasettelu alkanut jo siitä kolumnista. On mielestäni aika hassua huudella enää siinä vaiheessa mitään, kun omasta leiristä on heitetty ne ekat kivet tähän sivustoon liittyvän keskustelun osalta. Eka dissataan kaikkea muuta ja sitten hupsheijaa, mainostetaan omaa sivustoa. On aika odotettavissa, että tuolla saa vastareaktion, mutta sitähän tässä on haettu alusta asti.

Mihin kolumniin viittaat? Jos Galesi luet hieman tarkemmin tuon viestini, niin huomaat, että rinnastan siinä tämän sivuston ja as:n keskustelukulttuurin. Olen kyllä muillakin seksuaalisuuteen liittyvillä saiteilla ollut ja missään ei ole näin negatiivista kirjoittelua ja mustamaalaamista muiden ihmisten suuntautumisesta. Tähän tämä kommenttini liittyi: Olisi mukava, jos olisi omaan genreeni soveltuva hyväksyvä keskustelufoorumi. Se voi olla tämäkin saitti, mutta valitettavasti täällä ei aina hyväksytä niitä asioita, joista pidän. Tämähän on nyt sitten jokaisesta saitin jäsenestä kiinni, että miten käyttäydytään. Tällä hetkellä mikään ei laske libidoa, niin kuin tämä keskustelu.

Teille kommenttieni epäilijöille voin erikseen mainita, etten ole laiskuudeltani ehtinyt tuolle uudelle  saitille ainakaan toistaiseksi, vaikka toki olen siitä puolisen vuotta tiennyt. Leiriytyminen ei ole mun juttu - Suoraselkäisyys taas on. Olen oman elämäni Rouva ja elämässä on muutakin kuin kinkyily. ;)


notreallyhere

Suomessa on skene kehittynyt aivan käsittämättömästi viimeisen viiden vuoden aikana, joten on luonnollista, että erilaisia alaryhmiä ja vaihtoehtoisia palveluita syntyy, ja se on aina hyvä! Itsekin toivoisin että jossain vaiheessa syntyisi myös enemmän 24/7, M/s, TPE, CNC, high protocol jne -orientoitunutta foorumia/bileitä, koska valitettavasti nämä yritykset ovat Suomessa aina lässähtäneet. Nämä ovat ehkä pääpainotteisesti (eivät toki yksin) vanhemman väen kiinnostuksen kohteita, siinä missä taas aktiivisimmat bileiden järkkääjät tuppaavat olemaan parikymppisiä, mikä selittäisi vajeen muuten niin mahtavassa skenessä?

Tämä uusin aloitus ei valitettavasti kyllä nyt hirveästi innosta, koska tuo mainospostaus oli niin huono (vaikka jos ihan tosi tosi kaukaa taustalta kaivaa kaiken töryn ja yksinkertaisesti muuttuvan maailman vanhemmalle ihmiselle aiheuttaman pelon alta, pointtiakin saattoi olla) ja vihamielinen. Se että on kiinnostunut vaikka M/s ja 24/7 -asioista ei kuitenkaan todellakaan ole synonyymi sille, ettei olisi 2010-luvulla muine ajatuksineen ja muita suvaitsematon törkymöykky.

Lisäksi se että foorumi on (ilmeisesti) muualta bännätyn ihmisen perustama, ei kauheasti herätä luottamusta. Foorumien ylläpitäminen ja moderoiminen vaatii ennen kaikkea malttia ja yhteistyökykyä, mitä em. faktat eivät kauheasti mainosta.

Onnea matkaan kuitenkin uudelle foorumille! Suosittelen heti ensimmäiseksi avaamaan tuonne "The team" osuuteen miksi foorumi on perustettu, ketkä ovat perustajat, ja mikä on toiminta-ajatus.

Samalla: samanhenkiset, mutta suvaitsevaiset ja tasa-arvosta jne modernisti ajattelevat, joita kiinnostavat em. aiheet: saa heittää yksärillä. :) Kuppikunnat syntyvät kuppi kerrallaan, ja voin sellaisen ehkä kanssanne kumota!