Kirjoittaja Aihe: Juhlan kunniaksi!  (Luettu 9877 kertaa)

LADYANCELIGA

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #15 : 11.03.2012, 11:36 »
Onnittelut Baarille & kiitokset  myös :)

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #16 : 11.03.2012, 11:45 »
« Viimeksi muokattu: 11.03.2012, 16:45 kirjoittanut Hasse.W »

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #17 : 11.03.2012, 12:20 »
Kiitos Baarille!

Leikkiksen kaatumisen jälkeen oli niin orpo olo... onneksi löytyi pian tämä Baari, sillä muuten olisi voinut jopa pieni kinki-kipinä sammua!? Ja pian olikin paljon tuttuja, uskaltautui ekoihin bileisiin, pääsi jakamaan ajatuksia täällä Baarissa ja sitten miiteissä.

Ylläpito ja baarilaiset: toivottavasti juhlimme 2-vuotispäivää ensi vuonna  :love:

footboy

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #18 : 11.03.2012, 12:26 »
Onnea ja skoolaukset 1 vuotiaalle Baarille.
Kiitokset ja halit baarin puuhaihmisille :love:

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #19 : 11.03.2012, 14:10 »
Onneksi olkoon baarille, yksi vuosi on kuitenkin aika suhteellisen lyhyt aika elämässä, myös nettisivun sellaisessa. Sekin taitaa olla suhteellista.

En oikein osaa sanoa, onko tällainen baari hyvä vai huono asia.

Hyvä varmasti siksi, että samanhenkistä seuraa hakevat löytävät täältä (toivottavasti) etsimänsä, tiedonjanoiset newbiet ja muutkin paikan hakea tietoa ja astua ensimmäiset askeleensa pimeälle puolelle, elämänkriiseissä ja itsensä kanssa kamppailevat saavat vertaistukea jne. Siis ainakin teoriassa.

Itse en ole saanut kovin hyviä kokemuksia valitettavasti. Täytyy sanoa, että tämä sivusto koukuttaa kyllä, jos on aikaa ja halua roikkua virtuaalimaailmassa. Se, mitä tulin täältä etsimään, ei ole löytynyt. Päin vastoin, olen saanut osani ahdasmielisyydestä, suvaitsemattomuudesta, syyttelystä, arvostelusta ja kettuilusta. Ehkä se johtuu siitä osittain, että ilmaisen itseni hyvinkin suoraan ja avoimesti, ajattelen myös ilmeisesti hyvin eri tavalla kuin valtaosa teistä. Tämänhän piti olla kaikille avoin ja avosylin kaikenlaiset ihmiset hyväksyvä yhteisö? Ei se ole.

Tapasin taannoin itseni ajattelemasta ensimmäistä kertaa elämässäni itsekkäästi, mitä minä oikeasti haluan ja tarvitsen. Tarvitsenko edes tätä baaria? Tarvitsenko mitään virtuaaliyhteisöä, johon näennäisesti kuulua? Palveleeko baari minua haluamallani tavalla, löytyykö sieltä mitään, mitä haluan? Varmaan arvaattekin vastauksen.

Toivotan teille kaikille (muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta) oikein hyvää jatkoa, toivottavasti baarinne elää ja kukoistaa jatkossakin.

Linnanneito




Queena

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #20 : 11.03.2012, 14:27 »
Päin vastoin, olen saanut osani ahdasmielisyydestä, suvaitsemattomuudesta, syyttelystä, arvostelusta ja kettuilusta. Ehkä se johtuu siitä osittain, että ilmaisen itseni hyvinkin suoraan ja avoimesti, ajattelen myös ilmeisesti hyvin eri tavalla kuin valtaosa teistä. Tämänhän piti olla kaikille avoin ja avosylin kaikenlaiset ihmiset hyväksyvä yhteisö? Ei se ole.

Olet sä varmaan ihan pikkuisen onnistunut myös itse jakamaan kaikkia noita samoja asioita(arvostelua, syyttelyä, kettuilua), joita olet saanut vastaanottaakin ;)

Mukavaa jatkoa kuitenkin sullekkin!

Nenne

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #21 : 11.03.2012, 14:38 »
Baarille sylillinen tummanpunaisia onnitteluruusuja!  :love:

Hasse.W

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #22 : 11.03.2012, 15:12 »
 :finn:
« Viimeksi muokattu: 11.03.2012, 16:44 kirjoittanut Hasse.W »

Uniform

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #23 : 11.03.2012, 15:22 »
Onnittelut

Terhenneito

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #24 : 11.03.2012, 15:38 »
Kiitos baarin tekijätiimille ja onnea!

Glori

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #25 : 11.03.2012, 15:45 »
Anteeksi väärän värinen ruusu poistettu.

Voi miksi? Se ilahduttu kovin  :)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #26 : 11.03.2012, 15:51 »
Onnittelut ja kiitokset viihdyttävästä sivustosta  :).

Simone

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #27 : 11.03.2012, 15:53 »
Oi, ONNEA baari!  :D
Ylläpidolle lämmin kiitos vaikeuksien voittamisesta ja jaksamisestanne & viitsimisestänne!  :-*

Queena

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #28 : 11.03.2012, 16:12 »
Koska sanaton kiitolisuus ei ole koskaan ollut iloksi kenellekkään, sanonkin tässä nyt myös kiitos ylläpidolle ja perustajille tästä foorumista jolla olen saanut viihtyä jo vuoden.

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Juhlan kunniaksi!
« Vastaus #29 : 11.03.2012, 18:41 »
Onnea ja vilpitön kiitos Baarin ylläpitäjille :)  :love: