Kirjoittaja Aihe: Biseksuaali ja kuinka vaikeaa on ymmärtää, kun kaikki käy  (Luettu 5986 kertaa)

Mette_kirsikka

  • Vieras
Jokin aika sitten otin syliini naisen ensimmäistä kertaa ja varmistin itselleni, että todellakin nautin hänestä ihan yhtä paljon kuin miehistäkin. Kuitenkin ulkopuoliset, jotka ymmärtävät ovat yllättävän harvassa. Kolmistaan hauskanpitoon olen aina tervetullut, mutta naisen kanssa suhteessa lesbojen keskellä minut lytätään. Miehistä nauttiminen on lähes loukkaavaa varsinkin kun olen järkyttävän huono esimerkki söpöille kundeille, jotka lähestyy flirttailen lesboja. Närkästyksen sijaan saatan lähteä tanssimaan.
Ja sitten kun päädyn löytämään vierelleni miehen ,joka sitoo kiinni sänkyyn tai jolle laittaa kaulapanta kiinni muuttuu taipumukseni arvostaa naiskauneutta lähes häpeäksi. Ainiin ja koska nyt näytän täysin heteroparilta kumppanini kanssa niin minun täytyy joko julistaa koko maailmalle olen biseksuaali tai jättäytyä pois homobaareista.
No toki enhän sinne kuulu vaikka toisaalta naisena, joka pitää myös naisista vaikka olisin suhteessa miehen kanssa taidan silti tykätä ja ymmärtää vähemmistöön kuuluvaa seksuaalista suuntautumista enkä ole kokemuksia tai huomiota etsivä hetero. Parasta tässä kaikessa on vielä se, että ennen kuin lesbot ovat saaneet selville, että vapaaehtoisesti nautin vieläkin miehistä tai hetero jätkä kuullut, että eksistä löytyy myös nainen asenne on ollut hurjan positiivinen ja eletään 2019 kaikki sateenkaaren alle kuuluvat ovat osa yhteisöä.
Haen vertaistukea tai vastakkaisia mielipiteitä. Mä olen onnellinen jos voitte kertoa mulle kymmenien vuosien kokemuksella, että voi voi neiti hengaat vaan väärässä porukassa kyllä oikeasti oikeiden ihmisten kanssa kaikki hyväksyy ja ymmärtää.

isorumasusi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • suuri karvainen koiraeläin
  • Galleria
Tämä ilmiö tuntuu aina omituiselta, mutta ei enää yllätä. Ystäväni, aikuisella iällä kaapista tullut biseksuaali mies on tuskaillut ristiriitaisten tunteiden kanssa koska ei koe tulevansa missään täysin hyväksytyksi. Erityisen kipeä kohta on, että hän tietää ettei hänen vaimonsa, lastensa äiti olisi koskaan alkanut suhteeseen avoimen biseksuaalin kanssa.

Itse en heteromiehenä ole milloinkaan saanut kiinni, mikä naisen biseksuaalisuudessa voisi olla ongelma, vaikka unohdettaisiin kaikki my girlfriend's girlfriend -henkiset lihakolmiofantasiatkin.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
... vaikka unohdettaisiin kaikki my girlfriend's girlfriend -henkiset lihakolmiofantasiatkin.

Hieno viittaus Type O Negativen biisiin (jonka Petrus kirjoitti istuessaan paskalla), I applaud you Sir.  ;D

Ps. October Rustin julkaisusta tuli just 23 vuotta.
Ps2. Sorit OT:sta.

isorumasusi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • suuri karvainen koiraeläin
  • Galleria
Hieno viittaus Type O Negativen biisiin (jonka Petrus kirjoitti istuessaan paskalla), I applaud you Sir.  ;D

Ps. October Rustin julkaisusta tuli just 23 vuotta.
Ps2. Sorit OT:sta.

Kiitos. Kyllä se vaatikin täydellistä keskittymistä ja huolellisen kisakunnon rakentamisen, mutta lopulta onnistuin.

scar

  • Vieras
Vielä vaikeampaa on ymmärtää se, kun mikään ei käy-

Vaikea myöntää,että olisi 100%:sesti misantrooppi-

Ja tässä ei nyt ole kyseessä ulkonäkö tippaakaan,ei ylipaino,alipaino,mascaran merkki tai juoksukenkien logo-

Kyse on ihmisen pään ja sydämen tilasta- ja tadaa,kyvystä nauraa itselleen,tilaisuuden sattuessa toki-
Ei sentään kaikenaikaa  ;-D

littleswitch

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 28
  • Trans mf pride
  • Galleria
Empatiat täältä toiselta biseksuaalilta. Itse en ole deittimaailmassa ollut niin aktiivinen että olisin henkilökohtaisesti ilmiöön törmännyt, mutta siitä kuulee kyllä valitettavan monelta. Tsemppiä <3

