Kirjoittaja Aihe: Empatiakyvytön Dom  (Luettu 20711 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Empatiakyvytön Dom
« : 04.08.2019, 10:05 »
Empatiakyvytön Dom

Olen tavannut aika monta Dom-miestä. Suurin osa heistä on ollut erittäin mukavia ja kunnollisia. Silti joukkoon mahtuu kaikenlaisia tyyppejä, myös ei-kunnollisia tyyppejä. Omat kokemukseni eivät ole edes ikävimmistä tai pahimmasta päästä, mutta kun olen lukenut baaria ja jutellut muiden subien kanssa, olen pistänyt merkille ikävän tosiasian: Joidenkin Domien empatiakyvyn puute.

Empatiasta ja empatiakyvystä puhutaan paljon ja sitä pidetään olennaisena osana ihmistä. Mutta mitä empatiakyky oikeastaan tarkoittaa? Wikipedia määrittelee empatian seuraavasti: Empatia tarkoittaa kykyä ymmärtää mitä toinen ihminen kokee tämän näkökulmasta, eli itsensä asettamista toisen henkilön asemaan. Empaattisessa vuorovaikutuksessa henkilö ymmärtää toisen henkilön tunteet. Empatiakyvyn puute yhdistetään usein narsistiseen tai antisosiaaliseen persoonallisuushäiriöön.  Miehet ovat tutkimusten mukaan vähemmän empaattisia kuin naiset, mutta yksilöiden välillä löytyy toki eroja.

Entä sitten dominoivan miehen empatiakyky? Tarviiko dominoivalla miehellä olla empatiakykyä? Muistan jonkun baarin keskustelun, jossa joku dominoiva mieshenkilö sanoi, että empatiakyky on turha asia sadistilla/dominoivalla. Ihmiset ovat toki erilaisia, mutta itse pidän Domin empatiakykyä erittäin tärkeänä ja oleellisena asiana ennen minkäänlaista sessiointia. Jos koen, että Domilla ei ole empatiakykyä, en sessioi.
Domin empatiakyky kertoo inhimillisyydestä, välittämisestä, joskus jopa tunteistakin. Ja nämä ovat vain hyviä asioita. Vaikka itse sessiossa Dom ei kokisi empatiaa, pidän empatiakykyä tärkeänä ainakin session ulkopuolella. Empatiakyky kertoo myös Domin arvostuksesta subia kohtaan. Siitä, kunnioittaako Dom subia, subin olotilaa ja hänen tunteitaan. Jos itseltäni olisi esimerkiksi kuollut läheinen ihminen ja Dom käyttäytyisi epäempaattisesti minua kohtaan, tuntisin, ettei hän kunnioita minua ja minun tunteitani.

Otetaan esimerkkitilanne. Subilta on kuollut läheinen ihminen ja hän on täynnä surua ja tuskaa. Hän kertoo Domilleen, ettei pysty vähään aikaan sessioimaan, vaan haluaa keskittyä suremiseen. Miten empatiakykyinen Dom reagoisi? Hän ymmärtäisi subin tunteet ja sen hetkisen olotilan, olisi ehkä jopa surullinen subi puolesta. Hän ymmärtäisi antaa subille omaa tilaa, ei painostaisi sessioon, ei alkaisi haukkumaan subia huonoksi subiks. Hän tarjoaisi ehkä ja toivottavasti tukea subille ja olisi valmis kuuntelemaan subia.

Toisena esimerkkinä. Dom ylittää subin rajan sessiossa tai tekee yhtäkkiä jotain sellaista, josta ei olla etukäteen sovittu. Sub pelästyy ja alkaa itkeä. Empatiakykyinen Dom on aidosti pahoillaan ja pyytää anteeksi. Hän ymmärtää, että on tehnyt väärin ja myöntää sen. Hän antaa subille jälkihoitoa asian tiimoilta eikä jätä häntä. Hän ottaa opikseen, eikä toimi yllämainitun tavoin jatkossa.

Yllä olevat esimerkit olisivat ainakin minun kohdallani ihanteellisesti toimittuja tilanteita. Mutta ikävä tosiasia on, että läheskään kaikki Domit eivät toimisi noin. Aivan liikaa olen kuullut juttuja empatiakyvyttömistä Domeista. jotka eivät kunnioita subeja, heidän tunteitaan ja olotilojaan ja kohtelevat subeja huonosti. Empatiakyvytön Dom ei ylläolevissa tilanteissa kunnioittaisi subin tunteita ja ajatuksia. Hän kenties vain haukkuisi subin huonoksi subiksi tai sanoisi, että subilla ei ole oikeutta kieltäytyä sessiosta. Tai sanoisi rajojen ylityksestä, ’’että kunnon subin pitää kestää tämä’’ Ehkä vähän kärjistettyä, mutta tämänkaltaisesta toiminnasta olen kuullut.

Lukiessani baarin dominoivien miesten deitti-ilmoituksissa, läheskään kaikissa ilmoituksissa Dom ei mainitse olevansa empatiakykyinen. Onko empatiakykyinen Dom oikeasti harvinaisuus? Onko empatiakyky olennainen osa dominoivan/sadistin persoonallisuutta?

- Perhis, joka toivoo löytävänsä sen empatiakykyisen Domin.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #1 : 04.08.2019, 11:00 »
"Lukiessani baarin dominoivien miesten deitti-ilmoituksissa, läheskään kaikissa ilmoituksissa Dom ei mainitse olevansa empatiakykyinen. Onko empatiakykyinen Dom oikeasti harvinaisuus? Onko empatiakyky olennainen osa dominoivan/sadistin persoonallisuutta?"
On ihan mahdollista, ettei itsestäänselvyyksiä aina mainita. On äärimmäisen tylsää lukea esimerkiksi ihmisten latteita tinder-profiileja, joissa jokaisessa kerrotaan, kuinka on kiltti, ystävällinen, rehellinen ja empatiakykyinen. Varsinkin, kun ne pitää vaan kirjoittaa sinne ilman edes harkintaa siitä, pitävätkö ne paikkansa.

En usko, että suurimmalta osin foorumilla on kyse siitä, ettei dominoivilla olisi empatiakykyä. He vaan kommunikoivat tavalla, jonka olettavat viestivän heidän dominoivuudestaan ja tällöin helposti välittyy varsin kärjistynyt käsitys heidän luonteenpiirteistään. Suurin osa ei ole sellaisia sitten, kun ehtii vähän pidempään tutustumaan kasvotusten.

subitar89

Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #2 : 04.08.2019, 11:14 »
Kiitoksia hyvästä ja mielenkiintoisesta kolumnista! Itse en ole (onneksi) tätä ongelmaa joutunut kohtaamaan, kun olen ensimmäisessä D/s-suhteessani, joka on myös parisuhde, eikä muista D-ihmisistä ole omakohtaista kokemusta.
Mutta ihan vaniljapuolella on kyllä tullut empatiakyvyttömiä miehiä vastaan. Tuo empatiakyky on asia, minkä puuttuessa itsellä ei minkäänlainen ihmissuhde toimi. Ihan sama miten täydellinen on muilla osa-alueilla. Itse kun odotan D:ltä myös huolenpitoa (jos olisi sessio D, niin hyvän ja riittävän jälkihoidon muodossa) ja välittämistä.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #3 : 04.08.2019, 11:19 »
Tuskinpa tosiaan kaikki mainitsevat itsestäänselvyyksinä pitämiään asioita deitti-ilmoissa tai profiileissa. Tai siis, miettikääpä keillä lukee hakuilmoissa useimmiten "luotettava"? Oman kokemukseni mukaan varatuilla, jotka etsivät seuraa kumppaninsa selän takana. Eli sinänsä, jos jonkun ilmossa lukee "empatiakykyinen" niin olisin itse kyynisen tarkkana asian suhteen.

Retsam

  • Vieras
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #4 : 04.08.2019, 11:38 »
Kyllä se nyt vain on niin ettei se sinunkaan perseestä päivä paista..

Mikäli tuo  vanha Karjalainen sanonta tekee minusta narsistisen ja antisosiaalisen sekä persoonallisuushäiriöistä kärsivän D-miehen niin EVVK.

