Kirjoittaja Aihe: Tampere Fetish Factory 2019: CINEMATIC päivässä tilaa, iltajuhla LOPPUUNMYYTY  (Luettu 43798 kertaa)

tomi

Vs: Tampere Fetish Factory 2019: CINEMATIC
« Vastaus #75 : 04.09.2019, 19:21 »
Miksei ovelta saa enää lippuja jos sopii udella?  ???
Voisin arvata että helpottamaan rahaliikennettä ja lipunmyyntiä, se siirrettiin Holvi. Ainahan ovella olisi voinut Holvista puhelimella ostaa vielä lipun itse tapahtuma päivänä. Nyt vaan tapahtuma on myynyt loppuun iltaohjelma osalta. Päivällehän siellä vielä lippuja on.

Tämä selvä.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2019: CINEMATIC
« Vastaus #76 : 04.09.2019, 19:47 »
Miksei ovelta saa enää lippuja jos sopii udella?  ???
Viime vuonna myytiin ovelta reilut 300 lippua ja ahdasta oli. Emme voi rajoittaa lippujen määrää muuten kuin myymällä etukäteen. Nyt on paremmin tilaa juhlia.

Fetishpari

voi itku myöhästyttiin  :(

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Tapahtuman "traileri"

https://youtu.be/j6hr6e9HQNk

Kuvaaja: Mikko Niemi Photographty
Malli: Noctexa
Juliste ja asu: Tiina Rikala
Videoksi työstäminen: Esa Pitkälä
« Viimeksi muokattu: 04.09.2019, 22:18 kirjoittanut Rsyke ry »

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Olin hidas vain tämän ilmoituksen suhteen.

Toisin sanoen: Saavun.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Olin hidas vain tämän ilmoituksen suhteen.

Toisin sanoen: Saavun.

Jay hiton pöljä, säikähdin jo.

FoxfireFaerie

  • Vieras
Hei kaikki! Minä ja mieheni etsittäisiin kahta lippua, toivottavasti vain ilta-lippuja, mutta päivä+ilta myös toimii. Ollaan Turun Baletin jäseniä ja ostettiin jo paikat bussi reissulle, valitettavasti ei kuitenkaan saatu bile-lippuja ajoissa. Jos kellään on pari tikettiä joista luopuisi, me otamme ne innolla! Voitte lähettää viestiä minulle, ja tsekkaan täältä myös usein jos löytyisi. Kiitos!

Minulla on liput nyt, kiitos kaikille vastauksista. :)
« Viimeksi muokattu: 17.09.2019, 06:26 kirjoittanut Susitar »

viaton

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 369
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Vs: Tampere Fetish Factory 2019: CINEMATIC
« Vastaus #82 : 05.09.2019, 11:11 »
Miksei ovelta saa enää lippuja jos sopii udella?  ???
Voisin arvata että helpottamaan rahaliikennettä ja lipunmyyntiä, se siirrettiin Holvi. Ainahan ovella olisi voinut Holvista puhelimella ostaa vielä lipun itse tapahtuma päivänä. Nyt vaan tapahtuma on myynyt loppuun iltaohjelma osalta. Päivällehän siellä vielä lippuja on.
Lisäyksenä tähän. TAFF on myyty perinteisesti joka vuosi loppuun oveltakin ja huono-onnisille on päässyt käymään niin, että hotelli varattuna ja saavuttu paikalle, mutta tilaa ei enää olekaan ollut eivätkä ole päässeet sisään.

SaRu

Olin hidas vain tämän ilmoituksen suhteen.

Toisin sanoen: Saavun.

Jay hiton pöljä, säikähdin jo.
No tietysti se tulee!
Jonkunhan on mun saappaat nyöritettävä!

MinttuKaneli

Laitoin jo narikkaankin ilmoitusta, mutta epätoivon ajamana laitan vielä tännekin; eli kahta iltajuhla lippua vaille jäätiin, itse olen Smurffien jäsen. Jos jollekulle vaikka suunnitelmat muuttuu nii laittakkee viestiä, olen halukas ostelemaan lippuja. (Ei tarvitse olla jäsenlippu, kelpaa normikin)  :-*


brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 856
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
siis, hä, ei ovelta lippuja ja kaikki jo loppuunmyyty... hitto en edes tiennyt että ne on ennalta ostettavissa tai ostettava...

se sit niistä bileistä...

EmmaK

Hei apua!! Jäin myös ilman lippua, olen shokissa.

JOS siis muutat mielesi / elämäsi mullistuu / joudut muuten luopumaan lipustasi, ostan KAKSI kappaletta.

Jäsenlippu/ei-jäsen; koko päivä tai pelkkä ilta - kaikki käy!  :love:

tomi

siis, hä, ei ovelta lippuja ja kaikki jo loppuunmyyty... hitto en edes tiennyt että ne on ennalta ostettavissa tai ostettava...

se sit niistä bileistä...

Joo kyl tää on eka TAFF mikä moisesta syystä jää väliin..

77TOP

Kahta lippua iltajuhlaan täälläkin kaivattaisiin.

Jos joku haluaa luopua omistaan rahaa vastaan niin se käy.

On myös mahdollisuus vaihtaa liput tuotteisiimme ja siten saada niistä lisäarvoa enemmän kuin tylsällä rahalla on!

http://bep.pic.fi

lamie

  • Vieras
Lipputilanteesta on kyllä tiedotettu todella hyvin! Kiitos järjestäjille siitä!  :)

Tämä on meille molemmille ensimmäinen TAFF ja minulle ensimmäiset Tampereen bileet. :)