RuoskaMikko

  • Vieras
Olen kuullut tästä ystävältä, sanoi ihan samaa että lesbopiireissä ei katota hyvällä bissejä. Nään vähän samaa ongelmaa muissakin koulukunnissa: sun pitää nauttia joko lihasta tai kasviksista mutta jos nautit molemmista niin oot mielistelijä ja narsisti ja ties mikä perseennuolija. Well fuck you. Ehkä mä en rupee riiteleen ihmisten kanssa jotka näkee asian näin, mutten mä rupee nuoleen NIIDEN peräreikiötä tässä asiassa, sanon ihan suoraan mikä oon millonkin.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Mjoo kyllähän tuo torjunta vastaan on epäsuorasti tullut jo teininä kun netissä truu lepakot kirjoitteli ettei bisset sitten kelpaa
Exän kanssa tämä ilmiö tuli vastaan epäluuloisuutena, kun kuulivat että mulla on myös miessuhde takana. Varmasti epäilys että olenko nyt ihan tosissani siinä vai kohta juoksemassa munan perässä tai lapsihaaveita kohti. Nope

Mutta eipä tuolla ole väliä mitä joku Sirpa ja Irma juttelee. Niin kauan kuin ei tule henk.koht naamalle tämä negatiivisuus niin ihan sama. Ihminen joka elää noin vahvasti oletuksista ei ole mun tyyppiä kuitenkaan eikä hetkauta elämää suuntaan tai toiseen. Ainoastaan läheiset ihmiset merkitsee

isorumasusi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 27
  • suuri karvainen koiraeläin
  • Galleria
Ihminen joka elää noin vahvasti oletuksista ei ole mun tyyppiä kuitenkaan eikä hetkauta elämää suuntaan tai toiseen. Ainoastaan läheiset ihmiset merkitsee

Tässä on hyvin sovellettuna vanha perusviisaus, että kaikkia ei voi miellyttää, eikä ole kyllä tarkoituskaan. Kun on selvää, ettei kuitenkaan ole yhteensopiva suurimman ihmiskunnan osan kanssa, väliäkö sillä että jonkun kohdalla yhteensopimattomuuden syy on toisen katseen kapeus.

No, todella ennakkoluuloisessa ympäristössä helpommin sanottu kuin tehty, mutta meikäläisessä toimintaympäristössä ja tässä kontekstissa uskon, että tämä enimmäkseen pätee.

bin_hki

  • Vieras
Olet todellakin väärässä seurassa, jos sua ei hyväksytä sellaisena kuin olet. Onneksi kaikki  eivät ole puritaaneja suuntaumuksissaan ja kaltaistaan seuraa voi löytää liikkumalla ulos omasta elinpiiristä.

Pahintahan olisi olla bi-switch-poly. Hämmentää tosi paljon ihan perus jamppaa ja kerttua, kun kaikki käy. Mut sit voi miettiä, et mitä ne muut menettää. ;D

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Kannattaa vaan suosiolla liittyä ns. oman väen leiriin. t. bi-switch-poly  ;D  ;)

Onneksi sitä joustavampaakin porukkaa tosiaan on, vaikkei aina ihan heti löydykään. Mieluummin ilman seuraa kuin kehnossa seurassa, mot.

Maria

Mä en ole vuosiin joutunut kokemaan sitä tunnetta, ettei mua hyväksyttäisi tällaisena kuin olen. Joskus 13-vuotiaana ajattelin olevani täyslesbo, ja varmasti se oli silloin joillekin läheisille vaikeaa ymmärtää. Se pahin lynkkaus tuli kuitenkin siinä 16-17-vuotiaana lesbokuplan sisällä, kun mua alkoikin kiinnostaa naisten lisäksi miehet. Tavallaan sai siis tulla kahdesti kaapista, mutta hassua tuossa oli se, että koin tulleeni hyväksytymmäksi lesbona kuin biseksuaalina.

Nykyään mun lähipiiri koostuu onneksi ihmisistä, jotka hyväksyy mut täysin sellaisena kuin olen. Hyvä niin, koska muunlaisia ihmisiä en kaipaakaan.

Lmr01

Cis-mies bi-switch-poly tehokkaalla suojavärityksellä. Asun sub-cis-vaimoni kanssa. Bi-erasuuriin en ole vielä törmännyt. Noista muista osista saa kyllä kuulla riittämiin baarissakin.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
No nyt löyty lähellä sydäntä oleva topikki.

Yksi asia mitä kanssa en ymmärrä, on se että miten ihmeessä homot ja lesbot voi kuvitella vaativansa tasa-arvoa, mutta sitte haukutaan bissejä. Aika kaksinaismoralistista. Olen myös kuullut joskus sen perusteen että "entä jos rakastuu ja muututkin heteroksi".

Jep jep, koska tottakai maagisesti sinun seksuaalisuutesi pysyy täysin homona ja ei voi muuttua missään nimessä koska syyt.
Setan toimintaan olen kanssa pettynyt joskus, kun vaikka meitä bissejä tai paneja on vähemmän kuin muita, edustus on yleensä aika nollissa.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Tässä on muuten sekin hauska puoli bisseilmiössä et enemmän tuo tekee ongelmaa monojen kuin polyjen kohdalla. Hauska. Kuinka rajottunu päänuppi on