Kovin ihmetyttää tämä kolmenkymppisten naisten masinoiva  ja kesän ylitse jatkuva hyökkäily D-miehiä vastaan..
Milloin me emme osaa laatia deitti-ilmoja oikein, sessioissa teemme aina kaiken todella väärin ja tiettävästi emme osaa keskustella ja olla empaattisia...
olemme alikoulutettuja,halveksitttavia yrittäjiä, näytämme hassuilta,pukeudumme urheilusukkiin jne...

Lista D-miehen virheistä ja vioista on loputon,joten en jaksa tähän sitä täydentää...

Kolumnien ja kannanottojen pääasiallinen sisältö on se, että kun sitä oikanlaista seuraa ei uutterasta yrittämisestä huolimatta heti saa eikä ole ajankaan kanssa löytynyt  sitä kaikkien seulojen ja suodattimien läpäissyttä Mr. Oikeaa  niin saadaan todellinen kuningasajatus ja omaa ahdistusta puretaan yleistämällä että kaikki D-miehet ovat läpipaskoja.
Tämä näkemys tuodaan kyllä voimallisesti julki ja samalla paatoksella kuin Seppo Räty  aikanansa totesi että Saksa on paska maa....

Subeja on myös monen tasoisia,enkä tarkoita nyt ulkonäköä.

Osa tekee sen kardinaalimunauksen että ennen kuin ensimmäistäkään sanaa on edes vaihdettu, ilmein ja elein on annettu ymmärtää totalitäärinen  ylenkatse joka kernaasti välitetään koko päytäseurueelle miiteissä saati bileissä,kun on rohkaisuksi vetäisty vähän sihipore-juhlajuomaa...

Oma lukunsa ovat nämä ns. palstateilaajat,jotka kaivavat popparit esiin päästäkseen antamaan tuntemattomista ihmisistä syväanalyysejä muutaman sanaparin perusteella...

Mutta voi kauhistus mikäli erehdytkään tuomaan em seikkoja julki niin olet tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen, eihän nuin pahan D:n kanssa voi kukaan tulla toimeen -YLEISHÄLYYTYS - WERY T A N K E R O.

Koska täällä ei saa käsitellä päivänpolitiikkaa niin sivuan vain sitä tosiasiaa että ulostulo ja kinkyyden korostaminen julkisuudessa tuhosi erään uran. Nykyisin homous on sallittua jopa valtakunnan korkeimmilla vakansseilla, mutta kinkyys ei.
Voisikos silti olla niin että tuota taustaa vasten jotkut ottavat aluksi hippasen varovaisemmin,koska vastapuolesta ei ole muuta tietoa kuin nettiprofiili?


Vai olisikos kenties parasta palata ns.  Y-kallonmittausoppiin jonka sivutuote oli se,että seksuaalisesti poikkeavia pakkosterilisoitiin Tampereellakin vielä 1970-luvulla???

Kuolema...
Mikäli olisi aikakone haluaisin toki palata ajassa vuosikymmenen taaksepäin muuttaakseni sen karun tosiasian että hän eläisi ..
Suru on aina yksilöllistä ja se kestää oman aikansa.. sille on toki annettava tilaa,,

Rohkenen kyllä väittää että mikäli kolumnisti puhuu tässä omakohtaisesta kokemuksesta niin suhde on aina kahden kauppa ja siellä pohjalla kuin kivenä kengässä on varmasti hiertänyt  myös jokin muu asia,joka siinnä suremisen myötä pulpahti pintaan..

Mikäli joku luulee että vähättelen surua niin on tässä kvartaalissa ollut jo kahdet hautajaiset.
Saatellessamme helteisenä kesäpäivänä läheistämme viimeiselle matkalle,kaikki muu meni hyvin,mutta muistotilaisuudessa
pitopalvelua pyörittävä mummeli oli varannut suruväelle vain kannullisen vettä.

Otan asian esille siksi että antaessani palautetta ja vaatiessani suruväelle juotavaa mummeli  mainosti vain palvelujaan ja höperehti yli 200 vuotta vanhasta leivänjuuresta,johon he leipänsä leipovat...

Eli kysyy vettä janoiselle suruväelle ja vastauksena saat höperehtivää selitystä tarjolla olevasta leivästä..
Viisaammat lukijat voivat tästä päätellä empatiani tasoa..


LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #5 : 04.08.2019, 11:43 »
Empatiakyvyttömyyttä on ihan varmasti ihan yhtä paljon dominoivissa kuin alistuvissakin ihmisissä sukupuolesta riippumatta.
Mutta mikäli se kyky puuttuu niin kyllä sen huomaa jo reilusti ennen sessiointia. Tää oletus tehty siis sillä, ettei kukaan oo touhuamassa heti kättelyn jälkeen.
Ja jos sitä ei ole itse huomannut niin syyttääkö sit empatikyvytöntä vai itseään. Eipä se kivaa ole kumminkaan päin.

Siri

  • Vieras
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #6 : 04.08.2019, 13:32 »
Empatiakyvyttömyyttä on ihan varmasti ihan yhtä paljon dominoivissa kuin alistuvissakin ihmisissä sukupuolesta riippumatta.
Mutta mikäli se kyky puuttuu niin kyllä sen huomaa jo reilusti ennen sessiointia. Tää oletus tehty siis sillä, ettei kukaan oo touhuamassa heti kättelyn jälkeen.
Ja jos sitä ei ole itse huomannut niin syyttääkö sit empatikyvytöntä vai itseään. Eipä se kivaa ole kumminkaan päin.
Rohkenen olla eri mieltä. Empatiakyvytön ihminen saattaa olla erittäin taitava manipuloimaan toisia ja peittämään todellisen minänsä näyttelemällä jotain muuta kuin on. Ei siinä itseänsä tarvitse syyttää jos tällaisen "uhriksi" joutuu.

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #7 : 04.08.2019, 13:46 »
Empatiakyvyttömyyttä on ihan varmasti ihan yhtä paljon dominoivissa kuin alistuvissakin ihmisissä sukupuolesta riippumatta.
Mutta mikäli se kyky puuttuu niin kyllä sen huomaa jo reilusti ennen sessiointia. Tää oletus tehty siis sillä, ettei kukaan oo touhuamassa heti kättelyn jälkeen.
Ja jos sitä ei ole itse huomannut niin syyttääkö sit empatikyvytöntä vai itseään. Eipä se kivaa ole kumminkaan päin.
Rohkenen olla eri mieltä. Empatiakyvytön ihminen saattaa olla erittäin taitava manipuloimaan toisia ja peittämään todellisen minänsä näyttelemällä jotain muuta kuin on. Ei siinä itseänsä tarvitse syyttää jos tällaisen "uhriksi" joutuu.
Myöskin niin, että henkilö, jolla on vajeita toisen asemaan samastumisessa, voi oppia, miten erilaisissa tilanteissa kannattaa käyttäytyä (jotta olisi sosiaalisesti miellyttävämpää/hyväksyttävämpää), ilman että on kyse negatiivisesta manipulointiyrityksestä. Kaikilla vain ei ole samanlaisia eväitä ihmisten välisiin suhteisiin.

En tarkoita puolustella kusipäistä käyttäytymistä, mutta asiat eivät aina ole ihan mustavalkoisia.

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #8 : 04.08.2019, 14:12 »
"Lukiessani baarin dominoivien miesten deitti-ilmoituksissa, läheskään kaikissa ilmoituksissa Dom ei mainitse olevansa empatiakykyinen. Onko empatiakykyinen Dom oikeasti harvinaisuus? Onko empatiakyky olennainen osa dominoivan/sadistin persoonallisuutta?"
On ihan mahdollista, ettei itsestäänselvyyksiä aina mainita. On äärimmäisen tylsää lukea esimerkiksi ihmisten latteita tinder-profiileja, joissa jokaisessa kerrotaan, kuinka on kiltti, ystävällinen, rehellinen ja empatiakykyinen. Varsinkin, kun ne pitää vaan kirjoittaa sinne ilman edes harkintaa siitä, pitävätkö ne paikkansa.

Tämä. Ei mua ainakaan kiinnosta kirjoitella ilmoa tai vastausta täyteen korulauseita joita jokainen voi heittää tekstiinsä. Jos mainostan itseäni luotettavaksi, empatiakykyiseksi yms. Se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Kuka tahansa voi kirjoittaa itsestään mitä huvittaa ilman pelkoa, että äidinkielenope käy korjaamassa punakynällä kaikki valheet ja virheet pois tekstistä.

