Kirjoittaja Aihe: Rsyke teematiistai Tampere: Elävä kirjasto 13.8. 18.30 -> Bar Bertel  (Luettu 2234 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 493
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Tämänkertaisen tiistaimiitin aiheena on Elävä kirjasto. Illan aikana paikallaolijoille esitellään sen periaatteet ja keskustellaan halukkuudesta osallistua myöhemmin Elävässä kirjastossa toimimiseen tähtäävään koulutukseen. Tuttuun tapaan paikalle voi saapua pelkästään kuuntelemaan ja tapaamaan ihmisiä.

Elävä kirjasto toimii periaatteessa tavallisen kirjaston tapaan, paitsi että paperisten kirjojen sijaan sieltä lainataan oikeita ihmisiä keskustelua varten. Elävä kirjasto on siis toiminnallinen menetelmä, joka pyrkii edistämään erilaisten ihmisten välisen kohtaamisen ja vuoropuhelun kautta yhdenvertaisuuden ja moninaisuuden kunnioittamista. Elävän kirjaston kirjat edustavat erilaisia vähemmistöjä ja muita ryhmiä, jotka kohtaavat syrjintää ja ennakkoluuloja.

***

Rsyke järjestää kahden viikon välein kaikille avoimia keskusteluiltoja, ns. tiistaimiittejä, joissa aiheesta kiinnostuneet ihmiset voivat tavata toisiaan ja verkostoitua. Keskusteluillat järjestetään ravintola Bar Bertelin alakerran kabinetissa osoitteessa Hämeenkatu 30. Pinkki miittikäsi osoittaa paikan. Kertomalla baarimikolle olevasi matkalla alakertaan saat juomia tuntuvalla alennuksella. Illat ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Usein keskusteluilloissa on jokin ennalta sovittu teema.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Juhlitaan samalla mun ja Katajanoksan synttäreitä, paikalla överisuklaakakkua niille kelle sitä riittää :)

(Te, jotka ette vielä ole moista kakkua saaneet niin son vegaaninen, gluteeniton, soijaton, pähkinätön ja siinä on puolisen kiloa suklaata)

alice

Juhlitaan samalla mun ja Katajanoksan synttäreitä, paikalla överisuklaakakkua niille kelle sitä riittää :)

(Te, jotka ette vielä ole moista kakkua saaneet niin son vegaaninen, gluteeniton, soijaton, pähkinätön ja siinä on puolisen kiloa suklaata)

Mä niiiin aion olla ajoissa paikalla.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Juhlitaan samalla mun ja Katajanoksan synttäreitä, paikalla överisuklaakakkua niille kelle sitä riittää :)

(Te, jotka ette vielä ole moista kakkua saaneet niin son vegaaninen, gluteeniton, soijaton, pähkinätön ja siinä on puolisen kiloa suklaata)

KAKKUA!! :love:

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Juhlitaan samalla mun ja Katajanoksan synttäreitä, paikalla överisuklaakakkua niille kelle sitä riittää :)

(Te, jotka ette vielä ole moista kakkua saaneet niin son vegaaninen, gluteeniton, soijaton, pähkinätön ja siinä on puolisen kiloa suklaata)

KAKKUA!! :love:

Veitpäs sanapalat suustani!! Siis KAKKUA!!  :o ;D :P

Puuha-Pete

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 98
  • Vielä mahtuu kokemuksia elämään 😉
  • Galleria
    • Xu Puuha-pete2
Mukavan kuulonen aihe tiedossa.

Itsellä lienee aika vähän sivuja omassa kirjassa mutta voisin olla hyvä kuunteluoppilas ja kyseleen muilta.

Täytyypäs yrittää raahautua paikalle  ;D

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Tuttuun tapaan tulossa :)

Kittenpeach

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 47
  • "Täähän kuulostaa ihan vinkulelulta"
  • Galleria
Tulossa ollaan  :)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Save me some cake

Tulossa olen ja tuon kiitos ylläripyllärin kakkulaisille koska pikkusena voin ja synttärisankareille täytyy!!  :)) :P

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Olipas erittäin mielenkiintoinen aihe käsittelyssä, kiitos.
Kiitokset ja onnittelut myös Sweetille ja Katajalle.

Dakini

Kiitos myös minun ja arktisenbanaanin puolesta. Myöhässä tultiin muttei jääty osattomiksi.  :)

MURU

 :love: muru kiittää ja kuittaa.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Aihe oli mainio, kiitos Ariette :)

Ja iso kiitos onnitteluista, lahjuksista ja kakkujen hävittämisestä.