Luotettavuuden, empatiakykyisyyden ja ylipäänsä lähes kaiken muun ihmisestä näkee vain kokemalla itse. Joko treffeillä tai useilla ja viimeistään, kun housut on lähtenyt jalasta. Jos ilmoista lähtee etsimään jotain avainsanoja #empatiakykyinensadisti , jättää samalla aika paljon mahdollisia järkeviä ihmisiä väliin. Ihmisiä, joita ei todellakaan kiinnosta kirjoitella mitään korulauseita täyteen sitä ilmoa.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #9 : 04.08.2019, 14:35 »
Ylipäänsä empatiakyvytön ihminen on ikävä ihminen.

Ei sillä sen suurempaa merkitystä ole onko kyseessä alistuva vai alistava ihminen. Molemmista suuntautumisista löytyy yhtälailla empatiakyvyttömiä ihmisiä.

IKRM

vila

  • Vieras
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #10 : 04.08.2019, 14:59 »
Suurin osa ihmisistä omaa jonkinasteisen empatiakyvyn, eivätkä välttämättä koskaan pysähdy edes miettimään mitä empatia-sanana tarkoittaa. Sen vuoksi sitä ei niissä deitti-ilmoissa lue - ja sitten on tietysti se mahdollisuus että empaattisuus on sama asia kuin herrasmiehen (jos sitä täytyy erikseen mainostaa niin sitä ei ehkä ole).

Se mitä ihmiset tulkitsevat empatiakyvyttömyydeksi on aika monimuotoista. Tökerö käytös saattaa olla ihan vain sosiaalisten taitojen puutetta - ja tämä on suomalaisten periongelmia. Esimerkiksi ihmiset eivät välttämättä oikeasti ymmärrä asian x tai y kysyminen on yksinkertaisesti sopimatonta tilanteessa z. Heille selviää mokansa vasta sitten kun toinen osapuoli näyttää tunteensa - ja tässä vaiheessa seuraukset sitten riippuvat siitä kuinka hyvin kysyjä kestää epäonnistumista. Toinen empatiakykyinen pyytää anteeksi tekoaan ja toinen empatiakykyinen ghostaa häpeissään itsensä koko tilanteessa. Empatiakyvytön ihminen puolestaan syyttäisi toista osapuolta ylireagoinnista ja keksi perustelut sille miksi hänellä on oikeus käyttäytyä niin kuin käyttäytyy.

Mitä tulee empatiakykyyn niin minä uskon, että dominointiin sisältyy aina tietty henkinen elementti. Eikä empatiakyvytön ihminen pysty tuota henkistä elementtiä kenellekään tarjoamaan - koska on hakemassa muista ihmisistä lähinnä elämyksiä itselleen. Siihen asti kun kumpikin osapuoli tykkää näistä elämyksistä niin voi mennä siedettävästi, mutta empatiakykyisillä/normaaleilla ihmisillä on taipumus kehittyä ja kyllästyä - empatiakyvyttömät eivät siihen pysty niin jossain vaiheessa kuvio hajoaa käsiin.

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1382
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #11 : 04.08.2019, 15:48 »
Eikä se Domppa aina ole empatiakyvytön. Ehkä se ei vain välitä tuhlata sitä vähemmän merkityksellisiin ihmisiin?

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #12 : 04.08.2019, 15:55 »
"Lukiessani baarin dominoivien miesten deitti-ilmoituksissa, läheskään kaikissa ilmoituksissa Dom ei mainitse olevansa empatiakykyinen. Onko empatiakykyinen Dom oikeasti harvinaisuus? Onko empatiakyky olennainen osa dominoivan/sadistin persoonallisuutta?"
On ihan mahdollista, ettei itsestäänselvyyksiä aina mainita. On äärimmäisen tylsää lukea esimerkiksi ihmisten latteita tinder-profiileja, joissa jokaisessa kerrotaan, kuinka on kiltti, ystävällinen, rehellinen ja empatiakykyinen. Varsinkin, kun ne pitää vaan kirjoittaa sinne ilman edes harkintaa siitä, pitävätkö ne paikkansa.

Tämä. Ei mua ainakaan kiinnosta kirjoitella ilmoa tai vastausta täyteen korulauseita joita jokainen voi heittää tekstiinsä. Jos mainostan itseäni luotettavaksi, empatiakykyiseksi yms. Se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Kuka tahansa voi kirjoittaa itsestään mitä huvittaa ilman pelkoa, että äidinkielenope käy korjaamassa punakynällä kaikki valheet ja virheet pois tekstistä.

Tämä +1. Samanlaista lätinää kuin "Pidän hyvästä ruuasta ja musiikista". Tuollaiset kohdat tulee luettua ilman että siitä jää edes pysyvää muistijälkeä aivoihin. Ja kuten bikantti tuossa aiemmin kirjoitti, voi empatiakyvyn korostaminen antaa vähän epäilyttävänkin vaikutelman.

En itse kaipaa sessio-D:ltä mitään "normaalia enempää" empatiaa. Perusoletuksena pidän, että ymmärtää, jos vaikka läheisen kuolemantapauksen vuoksi joutuu siirtämään sovittua sessiota yllättäen. Mutta en kaipaa sitä että D alkaisi minua lohduttaa tai tukea (koska minulla on muita ihmisiä sitä varten). Toisaalta oletan, että jos jotain oikeasti tosi pahaa tapahtuisi, kuka tahansa elämässä oleva ihminen auttaisi.


Master_Mind

  • Vieras
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #13 : 04.08.2019, 16:03 »
Olettaisin, että kyse on siitä, että koitetaan olla jotain mitä ei olla.

Perinteisesti Domet ovat olleet stereotyyppisesti julmia, empaattikyvyttömiä ja ikäviä ihmisiä, jotka ottavat luulot pois.
Tätä kuvaahan tulee aina joka hiton tuutista.

Lisätään oletusarvoihin, että naiset pitää rentuista, eikä niinkään kilteistä miehistä.

Meillä on nyt oletusarvoina ikävä Domme, jonka pitäisi sytyttää naisia.
Itsevarma ja kovaotteinen.

Mutta kun on porukkaa jolla on kokemuksia naisista, eivät yritä olla mitään muuta kuin ovat ja on kokemusta viel D/s jutuista, niin saamme varmasti empatiakykyisen miehen.

Eli yritän nyt sanoa sitä, että ei tarvitse olla kovinkaan hyvä ihmistuntija, kun voidaan nähdä paljon Dommeja, jotka ovat vain pillun perässä ja yrittävät mielyttää naisia D/s jutuilla.
Maailman vanhin kikka miehillä on tarjota naisille sitä mitä he haluavat, että saavat mitä haluaa.
Toimii myös tosin toisinkinpäin

latexbun

  • Vieras
Vs: Empatiakyvytön Dom
« Vastaus #14 : 04.08.2019, 16:07 »
Olettaisin, että kyse on siitä, että koitetaan olla jotain mitä ei olla.

Perinteisesti Domet ovat olleet stereotyyppisesti julmia, empaattikyvyttömiä ja ikäviä ihmisiä, jotka ottavat luulot pois.
Tätä kuvaahan tulee aina joka hiton tuutista.

Lisätään oletusarvoihin, että naiset pitää rentuista, eikä niinkään kilteistä miehistä.

Meillä on nyt oletusarvoina ikävä Domme, jonka pitäisi sytyttää naisia.
Itsevarma ja kovaotteinen.

Mutta kun on porukkaa jolla on kokemuksia naisista, eivät yritä olla mitään muuta kuin ovat ja on kokemusta viel D/s jutuista, niin saamme varmasti empatiakykyisen miehen.

Eli yritän nyt sanoa sitä, että ei tarvitse olla kovinkaan hyvä ihmistuntija, kun voidaan nähdä paljon Dommeja, jotka ovat vain pillun perässä ja yrittävät mielyttää naisia D/s jutuilla.
Maailman vanhin kikka miehillä on tarjota naisille sitä mitä he haluavat, että saavat mitä haluaa.
Toimii myös tosin toisinkinpäin

Off topic: Domme = feminiininen dominoiva, Dom = maskuliininen dominoiva.